Oefenwedstrijden 2020/21

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
AZuid-Scharwoude
Ben-Sider

Forza AZ schreef:
08 aug 2020, 14:56
Om 15.00 was er ook CL.
:oops:
Kilkenny
Moderatort

multatuli schreef:
08 aug 2020, 15:30
En AZ 1e overwinning in de voorbereiding behaald. En dat tegen een serieuze tegenstander als Lille. Positief
- 2 doelpunten
- overwinnig
- goed veldspel
- Vehulst (paar klassen beter dan De Boer)
- Boadu weer terug
- Reijnders viel goed in
- geen dissonanten

Nu nog een CV erbij en een fitte Vlaar en Stengs en we zijn klaar voor de championsleague
Pas je op dat je niet uit de bocht vliegt na 1 overwinning met 2 afstandschoten van het B-team. Best goed gespeelt tegen een club als Lille, dat zeker, maar er valt nog wel wat te verbeteren.
multatuli
Reservespeler

Kilkenny schreef:
08 aug 2020, 15:52
Pas je op dat je niet uit de bocht vliegt na 1 overwinning met 2 afstandschoten van het B-team. Best goed gespeelt tegen een club als Lille, dat zeker, maar er valt nog wel wat te verbeteren.
Uiteraard valt er nog wel wat te verbeteren maar het was echt veel beter dan de vorige wedstrijden. Nu leek het weer op het AZ van vorig seizoen. En we misten nog Stengs, Vlaar, Bizot en een vervanger voor Wuytens. .
Forza AZ
Beheerder
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef:
08 aug 2020, 15:36
:oops:
Het was wel Tre Fiori-Linfield in de allereerste voorronde CL van het nieuwe seizoen. :wink:
Jack
Algemeen directeur

Nadat AZ met 2-1 voor kwam werd Lille gevaarlijker. Individuele kwaliteit kwam toen bij de aanvallers van Lille naar boven. Een soort drang om te scoren. Lille werd daardoor gevaarlijker. Dat vind ik mooi om te zien. Die drang om te scoren. Eenvoudig en effectief.
Glory Hunter
pAZcal
Goalscorer

Wat een lekkere doelpunten tegen Lille zeg.
Forza AZ
Beheerder
Contacteer:

Op donderdag 20 augustus om 16.30u oefent AZ thuis tegen Fortuna Sittard.
Forza AZ
Beheerder
Contacteer:

En op zaterdag 29 augustus wordt er om 17.00u gespeeld uit tegen ADO Den Haag.
Jack
Algemeen directeur

Monaco. Zijn die goed ?
Glory Hunter
Kilkenny
Moderatort

Jack schreef:
12 aug 2020, 21:48
Monaco. Zijn die goed ?
Begroting 220 miljoen. En zijn de laatste paar jaar niet zo op dreef.
Forza AZ
Beheerder
Contacteer:

Jack schreef:
12 aug 2020, 21:48
Monaco. Zijn die goed ?
Afgelopen seizoen 9e in de (afgebroken) Franse competitie.
DSBBANK
Steward

Zal mij benieuwen vandaag. Als we wat willen in de CL, is dit wel een tegenstander waar gewoon gewonnen van moet worden.

Even wat anders. Wat is er precies aan de hand met de hele hype omtrent Wissam Ben Yedder?

Het is op het moment echt gênant om de socials van AZ te volgen. Ik weet niet wie de accounts beheert bij AZ, maar het lijkt er op dat deze meneer/mevrouw de accounts van de verkeerde ploeg beheert. Volgens mij is AS Monaco onze tegenstander vandaag. Zou wat zijn als we dit soort posts komend seizoen krijgen tegen iedere tegenstander met ook maar iets van naam in de ploeg.

Topsport onwaardig. Op deze manier word je nooit de “top club” die we zo graag willen zijn.
Jack
Algemeen directeur

DSBBANK schreef:
15 aug 2020, 08:07
Zal mij benieuwen vandaag. Als we wat willen in de CL, is dit wel een tegenstander waar gewoon gewonnen van moet worden.

Even wat anders. Wat is er precies aan de hand met de hele hype omtrent Wissam Ben Yedder?

Het is op het moment echt gênant om de socials van AZ te volgen. Ik weet niet wie de accounts beheert bij AZ, maar het lijkt er op dat deze meneer/mevrouw de accounts van de verkeerde ploeg beheert. Volgens mij is AS Monaco onze tegenstander vandaag. Zou wat zijn als we dit soort posts komend seizoen krijgen tegen iedere tegenstander met ook maar iets van naam in de ploeg.

Topsport onwaardig. Op deze manier word je nooit de “top club” die we zo graag willen zijn.
Wissam Ben Yedder? nooit van gehoord. Kennelijk een franse voetballer. 68kg weegt hij. Nou, leuk.
Glory Hunter
Jack
Algemeen directeur

Na de voorbereiding is AZ-Monaco de eerste wedstrijd waarop we AZ mogen beoordelen volgens Slot. Na 3 1-0 nederlagen een een 2-1 overwinning op Lille nu dus een ijkpunt wedstrijd. Helemaal te volgen via youtube om 17.50.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=PCzzekNshFE
Glory Hunter
SimonPoulsen
Supporter

AZ XI: Reus; Sugawara, Kramer, Gullit, Dirks; Reijnders, Evjen, Ouwejan; Biberoglu, Oosting, Barasi

Opstelling jong AZ.

Hieruit kan je hopelijk concluderen dat het vandaag geen wisselcircus gaat worden bij het eerste elftal.

Dat Gudmundsson vooralsnog de voorkeur krijgt boven Evjen.

Vandaag dus inderdaad de eerste echte graadmeter gaat worden: Best mogelijke opstelling, normaal weer en goede tegenstander. Ben benieuwd.
Jack
Algemeen directeur

Tegen wie moeten we ook alweer in het echt. Oh ja. Pilzen.
Glory Hunter
salmonyappi
Algemeen directeur

SimonPoulsen schreef:
15 aug 2020, 08:40
AZ XI: Reus; Sugawara, Kramer, Gullit, Dirks; Reijnders, Evjen, Ouwejan; Biberoglu, Oosting, Barasi

Opstelling jong AZ.

Hieruit kan je hopelijk concluderen dat het vandaag geen wisselcircus gaat worden bij het eerste elftal.

Dat Gudmundsson vooralsnog de voorkeur krijgt boven Evjen.

Vandaag dus inderdaad de eerste echte graadmeter gaat worden: Best mogelijke opstelling, normaal weer en goede tegenstander. Ben benieuwd.
Ik vond tegen Lille ook wel een echte graadmeter hoor.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Reservespeler

DSBBANK schreef:
Ik denk dat Max bezig is om hem als opvolger voor Boadu vast te leggen. Kost slechts 40 miljoen volgens transfermarkt. Maar Max weet daar nog wel iets vanaf te praten =D>

Vandaag maar eens kijken hoe onze toekomstige ster het doet :mrgreen:
Sir Robbert
Fanatic

DSBBANK schreef:

Dat heeft te maken met een online FIFA speler, en die doet ook het co commentaar vanavond. Erg populair onder de jongere jeugd.

Wel mooi dat je eerst aangeeft er niks van te snappen, maar vervolgens wel een aantal conclusies trekt :D
Bier.
Jack
Algemeen directeur

Het wordt tijd om wat serieuzer te worden. Als oefenwedstrijd krijgt AZ-Monaco ook de nodige aandacht.
Glory Hunter
Plaats reactie