NAC Breda-AZ (vr 8 feb, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
salmonyappi
Georg

11 feb 2019, 13:46

galblazer schreef:
11 feb 2019, 13:20
In plaats van een schijtlollig antwoord kun je je ook in een hoekje gaan zitten schamen
Pffff. Ik kan even niet op Robert komen. Moeten we daar nu zoveel mails aan verspillen. En me schamen omdat ik het even niet weet?
Stel je niet zo aan man.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!

kuifje
Basisspeler
Contacteer:

11 feb 2019, 14:02

AZA'dam schreef:
09 feb 2019, 12:31
Realistisch commentaar. Eerste half uur waren we nauwelijks beter dan NAC. Uit het vertoonde spel in het resterende uur bleek dat je dat niet aan het veld kon wijten.
Zou één en ander niet komen omdat de huidige strijdwijze van AZ is om de tegenstander fysiek te slopen? Het is me in andere wedstrijden ook al opgevallen dat het begin qua voetbal en kansen niet veel voorstelt maar dat nadien de fouten en de gaten ontstaan bij de tegenstander. In het begin hebben de tegenstanders nog de energie en de focus om vanuit de organisatie gesloten te spelen. Door de vermoeidheid vermindert nadien de concentratie en krijg je fouten in de passing of wordt er te laat of verkeerd gelopen. En dat zijn dan de momenten dat AZ toeslaat.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.

pAZcal
Basisspeler

11 feb 2019, 14:14

kuifje schreef:
11 feb 2019, 14:02
Zou één en ander niet komen omdat de huidige strijdwijze van AZ is om de tegenstander fysiek te slopen? Het is me in andere wedstrijden ook al opgevallen dat het begin qua voetbal en kansen niet veel voorstelt maar dat nadien de fouten en de gaten ontstaan bij de tegenstander. In het begin hebben de tegenstanders nog de energie en de focus om vanuit de organisatie gesloten te spelen. Door de vermoeidheid vermindert nadien de concentratie en krijg je fouten in de passing of wordt er te laat of verkeerd gelopen. En dat zijn dan de momenten dat AZ toeslaat.
Dat is goed mogelijk ja.

AlkmaarForever
Fanatic

11 feb 2019, 14:25

Zijn wij echter niet de club die vrij hoog staat met doelpunten in het eerste kwartier ??

kuifje
Basisspeler
Contacteer:

11 feb 2019, 15:02

AlkmaarForever schreef:
11 feb 2019, 14:25
Zijn wij echter niet de club die vrij hoog staat met doelpunten in het eerste kwartier ??
Het gaat er ook om hoe die doelpunten ontstaan.
Recentelijk scoorden we inderdaad vroeg in de wedstrijd tegen Emmen. Maar dat was vooral door gepruts van hun kant dan dat het echt uitgespeelde kansen waren.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.

AlkmaarForever
Fanatic

11 feb 2019, 15:09

Mee eens.

Bombaman
Seizoenkaarthouder

11 feb 2019, 18:05

We moeten volgend seizoen banger zijn voor het vertrek van Robert naar 020 dan van Calvin
salmonyappi schreef:
11 feb 2019, 10:17
Heeft niks met slim te maken. Het stikt van de Roberts. Als jullie nu gewoon Eenhoorn zeggen, ipv die voornamen. Robert Muhren had ook gekund :roll:
Ja ik ben echt doodsbenauwd dat Robert Muhren volgend seizoen naar 020 gaat ja :mrgreen:
Cetero censeo birrum bibendum esse

pAZcal
Basisspeler

11 feb 2019, 20:10

Bombaman schreef:
11 feb 2019, 18:05
Ja ik ben echt doodsbenauwd dat Robert Muhren volgend seizoen naar 020 gaat ja :mrgreen:
:lol:

Lecompte
Oude garde

11 feb 2019, 21:23

~AZ~ schreef:
11 feb 2019, 06:28
In Oranje is juist een heel mooi plekje voor Koopmeiners naast Frenkie de Jong en Wijnaldum. CV kom je moeilijk tussen met Van Dijk, De Ligt en De Vrij.

Waar komt Robert naar 020 vandaan? Lijkt me een vreemde stap voor een Feyenoorder.
Je noemt met van Dijk, De Ligt en de Vrij 3 CV's. Naar mijn mening is daar dus een plaats vacant. Dat Teun ook op de positie van controlerende middenvelder uitstekend uit de voeten kan maakt zijn selectiekansen alleen maar beter.

De opmerkingen komen van ajax showtime. Doordat Calvin in de stal van Raiola zit maakt dat hem niet bepaald een gewilde speler bij de gemiddelde fan. Onze voorzitter maakte over de gehele linie wel een heel goede indruk bij de Tafel van Kees. Over het algemeen deugt er niets bij andere clubs maar onze voorzitter zouden ze zo willen inruilen.
Overigens is de kans dat Rotterdammer Eenhoorn (ik luister goed) naar Amsterdam verhuist niet heel groot en daardoor de kans voor onze rechtsbuiten nog veel kleiner.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.

Jack
Technisch directeur

14 feb 2019, 18:41

Voor een Europees gezien mislukt seizoen deed AZ het in de eredivisie qua resultaat tegen NAC niet onaardig. Een weekje Turkije doet kennelijk wonderen.
Glory Hunter

Plaats reactie
  • Informatie