Ferdy Druijf

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DiepeMast
Reservespeler

07 okt 2019, 13:25

Langedijk schreef:
07 okt 2019, 11:23
Druijf zal nu de kans krijgen maar die gaat natuurlijk weer geforceerd op zoek naar een doelpunt om de trainer te overtuigen.
Dat zou betekenen dat Ferdy nog een stap moet maken. Het draait niet om hem, maar om het team. Als hij 3 assists geeft of de gaten open trekt waar Stengs/Idrissi/De Wit in kunnen duiken, zal hij toch ook wel begrijpen dat Slot en de TC zijn meerwaarde zullen zien. Bovendien heeft Slot nu de interlandperiode om specifiek aandacht te geven aan Ferdy en hem duidelijk te maken wat wel/niet van hem verwacht wordt.

Ook wel benieuwd in hoeverre De Wit/Druijf complementair aan elkaar zijn :).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Kilkenny
Moderatort

12 okt 2019, 07:56

AZ 4 Life schreef:
07 okt 2019, 10:33
Dan mag Druijf inderdaad wel beter presteren dan hij tot nu toe heeft gedaan want ook bij Jong AZ is het niet dezelfde speler die hij vorig jaar was. Hij heeft het ook moeilijk met zijn reserverol en dat zie je terug in zijn spel.
Dat kon je ook zien aan zijn reactie na zijn eerste goal voor Jong AZ, hij kon er niet blij van worden. Het zou me niet eens verbazen als Zakaria Aboukhlal speelt tegen Heerenveen.
Bob Ross
Reservespeler
Contacteer:

17 okt 2019, 14:57

Ferdy gaat zaterdag gaan starten bij afwezigheid van Boadu. Ik hoop dat hij niet te geforceerd en gefrustreerd gaat spelen maar gewoon rustig blijft. Over 90 minuten komen je kansen toch wel.
AZ-073
Oude garde

18 okt 2019, 07:02

Bob Ross schreef:
17 okt 2019, 14:57
Ferdy gaat zaterdag gaan starten bij afwezigheid van Boadu. Ik hoop dat hij niet te geforceerd en gefrustreerd gaat spelen maar gewoon rustig blijft. Over 90 minuten komen je kansen toch wel.
Exact dit.
Zodra Ferdy erin komt wil hij zich zo graag bewijzen, dat het allemaal geforceerd overkomt. Omdat Ferdy nu een hele wedstrijd heeft ipv een kwartiertje, hoop / verwacht ik dat hij de rust kan bewaren totdat die kans komt (en dan zijn kop erbij houdt)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
eenjaarazalkmaar
Herry en/of Berry

18 okt 2019, 07:16

Wie scoorde de o-zo belangrijke 1-2 tegen de brave jongens van FC Antwerp? Ik denk dat het wel goed komt met onze rossige rooibos drinkende killer. Hij lijkt er zin in te hebben!
ForzAZ
Invaller

18 okt 2019, 08:25

eenjaarazalkmaar schreef:
Wie scoorde de o-zo belangrijke 1-2 tegen de brave jongens van FC Antwerp? Ik denk dat het wel goed komt met onze rossige rooibos drinkende killer. Hij lijkt er zin in te hebben!
Hij heeft er altijd zin in. Dat is wat hierboven al gezegd wordt soms zijn makke. Hij wil zo graag en teveel. Daardoor komt onze Druijf als ie er in komt te druistig over.

Hij moet zijn energie doseren. Zorgen dat ie in positie blijft waar ie moet zijn. En zijn koppie er bij houden.

We gaan het zien morgen of Slot c.s. in deze interlandperiode Ferdy goed genoeg geprepareerd hebben om Myron Boadu goed te vervangen. Ik ben zeer benieuwd. Wel fijn dat ie nu eens een keer vanaf de start van een wedstrijd zich mag bewijzen. Ook te hopen dat zijn medespelers beer gebruik van hem en zijn specifieke kwaliteiten maken.
DeZuivelDuivel
Oude garde

18 okt 2019, 12:12

En wie werd er nog een doelpuntje afgesnoept in die match ook?
Ik ben het met je eens :wink:
Dario Hubner
Fanatic

18 okt 2019, 16:00

Ik vind Druijf een leuke spits hoor, maar die 1-2 was toch wel gevallen. Antwerp was door zijn adem heen.
eenjaarazalkmaar
Herry en/of Berry

18 okt 2019, 18:34

Dario Hubner schreef:
18 okt 2019, 16:00
Ik vind Druijf een leuke spits hoor, maar die 1-2 was toch wel gevallen. Antwerp was door zijn adem heen.
Eens, maar hij stond wel weer op zo'n goaltjesdief positie.

We hebben hem nog niet veel in 1 kunnen zien dus ben ik net als jullie erg benieuwd hoe hij het oppakt.

Een van de weinige AZ spitsen die ook raad weet met een hoge bal voor de pot.
Plaats reactie