Dit is een forum voor AZ supporters. Jij haalt er trots uit dat je liever naar golf kijkt. Kritisch zijn is prima maar als je niet eens de moeite doet om op de bank de wedstrijden te bekijken, dan weet ik niet zo goed wat je hier aan het doen bent. Zeker als je ook nog eens een grote waffel hebt over spelers, wedstrijden en beleid. We weten in ieder geval wel dat we je nu niet meer serieus hoeven te nemen.Langedijk schreef: ↑30 sep 2018, 15:36![]()
Denk om je hart.
Ik zit nog steeds te genieten van de Ryder Cup. Wat een sfeer, met golfers die onder zware druk optimaal presteren. Onder leiding van een kundige captain die de juiste opstelling neerzet en de poppetjes weet te motiveren. Precies het tegenovergestelde zoals bij AZ zeg maar.
Dan het wielrennen. Wat een klasbak die Valverde, en wat een topprestatie van Dumoulin. Echte topsporters. Kijk jij maar lekker naar overbetaalde gasten die niet eens recht tegen een bal kunnen trappen en geen greintje mentaliteit hebben.
Welke ‘poot’ moet ik trouwens uitsteken?
On-topic: slechte wedstrijd. Had met 6 minuten op de klok professioneel uitgespeeld kunnen en moeten worden. Het moment dat Idrissi weigerde door te lopen op een hoge voorzet en na het fluiten van publiek ineens begon te rennen was tekenend. Na de 2-1 gedisciplineerd de deur op slot gooien en loeren op de counter. Dat is ook tactiek vind ik waar afspraken over gemaakt hadden moeten worden. Dat plan lag er namelijk niet. Ergens ben ik blij dat ajax toch won van fortuna want anders waren ze nog meer gemotiveerd om het in eigen huis recht te zetten. Ik verwacht het nu andersom.