Albert Guðmundsson

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
handelaar
Goalscorer

31 jul 2019, 08:48

AZ 4 Life schreef:
31 jul 2019, 08:14
Dan hebben we het over twintig minuten, dat ging aardig ja. Het hele elftal draaide toen goed. Maar even puur naar zijn cijfers kijkende presteert hij het beste op rechts. Buiten zijn begin periode heeft hij sowieso een aardige vormdip gehad bij ons, onafhankelijk van de positie. Maar de gedachte is verder niet raar, de technische staf ziet het echter anders. Dat zie volgens mij ook wel in de wedstrijden dat de tactische omzetting gemaakt wordt, dan gaat Stengs naar tien. Dan kan jij wel overal blijven roepen dat je Gudmundsson op tien wil hebben, dat lijkt echter gewoon niet te gaan gebeuren de komende tijd.
Dan hoop ik toch echt, mocht het daadwerkelijk zijn dat men Stengs op Til zijn positie gaan zetten dat er een echte vleugelaanvaller voor de basis bij komt.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
AZ 4 Life
Fanpage-junk

31 jul 2019, 11:38

handelaar schreef:
31 jul 2019, 08:48
Dan hoop ik toch echt, mocht het daadwerkelijk zijn dat men Stengs op Til zijn positie gaan zetten dat er een echte vleugelaanvaller voor de basis bij komt.
Blijven hopen. Maar die komt er inderdaad. Althans, ik weet niet of het voor de basis zal zijn. Ze willen een middenvelder en een vleugelspits.
handelaar
Goalscorer

31 jul 2019, 11:45

AZ 4 Life schreef:
31 jul 2019, 11:38
Blijven hopen. Maar die komt er inderdaad. Althans, ik weet niet of het voor de basis zal zijn. Ze willen een middenvelder en een vleugelspits.
Goed te horen als jij er zo zeker van bent, dat er een vleugelaanvaller bij komt. Maar ook nog een aanvallende middenvelder als een Stengs of toch een Gudmundsson door gaat schuiven?
Dan weet zo'n Helmer ook wel hoe laat het is.
AZ 4 Life
Fanpage-junk

31 jul 2019, 12:31

handelaar schreef:
31 jul 2019, 11:45
Goed te horen als jij er zo zeker van bent, dat er een vleugelaanvaller bij komt. Maar ook nog een aanvallende middenvelder als een Stengs of toch een Gudmundsson door gaat schuiven?
Dan weet zo'n Helmer ook wel hoe laat het is.
Dat weet Helmer toch nu ook wel? Die heeft volgens mij nauwelijks een minuut gespeeld in de voorbereiding. Maar ze willen een vleugelaanvaller en een middenvelder. Of die er ook gaan komen kan ik natuurlijk geen garanaties over geven, voor ik dat weer krijg :wink:

Als er namelijk met Stengs geschoven gaat worden worden je voorste vier Idrissi, Boadu, Gudmundsson en Stengs. Heb zowel voor de vleugel als aanvallend op het middenveld geen directe wissel. Je hebt alleen twee spitsen achter de hand, die kunnen alleen niet op de vleugels uit de voeten.
handelaar
Goalscorer

31 jul 2019, 15:08

Misschien toch weer eens interessant voor een polletje (die ander heeft toch ook mooi 60 stemmen gehad):

Wie zie jij het liefst bij een mogelijk vertrek van Til op zijn positie:
- Gudmundsson
- Stengs
- een andere selectiespeler
- aankoop
AZ-073
Oude garde

01 aug 2019, 09:25

handelaar schreef:
31 jul 2019, 15:08
Misschien toch weer eens interessant voor een polletje (die ander heeft toch ook mooi 60 stemmen gehad):

Wie zie jij het liefst bij een mogelijk vertrek van Til op zijn positie:
- Gudmundsson
- Stengs
- een andere selectiespeler
- aankoop
Ik zie niemand binnen selecties van AZ die Til rol (incl veel vuile meters, diepgang etc) kan invullen, dus of het wordt een aankoop of AZ gaat nr 10 rol aanpassen. Ik verwacht dat Slot liever spel niet aanpast dus wordt het een aankoop (Diemers?)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
handelaar
Goalscorer

01 aug 2019, 10:53

AZ-073 schreef:
01 aug 2019, 09:25
Ik zie niemand binnen selecties van AZ die Til rol (incl veel vuile meters, diepgang etc) kan invullen, dus of het wordt een aankoop of AZ gaat nr 10 rol aanpassen. Ik verwacht dat Slot liever spel niet aanpast dus wordt het een aankoop (Diemers?)
Tja, Slot gaf ook al aan dat Clasie veel overeenkomsten heeft met het 'type Maher' en liet middenvelders als Vejinovic links liggen, dus het zou kunnen dat er naar een type 'Til' wordt gekeken. Toch, met een geheel ander soort speler op zijn plaats die weer sterker is in het afronden en meer creativiteit met zich mee brengt zou wellicht verfrissend kunnen werken (buitenspelers als Berghuis en Bergwijn zijn ook al bij hun clubs op de 10 doorgeschoven) en laat daarbij een Clasie en Midtsjo meer het loopwerk doen.
klotsen
Supporter

21 aug 2019, 07:23

Gudmundsson claimt een penalty ten koste van Druijf bij Jong AZ.
Speelde aardig in de voorbereiding en krijgt weinig speeltijd vanaf het begin van de officiele wedstrijden.
Ben benieuwd waar dat heen gaat.

Ook benieuwd hoe de (non)reactie van Stam en Vonk tijdens de wedstrijd van Jong AZ zal worden ge-evalueerd.
FugAZi
Fanatic

21 aug 2019, 07:50

klotsen schreef:
21 aug 2019, 07:23
Gudmundsson claimt een penalty ten koste van Druijf bij Jong AZ.
Speelde aardig in de voorbereiding en krijgt weinig speeltijd vanaf het begin van de officiele wedstrijden.
Ben benieuwd waar dat heen gaat.

Ook benieuwd hoe de (non)reactie van Stam en Vonk tijdens de wedstrijd van Jong AZ zal worden ge-evalueerd.
Strom in een bord soep, ik vind het wel leuk te zien dat de spelers zo compentief zijn en de strijd aan gaan met elkaar. Daar worden ze alleen maar sterker van. Stam en Vonk deden er goed aan niet publiekelijk in te grijpen en het de jongens zelf te laten uitzoeken. Naderhand zou er best wel gesproken worden daar ben ik van overtuigd.
SchoorlAZ
Dagjesmens

17 sep 2019, 19:08

Speelde echt niet goed tijdens jong AZ - NAC.
Zag hem veel voor zichzelf spelen en bij balverlies terug sjokken op z'n best. Word er aardig droevig van onderhand, leek van te voren een goede aankoop, was er dan ook erg blij mee.
Maar heb zelf de hoop opgegeven dat dit een gewaardeerde kracht wordt in AZ1.
DeZuivelDuivel
Oude garde

18 sep 2019, 08:44

SchoorlAZ schreef:
Zag hem veel voor zichzelf spelen en bij balverlies terug sjokken op z'n best. Word er aardig droevig van onderhand, leek van te voren een goede aankoop, was er dan ook erg blij mee.
Er zal ook wel enige frustratie in zitten momenteel denk ik.
AZ 4 Life
Fanpage-junk

19 sep 2019, 08:30

SchoorlAZ schreef:
Helemaal eens. Straalt ook helemaal niets uit. Valt mij zwaar tegen en ik denk dat hij AZ ook tegenvalt gezien het aantrekken van Aboukhlal, Correia en Evjen. Ook Dani de Wit is nog gekomen als tien, Ouwejan werd zelfs boven hem verkozen toen De Wit er nog niet was.. Nee ik denk dat het langzaamaan twee voor twaalf begint te worden voor Gudmundsson.
multatuli
Oude garde

19 sep 2019, 12:39

AZ 4 Life schreef:
19 sep 2019, 08:30
Helemaal eens. Straalt ook helemaal niets uit. Valt mij zwaar tegen en ik denk dat hij AZ ook tegenvalt gezien het aantrekken van Aboukhlal, Correia en Evjen. Ook Dani de Wit is nog gekomen als tien, Ouwejan werd zelfs boven hem verkozen toen De Wit er nog niet was.. Nee ik denk dat het langzaamaan twee voor twaalf begint te worden voor Gudmundsson.
Dat hangt met name van zijn mentaliteit af. Als over 10 maanden Stengs, Boadu en Idrissi vertrokken zijn, ligt alles voor hem open. Hij is dan qua ontwikkeling waarschijnlijk een stuk verder dan Correia en Evjen. Het enige dat hij wel moet doen is keihard blijven trainen en zich elke wedstrijd (ook of zelfs juist in Jong AZ) laten zien. Voetballend (en zeker qua scorend vermogen) kan hij echt wel wat, maar juist spelers zoals Til en De Wit laten zien dat mentaliteit nog belangrijker wordt gevonden dan voetballend vermogen.
handelaar
Goalscorer

20 sep 2019, 08:56

multatuli schreef:
19 sep 2019, 12:39
Dat hangt met name van zijn mentaliteit af. Als over 10 maanden Stengs, Boadu en Idrissi vertrokken zijn, ligt alles voor hem open. Hij is dan qua ontwikkeling waarschijnlijk een stuk verder dan Correia en Evjen. Het enige dat hij wel moet doen is keihard blijven trainen en zich elke wedstrijd (ook of zelfs juist in Jong AZ) laten zien. Voetballend (en zeker qua scorend vermogen) kan hij echt wel wat, maar juist spelers zoals Til en De Wit laten zien dat mentaliteit nog belangrijker wordt gevonden dan voetballend vermogen.
Zo'n Evjen daar kun je nu al zien dat die veel meer dynamiek en power in zijn spel heeft.
Gudmundsson heeft in mijn ogen, maar dat zeg ik al vanaf dag 1, niets van een buitenspeler.
Dit seizoen wordt gewoon een moeilijk verhaal en of hij het kan opbrengen om vervolgens ook weer achter spelers als Evjen en Zakaria (die wel alles heeft van een diepgaande buitenspeler) te zitten vraag ik me ernstig af.
Zijn grote kracht is zijn scorend vermogen en dat zou het beste tot uiting komen kort achter de spits, maar ook hier lijkt me dat hij de strijd gaat verliezen met de spelers die we voor die positie hebben rondlopen gezien die dan weer over andere kwaliteiten beschikken waar het elftal meer baat bij heeft.
AZ Twello
Invaller
Contacteer:

03 okt 2019, 08:10

Is Gudmundsson alweer fit? Hij speelde toch een alleraardigste 30 minuten afgelopen weekend.
dirkjan
Invaller
Contacteer:

03 okt 2019, 08:46

Hij staat niet bij de afwezigen bij de feitjes en weetjes voor de wedstrijd https://www.AZ.nl/nl/nieuws/feiten-cijf ... ter-united
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Kilkenny
Moderatort

04 okt 2019, 16:44

AZ Twello schreef:
03 okt 2019, 08:10
Is Gudmundsson alweer fit? Hij speelde toch een alleraardigste 30 minuten afgelopen weekend.
Hij zal een paar weken niet op het veld te zien zijn volgens Slot. Alleen is mij niet helemaal duidelijk of hij het wedstrijdveld of het trainingsveld bedoelde. In het 2e geval is hij vrij lang afwezig.
DeZuivelDuivel
Oude garde

12 okt 2019, 09:22

handelaar schreef:
12 okt 2019, 07:38
Evjen is echt van een andere orde dan Gudmundsson. Dat is echt een toptalent met ook nog eens een enorme werklust en als Slot dat goed kan afstemmen met Stengs heb je echt een elftal wat mogelijk mee kan doen voor de knikkers.
Gebaseerd op? dat Gudmundsson zijn potentie niet waar maakt is een ding, maar hij was op jonge leeftijd al doorgebroken bij een IJsland dat eindelijk deel begint/begon te nemen aan EK's/WK's. Evjen moet het eerst nog maar eens allemaal gaan bewijzen. Ik heb het vermoeden dat het bij Gudmundsson helaas ook veelal houding en nonchalance is dat hem tegen houd, maar wie weet krijgt hij nog een Berghuis achtige omslag.
pAZcal
Goalscorer

12 okt 2019, 11:37

DeZuivelDuivel schreef:
12 okt 2019, 09:22
Gebaseerd op? dat Gudmundsson zijn potentie niet waar maakt is een ding, maar hij was op jonge leeftijd al doorgebroken bij een IJsland dat eindelijk deel begint/begon te nemen aan EK's/WK's. Evjen moet het eerst nog maar eens allemaal gaan bewijzen. Ik heb het vermoeden dat het bij Gudmundsson helaas ook veelal houding en nonchalance is dat hem tegen houd, maar wie weet krijgt hij nog een Berghuis achtige omslag.
Misschien moeten ze hem ook in contact brengen met José Fortes Rodriguez. ;)
Plaats reactie