Albert Guðmundsson

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
handelaar
Goalscorer

29 apr 2019, 14:31

Dirk Scheringa schreef:
26 apr 2019, 15:03
Staat nu op de plek van Idrissi door zijn vormcrisis, maar een echte linksbuiten is het natuurlijk niet.
Til en idrissi (of toch ook Seuntjes) moeten maar uit maken wie er op 10 komt te staan: beide hebben scorend vermogen,
de een heeft loopvermogen en meer een teamplayer, de ander is individueel sterker. Aan Slot de juiste keuze te maken,
maar zijn plek is toch echt op het middenveld achter de spits.
Til en Gudmundsson zal je denk ik bedoelen. Maar inderdaad wellicht is Seuntjes nog wel de beste optie van deze drie.
Die heeft dit seizoen toch echt wel het een en ander laten zien, en achter Boadu of mogelijk Druijf zou het nog niet eens zo gek uitpakken
Hij is tenslotte ook van origine een aanvallende middenvelder. Op deze positie heeft Slot de meeste keus, want buiten die drie heb je ook nog Reijnders en Helmer en beschouwen we Maher door dit sterke seizoen, inmiddels als onze controlerende middenvelder.
Hadden we die luxe ook maar in de c.v en op de flanken.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
AlkmaarForever
Fanatic

29 apr 2019, 15:33

Even offtopic.

Kom op mannen, het is Seuntjens !!!
handelaar
Goalscorer

01 mei 2019, 16:51

AlkmaarForever schreef:
29 apr 2019, 15:33
.. het is Seuntjens !!!
Nou, Seuntjens op 10, zou dat ook een beetje lopen want hij heeft toch best wel indruk gemaakt dat je hem eigenlijk niet zomaar weer in het nieuwe seizoen manusje-van-alles kunt laten zijn als zich weer geblesseerden aandienen. Ik kan begrijpen dat hij hiervoor niet meer gemotiveerd zou zijn en dan zinspeelt op een transfer.
multatuli
Oude garde

01 mei 2019, 16:58

handelaar schreef:
01 mei 2019, 16:51
Nou, Seuntjens op 10, zou dat ook een beetje lopen want hij heeft toch best wel indruk gemaakt dat je hem eigenlijk niet zomaar weer in het nieuwe seizoen manusje-van-alles kunt laten zijn als zich weer geblesseerden aandienen. Ik kan begrijpen dat hij hiervoor niet meer gemotiveerd zou zijn en dan zinspeelt op een transfer.
Seuntjens op 10 zou ik ook voor kiezen. Hij speelt nu ook al als een 9,5 waardoor hij regelmatig als 10 speelt. Sterk aan de bal, goede dribbel, scorend vermogen.
MO7
Beheerder

01 mei 2019, 18:02

Er zijn weer een paar man heel dicht bij een vakantie vanwege off-topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
handelaar
Goalscorer

12 mei 2019, 14:35

Als linksbuiten (net als rechtsbuiten) heeft hij me nog niet overtuigd.
Zijn scorend vermogen houdt hem nog enigzins overeind maar voetballend brengt hij helaas tot nu toe niets extra's in al die wedstrijden.
Idrissi is gewoon de linksbuiten van dit AZ, zoals Stengs dat is op rechts.
Bij vormverlies of blessures van die twee, moet er gewoon een echte vleugelspeler als stand-in voor die twee bij komen.
Gudmundsson is nuttig maar in wel minder mate dan Seuntjens om aanvallende posities in te vullen als de nood er aan te pas komt.
Echt overtuigen dat hij een basisplaats moet krijgen toebedeeld doet hij me helaas nog steeds niet en ik vraag me af of eigen talenten zoals een Helmer
nou zoveel minder zijn om hier twee miljoen te hebben voor moeten uittrekken, feitelijk het zelfde gevalletje als met Johnsen waar we Druijf voor hebben.
DeZuivelDuivel
Oude garde

12 mei 2019, 15:25

handelaar schreef:
Zijn scorend vermogen houdt hem nog enigzins overeind maar voetballend brengt hij helaas tot nu toe niets extra's in al die wedstrijden.
Bij vormverlies of blessures van die twee, moet er gewoon een echte vleugelspeler als stand-in voor die twee bij komen.
Gudmundsson is nuttig maar in wel minder mate dan Seuntjens om aanvallende posities in te vullen als de nood er aan te pas komt.
Echt overtuigen dat hij een basisplaats moet krijgen toebedeeld doet hij me helaas nog steeds niet en ik vraag me af of eigen talenten zoals een Helmer
nou zoveel minder zijn om hier twee miljoen te hebben voor moeten uittrekken, feitelijk het zelfde gevalletje als met Johnsen waar we Druijf voor hebben.
Vond die actie in de eerst helft dat ie zo lekker binnen trekt toch wel wat hebben, er zit potentie in.
~AZ~
Kristen

12 mei 2019, 16:16

handelaar schreef:
Ik kan me hier wel in vinden, Gudmundsson is te goed om af te schrijven maar is eigenlijk ook een speler die ik niet echt kan plaatsen qua positie waar hij waarde toe gaat voegen aan AZ.
Dirk Scheringa
Ben-Sider

12 mei 2019, 18:22

DeZuivelDuivel schreef:
12 mei 2019, 15:25
Vond die actie in de eerst helft dat ie zo lekker binnen trekt toch wel wat hebben, er zit potentie in.
Mij staat bij die verdedigende actie op de doellijn maar dan heb je het wel gehad, wat is er toch met Idrissi aan de hand!?.
leszz
Oude garde

12 mei 2019, 18:25

Speelde gewoon een prima pot tegen een topteam ondanks zijn geringe eredivisie ervaring. Laat veel potentie zien, toch zie ik liever Idrissi ondanks dat hij het spel vaak vertraagd. Maar Gudmundsson is te goed voor de bank en zal alleen nog maar beter worden van hier uit
Dirk Scheringa
Ben-Sider

12 mei 2019, 19:04

leszz schreef:
12 mei 2019, 18:25
Speelde gewoon een prima pot tegen een topteam ondanks zijn geringe eredivisie ervaring. Laat veel potentie zien, toch zie ik liever Idrissi ondanks dat hij het spel vaak vertraagd. Maar Gudmundsson is te goed voor de bank en zal alleen nog maar beter worden van hier uit
En wie moet hij er dan uit spelen om definitief basisspeler te worden: Stengs, Idrissi, Til.
99% kans dat ook Slot die drie gewoon weer als zijn basisspelers ziet. Tenzij hij echt aantoonbaar beter is en een trainer feitelijk niet meer om zo'n speler kan.
Door de afwezigheid van Stengs had hij zijn kans op rechts, nu met de vormcrisis van Idrissi op links.
AZRickGrimesAZ
Oude garde

12 mei 2019, 20:13

https://www.youtube.com/watch?v=MTsz4DaAAro

Hij kan in ieder geval al Nederlands verstaan (en spreekt zelf ook wat woordjes)
pAZcal
Goalscorer

13 jul 2019, 11:00

Albert heeft weer gescoord. Ik weet niet wie de 1-0 op zijn naam kreeg.
DeZuivelDuivel
Oude garde

14 jul 2019, 01:31

pAZcal schreef:
13 jul 2019, 11:00
Albert heeft weer gescoord. Ik weet niet wie de 1-0 op zijn naam kreeg.
Ik neem aan dat de absentie van Idrissi in acht nemende + de aardige voorbereiding dat Gudmundsson tegen Hacken mag starten en ik hoop dat hij zijn lijn doortrekt.
pAZcal
Goalscorer

14 jul 2019, 08:35

DeZuivelDuivel schreef:
14 jul 2019, 01:31
Ik neem aan dat de absentie van Idrissi in acht nemende + de aardige voorbereiding dat Gudmundsson tegen Hacken mag starten en ik hoop dat hij zijn lijn doortrekt.
Eens, tenzij Idrissi de rest van de voorbereiding gaat vlammen.
Dirk Scheringa
Ben-Sider

14 jul 2019, 08:38

pAZcal schreef:
14 jul 2019, 08:35
Eens, tenzij Idrissi de rest van de voorbereiding gaat vlammen.
Ja , maar wanneer sluit hij dan aan!?
De basis voor BK Häcken staat logischerwijs al vast. Spelers die later aansluiten Idrissi, Clasie?? of een ander, zullen bij wissels hun kans weer moeten grijpen.
Slot gaat nu niet meer wijzigen, op Ouwejan dan na. Maar ook dat moet niet te lang gaan duren met het oog op BK Häcken.
~AZ~
Kristen

14 jul 2019, 09:12

Volgende week sluit Idrissi weer aan, aldus het NHD gisteren.
Dario Hubner
Fanatic

15 jul 2019, 19:17

AZ 4 Life
Fanpage-junk

16 jul 2019, 08:07

Dirk Scheringa schreef:
14 jul 2019, 08:38
Ja , maar wanneer sluit hij dan aan!?
De basis voor BK Häcken staat logischerwijs al vast. Spelers die later aansluiten Idrissi, Clasie?? of een ander, zullen bij wissels hun kans weer moeten grijpen.
Slot gaat nu niet meer wijzigen, op Ouwejan dan na. Maar ook dat moet niet te lang gaan duren met het oog op BK Häcken.
Eens. Gudmundsson zal gewoon spelen tegen Häcken, of er moet iets heel raars gebeuren. Idrissi is nog veel te kort terug om aanspraak te maken op een plek. Ook Ouwejan verwacht ik trouwens niet vanaf het begin. Die heeft inmiddels echt teveel oefenwedstrijden gemist en staat er fysiek dan ook heel anders op dan Wijndal. Die heeft alle wedstrijden gespeeld en een bepaalde wedstrijdinhoud gekweekt. Ouwejan die wedstrijdopbouw niet gehad dus het lijkt me sterk dat hij ineens gaat starten volgende week.
AZ 4 Life
Fanpage-junk

31 jul 2019, 08:14

handelaar schreef:
31 jul 2019, 07:33
Gudmudsson op rechts was niet bepaald een succesnummer kan ik me herinneren.
Op 10 wil ik hem nog wel eens zien en op links doet hij het aardig qua scorend vermogen.
Of er nog een aankoop bij komt op de vleugels is maar afwachten.
Ik denk ook dat de meeste Albert het liefst kort achter de spits willen zien dan op de vleugels, waar hij toch veelal naar het midden toe trekt. In de wedstrijd tegen Feyenoord speelde hij toch een prima pot achter Boadu? (dus zo'n rare gedachte is dat niet).
We gaan het zien mocht het van een transfer van Til komen, we krijgen dan wel, nagenoeg een nieuw middenveld als ook nog Clasie wordt ingepast.
Dan hebben we het over twintig minuten, dat ging aardig ja. Het hele elftal draaide toen goed. Maar even puur naar zijn cijfers kijkende presteert hij het beste op rechts. Buiten zijn begin periode heeft hij sowieso een aardige vormdip gehad bij ons, onafhankelijk van de positie. Maar de gedachte is verder niet raar, de technische staf ziet het echter anders. Dat zie volgens mij ook wel in de wedstrijden dat de tactische omzetting gemaakt wordt, dan gaat Stengs naar tien. Dan kan jij wel overal blijven roepen dat je Gudmundsson op tien wil hebben, dat lijkt echter gewoon niet te gaan gebeuren de komende tijd.
Plaats reactie