Bjørn Johnsen

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Rjansen17
Supporter

10 aug 2018, 12:17

De man speelt gewoon. Ik heb de analyse gelezen en ook ik denk dat de man er 20 in gaat leggen. Daarnaast mis ik de beoordeling op zijn meerwaarde als kopper verdedigend. Weghorst had daar geen enkele waarde. Weghorst kan simpelweg niet koppen. Uiteraard is hij daarnaast een prima spits. We zien het vanzelf, geef de man wat tijd. Denk nog eens aan het eerste jaar van Pelle of het eerste halfjaar van Vincent.

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

10 aug 2018, 15:48

salmonyappi schreef:
10 aug 2018, 11:19
Echt serieus overweeg je Friday nog ? :?
Pff ik word zo moe van dit soort reacties.. Wat wil je nu, weer een discussie? Hij staat hier onder contract en heeft de laatste vijf/zes wedstrijden in de basis gestaan dus vandaar dat ik hem tussen het rijtje opties zet. Zelf zou ik met Boadu beginnen. Maar ik noem gewoon alle beschikbare opties in de selectie. Helaas is dat voor jou weer een trigger om de zoveelste nutteloze discussie over Friday te willen ontketenen.

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

10 aug 2018, 15:51

leszz schreef:
10 aug 2018, 11:44
Hij heeft tegen Excelsior al 60 min gespeeld vorige week, lijkt me dan vreemd om hem deze wedstrijd niet te laten spelen mocht dat het geval zijn. Zou op zijn minst vreemd zijn.
De belasting van een eredivisiewedstrijd is altijd anders. Bovendien weten wij niet hoe hij fysiek gereageerd heeft op die inspanning tegen Excelsior. Ook ligt de intensiteit qua training hier hoger. Allemaal factoren die meespelen. De technische staf heeft hier inzicht in en geeft aan dat het duidelijk zichtbaar is dat hij nog een achterstand heeft. Dan moet je niks gaan forceren. Er volgen nog zat wedstrijden en daarin heb je meer aan een fitte Johnsen dan dat je hem nu te vroeg in gaat zetten. Zeker omdat je gewoon drie tot vier alternatieven hebt.

salmonyappi
Co

10 aug 2018, 15:56

AZ 4 Life schreef:
10 aug 2018, 15:48
Pff ik word zo moe van dit soort reacties.. Wat wil je nu, weer een discussie? Hij staat hier onder contract en heeft de laatste vijf/zes wedstrijden in de basis gestaan dus vandaar dat ik hem tussen het rijtje opties zet. Zelf zou ik met Boadu beginnen. Maar ik noem gewoon alle beschikbare opties in de selectie. Helaas is dat voor jou weer een trigger om de zoveelste nutteloze discussie over Friday te willen ontketenen.
Even voor de duidelijkheid: je kan zo’n vraag ook gewoon met ja of nee beantwoorden. Maar goed. Ik mag niet meer zeggen dat ik Friday níet in de opstelling wil, maar jij mag wel zeggen dat je hem er wél in wilt. En omdat ie nou eenmaal onder contract staat moet ik mijn mond houden. :?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

10 aug 2018, 16:02

salmonyappi schreef:
10 aug 2018, 15:56
Even voor de duidelijkheid: je kan zo’n vraag ook gewoon met ja of nee beantwoorden. Maar goed. Ik mag niet meer zeggen dat ik Friday níet in de opstelling wil, maar jij mag wel zeggen dat je hem er wél in wilt. En omdat ie nou eenmaal onder contract staat moet ik mijn mond houden. :?
Ten eerste heb ik niet gezegd dat ik hem in de opstelling wilde. Ten tweede zei jij ook niet dat je hem er niet meer in wil. Jij stelde een suggestieve vraag om weer een discussie te ontketenen. Dat terwijl mijn opmerking geen fuck met Friday te maken had maar met de inzetbaarheid van Johnsen en de beschikbare alternatieven. Jij moet verder zeggen wat je wil maar gebruik mij niet om weer een bepaald beeld te creeëren.

salmonyappi
Co

10 aug 2018, 16:07

AZ 4 Life schreef:
10 aug 2018, 16:02
Ten eerste heb ik niet gezegd dat ik hem in de opstelling wilde. Ten tweede zei jij ook niet dat je hem er niet meer in wil. Jij stelde een suggestieve vraag om weer een discussie te ontketenen. Dat terwijl mijn opmerking geen fuck met Friday te maken had maar met de inzetbaarheid van Johnsen en de beschikbare alternatieven. Jij moet verder zeggen wat je wil maar gebruik mij niet om weer een bepaald beeld te creeëren.
Ik vind je reactie wat overdreven. Alsof je bij voorbaat al steigert als je mijn naam weer ziet. Ik heb geen kwaad in de zin en ben misschien wat minder slim dan nodig is op deze site waarvoor excuses. Dáár kan ik weinig aan doen.....Ontspan 😉

~AZ~
Goalscorer

12 aug 2018, 17:57

Hij is in ieder geval een stuk sympathieker dan Weghorst, die kan hij al in zijn zak steken.

zeekomkommer
Seizoenkaarthouder

12 aug 2018, 19:14

~AZ~ schreef:
12 aug 2018, 17:57
Hij is in ieder geval een stuk sympathieker dan Weghorst, die kan hij al in zijn zak steken.
Bezoekt hij ook eenzame ouderen?
:-k Mijn kennis van de feiten is ontoereikend om hier iets van te vinden.

Dario Hubner
Supporter

12 aug 2018, 19:51

zeekomkommer schreef:
Zeer terechte vraag

AZRickGrimesAZ
Fanatic

12 aug 2018, 20:03

Johnsen lijkt een beetje op die lange donkere man uit White&Nerdy

https://www.youtube.com/watch?v=N9qYF9DZPdw

multatuli
Supporter

12 aug 2018, 20:16

zeekomkommer schreef:
Grappig ik wilde dezelfde vraag stellen :mrgreen:
Naast het feit dat Weghorst meer doet voor de maatschappij dan 99% op dit forum, vind ik hem in interviews e.d. ook altijd wel sympathiek overkomen. Johnsen komt ook prima over, alleen wel wat meer "gemaakt" (veel cliche antwoorden).

salmonyappi
Co

13 aug 2018, 06:30

multatuli schreef:
12 aug 2018, 20:16
Grappig ik wilde dezelfde vraag stellen :mrgreen:
Naast het feit dat Weghorst meer doet voor de maatschappij dan 99% op dit forum, vind ik hem in interviews e.d. ook altijd wel sympathiek overkomen. Johnsen komt ook prima over, alleen wel wat meer "gemaakt" (veel cliche antwoorden).
Wat een vreemde aanname........

leszz
Fanatic

13 aug 2018, 07:41

Ik vond het wel mooi om te horen dat hij iets in de richting zei van: Ik heb nog een achterstand qua fitheid tov de AZ-standaard, voor andere clubs zou ik in principe wel fit genoeg zijn maar om op het AZ niveau te komen heb ik nog wat meer tijd nodig.

Destijds deed Bel Hassani ook al zo een uitspraak toen hij net was aangetrokken over hoeveel fitter de jongens bij AZ op het eerste oog waren dan bij Heracles.

Mooi om te horen hoe AZ zich op dit gebied ook al weet te onderscheiden van de middenmoot.

~AZ~
Goalscorer

13 aug 2018, 08:30

leszz schreef:
13 aug 2018, 07:41
Ik vond het wel mooi om te horen dat hij iets in de richting zei van: Ik heb nog een achterstand qua fitheid tov de AZ-standaard, voor andere clubs zou ik in principe wel fit genoeg zijn maar om op het AZ niveau te komen heb ik nog wat meer tijd nodig.

Destijds deed Bel Hassani ook al zo een uitspraak toen hij net was aangetrokken over hoeveel fitter de jongens bij AZ op het eerste oog waren dan bij Heracles.

Mooi om te horen hoe AZ zich op dit gebied ook al weet te onderscheiden van de middenmoot.
Ik vind dat wel weer moeilijk te rijmen met de opmerkingen van Weghorst over de trainingsintensiteit in Duitsland. Hoe slap trainen ze dan wel niet bij ADO?

Witzer
Fanatic

13 aug 2018, 09:50

Geweldig debuut. Jongen komt zeer zelfverzekerd over en scoort direct overtuigend. Lijkt Boadu nu al aan de hand te nemen, gezien zijn felicitaties aan de lijn. Vind hem nu al beter dan Weghorst......... :wink:
Praat geen Poep, doos.

salmonyappi
Co

13 aug 2018, 10:11

~AZ~ schreef:
13 aug 2018, 08:30
Ik vind dat wel weer moeilijk te rijmen met de opmerkingen van Weghorst over de trainingsintensiteit in Duitsland. Hoe slap trainen ze dan wel niet bij ADO?
Zie uitslag ADO-Emmen. Zó slap dus 😉

MO7
Beheerder

13 aug 2018, 10:22

Zijn motoriek is in ieder geval wel wat verfijnder dan die van Weghorst. Ik denk dat dit wel goed komt.
Wegens gebrek aan Europees voetbal nieuwe geldverslindende hobby gezocht

FugAZi
Seizoenkaarthouder

13 aug 2018, 10:35

MO7 schreef:
13 aug 2018, 10:22
Zijn motoriek is in ieder geval wel wat verfijnder dan die van Weghorst. Ik denk dat dit wel goed komt.
Lange slungel motoriek, is altijd een beetje moeilijk te beoordelen en een aparte categorie. Maar ik ben ook positief gestemd, hij viel goed in.

DiepeMast
Oude garde

14 aug 2018, 12:28

Hij kan in ieder geval koppen en (blijkbaar) luchtduels winnen. Daar had Weghorst wonderbaarlijk genoeg alle moeite mee.

Wel lekker: bij je nieuwe club in je Eredivisiedebuut binnen 5 minuten scoren. Loopt hij toch alweer 1 op 1 :lol:.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:

Antti Opdam
Kristen

14 aug 2018, 12:50

DiepeMast schreef:
14 aug 2018, 12:28
Hij kan in ieder geval koppen en (blijkbaar) luchtduels winnen. Daar had Weghorst wonderbaarlijk genoeg alle moeite mee.

Wel lekker: bij je nieuwe club in je Eredivisiedebuut binnen 5 minuten scoren. Loopt hij toch alweer 1 op 1 :lol:.
Welke echt luchtduel heeft hij gewonnen dan?

En moet hier nu weer een compilatie komen van de (kop)doelpunten van mijn Wout ?

Plaats reactie
  • Informatie