Oussama Idrissi

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Reservespeler

14 feb 2020, 07:46

Bob Ross schreef:
13 feb 2020, 17:22
De aanval heeft 1 zondagsschot gescoord.
Een zondagsschot is als 1 of 2 keer in je leven een bal met alle geluk op een onwaarschijnlijke manier erin schiet. Idrissi maakt dit soort doelpunten regelmatig, dus dat is geen zondagsschot.
Bob Ross
Reservespeler
Contacteer:

15 feb 2020, 11:34

multatuli schreef:
14 feb 2020, 07:46
Een zondagsschot is als 1 of 2 keer in je leven een bal met alle geluk op een onwaarschijnlijke manier erin schiet. Idrissi maakt dit soort doelpunten regelmatig, dus dat is geen zondagsschot.
Klopt, maar het ging me er meer om dat we tegen NAC echt niet zo goed aanvalsspel hadden maar dat we de bal maar aan Idrissi gaven die in zijn eentje de bal uit het niets de kruising in jaagt. Dat is geen geluk maar zijn kwaliteit, alleen in de combinatie kwamen we er nauwelijks doorheen.
handelaar
Goalscorer

15 feb 2020, 13:05

Bob Ross schreef:
15 feb 2020, 11:34
Klopt, maar het ging me er meer om dat we tegen NAC echt niet zo goed aanvalsspel hadden maar dat we de bal maar aan Idrissi gaven die in zijn eentje de bal uit het niets de kruising in jaagt. Dat is geen geluk maar zijn kwaliteit, alleen in de combinatie kwamen we er nauwelijks doorheen.
Was toch eigenlijk ook tegen RKC. Toen brak de ban door die goals van Idrissi.
Ik vind dat wel zorgelijk en zeg wederom dat dit komt doordat met name het middenveld te weinig offensieve power zit.
Is Midtsjo niet in goede doen, heb je een probleem met Koopmeiners en de Wit. Wat dat betreft heeft van de Vaart wel gelijk.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Plaats reactie