Teun Koopmeiners (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

Ook met Van de Ven is het maar de vraag of Koopmeiners niet links centraal opgesteld zal worden. Die jongen zak het dan wel moeten oppakken. Als anderzijds een Clasie bv. sterk presteert kan het voor Slot zeker een optie zijn om Koopmeiners achterin te zetten. In de huidige omstandigheden is de hoofdprijs voor Van de Ven ook niet direct een optie.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
multatuli
Reservespeler

kuifje schreef:
26 jun 2020, 09:36
Ook met Van de Ven is het maar de vraag of Koopmeiners niet links centraal opgesteld zal worden. Die jongen zak het dan wel moeten oppakken. Als anderzijds een Clasie bv. sterk presteert kan het voor Slot zeker een optie zijn om Koopmeiners achterin te zetten. In de huidige omstandigheden is de hoofdprijs voor Van de Ven ook niet direct een optie.
Teun heeft zich destijds een half jaar heel goed ingezet op een voor hem vreemde positie. In nood moet dat ook zeker kunnen. Maar ik vind dat je een verkeerd signaal aan je overige jeugd (en ex jeugd) spelers afgeeft als je nu gaat lopen sollen met Koopmeiners door hem nu weer een heel seizoen op die plek neer te zetten, terwijl hij overduidelijk meer middenvelder is dan verdediger alleen omdat de club te beroerd is om een adequate vervanger voor Wuijtens te halen.

Ik hoop maar dat het een uitspraak voor de buhne was en dat Slot al tegen Koopmeiners gezegd heeft dat hij behalve in nood, gewoon op het middenveld kan spelen.
~AZ~
Kristen

Ik wordt een beetje moe van deze discussie. Het is steeds een herhaling van dezelfde zetten.
timdadum
Dagjesmens

Zal wel zijn om de prijs te drukken. Gewoon een onderhandelingstactiek.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Kilkenny
Moderatort

~AZ~ schreef:
26 jun 2020, 11:11
Ik wordt een beetje moe van deze discussie. Het is steeds een herhaling van dezelfde zetten.
Yep. Ouwe koeien. Volgens mij heeft AZ ook uitgesproken op zoek te zijn. Wat gewoon logisch is want er zit maar 1 Linker centrale verdediger in de selectie en dat is te kort. Maar goed, dat is weer een ander topic.
AZ 4 Life
Harde Kern

pAZcal schreef:
26 jun 2020, 00:18
Gelul. Dat dachten we vorig jaar ook.
Gelul, vorig jaar waren er afspraken gemaakt dat hij gewoon als middenvelder zou spelen en enkel in geval van nood een linie naar achteren zou gaan. Daar heeft Teun geen problemen mee, met een permanente plek achterin wel. Dan kan Slot zeggen dat hij de opstelling bepaalt, maar aan een ontevreden speler heb je niks. Zeker niet omdat hij op het middenveld ook geen naar behoren heeft gepresteerd.
pAZcal
Goalscorer

AZ 4 Life schreef:
29 jun 2020, 08:00
Gelul, vorig jaar waren er afspraken gemaakt dat hij gewoon als middenvelder zou spelen en enkel in geval van nood een linie naar achteren zou gaan. Daar heeft Teun geen problemen mee, met een permanente plek achterin wel. Dan kan Slot zeggen dat hij de opstelling bepaalt, maar aan een ontevreden speler heb je niks. Zeker niet omdat hij op het middenveld ook geen naar behoren heeft gepresteerd.
Geen = gewoon?

Sowieso is het waar dat Slot de opstelling bepaalt. Ik hoop ook gewoon dat AZ een fatsoenlijke linker centrumverdediger haalt die er meteen staat. Dat lijkt me de beste oplossing.
Daarnaast: Clasie op de plek van Teun en Teun in de verdediging is geen slechte opstelling.
AZ 4 Life
Harde Kern

pAZcal schreef:
29 jun 2020, 09:08
Geen = gewoon?

Sowieso is het waar dat Slot de opstelling bepaalt. Ik hoop ook gewoon dat AZ een fatsoenlijke linker centrumverdediger haalt die er meteen staat. Dat lijkt me de beste oplossing.
Daarnaast: Clasie op de plek van Teun en Teun in de verdediging is geen slechte opstelling.
Geen was gewoon inderdaad. En dat laatste zou geen slechte opstelling zijn, alleen is dat het punt niet. Teun wil niet, heeft dat tig keer heel duidelijk aangegeven en er zijn voorafgaand aan dit seizoen afspraken over gemaakt.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

AZ 4 Life schreef:
29 jun 2020, 13:59
Geen was gewoon inderdaad. En dat laatste zou geen slechte opstelling zijn, alleen is dat het punt niet. Teun wil niet, heeft dat tig keer heel duidelijk aangegeven en er zijn voorafgaand aan dit seizoen afspraken over gemaakt.
Ik snap ook echt niet waarom mensen daarin willen volharden, het is als eerste nog maar eens de vraag of hij wel gaat blijven. Laat staan dat hij dan dit over zich heen zou laten komen.
pAZcal
Goalscorer

AZ 4 Life schreef:
29 jun 2020, 13:59
Slot bepaalt gewoon de opstelling. Zo simpel is het. Als Max geen verdediger weet aan te schaffen en Teun niet verkoopt gaat ie gewoon in de verdediging staan, mits Kramer niet ineens wel goed genoeg blijkt te zijn. ;)

Teun moet zich niet als klein kind gedragen. Hij is aanvoerder en heeft een voorbeeldfunctie.
salmonyappi
Technisch directeur

pAZcal schreef:
29 jun 2020, 14:58
Slot bepaalt gewoon de opstelling. Zo simpel is het. Als Max geen verdediger weet aan te schaffen en Teun niet verkoopt gaat ie gewoon in de verdediging staan, mits Kramer niet ineens wel goed genoeg blijkt te zijn. ;)

Teun moet zich niet als klein kind gedragen. Hij is aanvoerder en heeft een voorbeeldfunctie.
Ik zou ook echt durven zeggen dat hij het één nou zo ontzettend veel beter doet dan het ander.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
pAZcal
Goalscorer

salmonyappi schreef:
29 jun 2020, 15:44
Ik zou ook echt durven zeggen dat hij het één nou zo ontzettend veel beter doet dan het ander.
Daar hoort het woord "niet" nog tussen, neem ik aan.
Lecompte
Reservespeler

pAZcal schreef:

Je een na laatste zin vind ik vervelend. Teun kan een heel groot voetballer worden en laat daar waarschijnlijk alles voor. Als hij van zich zelf vindt dat hij het liefst op het middenveld speelt is dat zijn keuze.
Zelf vind ik dat jammer. Als verdediger krijgt hij net even meer tijd om zijn geweldige traptechniek uit te voeren. Ik denk dan ook dat hij in de laatste lijn bij een topclub in de basis kan komen. Dat wordt op het middenveld lastiger. Hij mist een klein beetje handelingssnelheid die hem ook in deze linie een Europese topper kan maken.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

Lecompte schreef:
29 jun 2020, 17:26
Je een na laatste zin vind ik vervelend. Teun kan een heel groot voetballer worden en laat daar waarschijnlijk alles voor. Als hij van zich zelf vindt dat hij het liefst op het middenveld speelt is dat zijn keuze.
Zelf vind ik dat jammer. Als verdediger krijgt hij net even meer tijd om zijn geweldige traptechniek uit te voeren. Ik denk dan ook dat hij in de laatste lijn bij een topclub in de basis kan komen. Dat wordt op het middenveld lastiger. Hij mist een klein beetje handelingssnelheid die hem ook in deze linie een Europese topper kan maken.
De Vertonghen-route
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
salmonyappi
Technisch directeur

pAZcal schreef:
29 jun 2020, 17:09
Daar hoort het woord "niet" nog tussen, neem ik aan.
Inderdaad 😃
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZ fanatic 4-life
Supporter

pAZcal schreef:
Teun moet zich niet als klein kind gedragen.

Dat doet hij ook niet. Hij geeft gewoon zijn voorkeur aan.
pAZcal
Goalscorer

AZ fanatic 4-life schreef:
30 jun 2020, 07:45
Dat doet hij ook niet. Hij geeft gewoon zijn voorkeur aan.
Ik zal het nuanceren. Teun moet zich niet als klein kind gaan gedragen, want hij heeft een voorbeeldfunctie.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

pAZcal schreef:
30 jun 2020, 09:00
Ik zal het nuanceren. Teun moet zich niet als klein kind gaan gedragen, want hij heeft een voorbeeldfunctie.
Blijf je houding vreemd vinden want nu wissel je naar ´gaat´ terwijl Teun hier al meer dan een jaar een duidelijk signaal over heeft afgegeven.
Kunnen we niet gewoon met zijn allen eens zijn dat het wel erg armlastig zou zijn als we op Koopmeiners en Clasie moeten leunen voor de positie van centrale verdediger terwijl we al super lang weten dat er een nieuwe verdediger bij moet?
pAZcal
Goalscorer

DeZuivelDuivel schreef:
30 jun 2020, 11:14
Blijf je houding vreemd vinden want nu wissel je naar ´gaat´ terwijl Teun hier al meer dan een jaar een duidelijk signaal over heeft afgegeven.
Kunnen we niet gewoon met zijn allen eens zijn dat het wel erg armlastig zou zijn als we op Koopmeiners en Clasie moeten leunen voor de positie van centrale verdediger terwijl we al super lang weten dat er een nieuwe verdediger bij moet?
Ja natuurlijk kunnen we het daar over eens zijn. Echter, als AZ om een of andere domme reden geen verdediger weet aan te trekken moet hij niet gaan zeuren en klieren in de media. Dat zeg ik.

Als Max Huiberts nu geen verdediger kan regelen die er direct staat, staat zijn baan wat mij betreft op de tocht. Dan is het een grote clown die ongeschikt is.
MO7
Beheerder

Arsenal mag wel knetterveel betalen als ze hem op willen halen. Lijkt mij in dat geval voor alle partijen een aardige optie.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie