Teun Koopmeiners

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
~AZ~
Kristen

05 okt 2019, 19:38

Kilkenny
Moderatort

05 okt 2019, 20:53

Hij is leuk :lol:
AZA'dam
Fanatic

07 okt 2019, 22:08

Na een bijzonder slecht genomen penalty tegen Heracles zat ie er zondag keurig in, rechter zijnet, keeper kansloos ook als hij de goede hoek gekozen zou hebben. En hij schoot 'm weer eens in de andere hoek dan meestal, zoals hij al aangekondigd had dat hij dat ook op z'n repertoire had.
Los van zijn penalties laat hij zien dat hij dit seizoen, veel meer dan het vorige, echt één van de sterkhouders en steunpilaren is, een jongen met een leidersrol. Zal ook wel met het vertrek van Maher te maken hebben want nu is hij de spil waar achterin de opbouw begint of het voetballend uitverdedigen onder druk, wat voorheen vaak mis ging.
salmonyappi
Technisch directeur

08 okt 2019, 06:47

AZA'dam schreef:
07 okt 2019, 22:08
Na een bijzonder slecht genomen penalty tegen Heracles zat ie er zondag keurig in, rechter zijnet, keeper kansloos ook als hij de goede hoek gekozen zou hebben. En hij schoot 'm weer eens in de andere hoek dan meestal, zoals hij al aangekondigd had dat hij dat ook op z'n repertoire had.
Los van zijn penalties laat hij zien dat hij dit seizoen, veel meer dan het vorige, echt één van de sterkhouders en steunpilaren is, een jongen met een leidersrol. Zal ook wel met het vertrek van Maher te maken hebben want nu is hij de spil waar achterin de opbouw begint of het voetballend uitverdedigen onder druk, wat voorheen vaak mis ging.
Een “bijzonder slecht genomen penalty” gaat er niet in........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

08 okt 2019, 08:20

Je hebt in feite twee soorten strafschoppen, de houdbare en de onhoudbare. Een houdbare strafschop is een slecht genomen strafschop omdat deze in theorie had kunnen worden gekeerd.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
Bob Ross
Reservespeler
Contacteer:

11 okt 2019, 18:02

Teun lijkt wel met de week te groeien. Ik zie hem nu tegen Jong Portugal heel gedurfd opendraaien en mannetjes passeren. Daarnaaat speelt hij meer cross en diep dan breed. Hij trekt echt de kar als aanvoerder, mooi om te zien.

Edit: en nog een mooie assist ook!
Kilkenny
Moderatort

12 okt 2019, 07:58

Bob Ross schreef:
11 okt 2019, 18:02
Teun lijkt wel met de week te groeien. Ik zie hem nu tegen Jong Portugal heel gedurfd opendraaien en mannetjes passeren. Daarnaaat speelt hij meer cross en diep dan breed. Hij trekt echt de kar als aanvoerder, mooi om te zien.

Edit: en nog een mooie assist ook!
Prachtige rush voorafgaand aan de assist. En deze penalty was in ieder geval weer prima ingeschoten.
Rjansen17
Seizoenkaarthouder

14 okt 2019, 12:13

Eerste helft van koopmeiners was anders ronduit slecht, tweede geweldig
AZA'dam
Fanatic

14 okt 2019, 12:29

Dat de snelle ontwikkeling van Koopmeiners o.a. met het vertrek van Maher te maken heeft, lijkt me evident, maar het zou zo maar kunnen dat het vertrek van Maher ook met de snelle ontwikkeling van Koopmeiners verband houdt. Per slot van rekening houdt Teun Maher's beoogde opvolger, ondanks zijn klasse en ervaring, gewoon op de bank, en er is geen sprake van dat daar op korte termijn verandering in komt. Wat ik eerder zie gebeuren is dat Clasie volgend seizoen de opvolger van Koopmeiners wordt.

Zijn laatste twee penalties waren inderdaad geweldig genomen en het mooiste is natuurlijk als de keeper, die van jong Portugal in tegenstelling tot die van Willem II, de goede hoek kiest en desondanks kansloos is.
DeZuivelDuivel
Oude garde

14 okt 2019, 14:32

AZA'dam schreef:
Wat ik eerder zie gebeuren is dat Clasie volgend seizoen de opvolger van Koopmeiners wordt.
Ik moet er niet aan denken, wat een bizarre achteruitgang zou dat zijn.

Nee Koopmeiners is onterecht zijn plek ontnomen en bewijst dat momenteel.
Maher was leuk om te hebben en had best langer mogen blijven, maar Koopmeiners vult het toch echt anders in.
Clasie schaar ik vooralsnog in de categorie Vejinovic, niet boosmakend slecht, maar wel een flinke onnodige slurp op de centjes.
SchoorlAZ
Dagjesmens

14 okt 2019, 15:13

AZA'dam schreef:
Dat de snelle ontwikkeling van Koopmeiners o.a. met het vertrek van Maher te maken heeft, lijkt me evident, maar het zou zo maar kunnen dat het vertrek van Maher ook met de snelle ontwikkeling van Koopmeiners verband houdt. Per slot van rekening houdt Teun Maher's beoogde opvolger, ondanks zijn klasse en ervaring, gewoon op de bank, en er is geen sprake van dat daar op korte termijn verandering in komt. Wat ik eerder zie gebeuren is dat Clasie volgend seizoen de opvolger van Koopmeiners wordt.
Ik vind clasie dus echt niks toevoegen aan dit AZ.
Veel slordigheden en slappe passes.
Daarnaast had ik heel erg graag gezien dat Maher behouden was, en op de positie van Til gezet.
Maher heeft vorig seizoen bewezen te kunnen jagen EN te voetballen. 2 kwaliteiten waar de wit er maar 1 van beschikt helaas.
AZA'dam
Fanatic

14 okt 2019, 18:16

DeZuivelDuivel schreef:
Ik moet er niet aan denken, wat een bizarre achteruitgang zou dat zijn.

Nee Koopmeiners is onterecht zijn plek ontnomen en bewijst dat momenteel.
Maher was leuk om te hebben en had best langer mogen blijven, maar Koopmeiners vult het toch echt anders in.
Clasie schaar ik vooralsnog in de categorie Vejinovic, niet boosmakend slecht, maar wel een flinke onnodige slurp op de centjes.
Ter verduidelijking: Clasie uiteraard als opvolger van Koopmeiners na diens mogelijke/waarschijnlijke vertrek.
DeZuivelDuivel
Oude garde

14 okt 2019, 18:41

AZA'dam schreef:
14 okt 2019, 18:16
Ter verduidelijking: Clasie uiteraard als opvolger van Koopmeiners na diens mogelijke/waarschijnlijke vertrek.
Ja ik was mee :wink:
DiepeMast
Reservespeler

19 okt 2019, 14:54

DeZuivelDuivel schreef:

Hij kwam transfervrij over... Verder een zeer betrouwbare back-up, lijkt me meer dan prima. Als Midtsjö en Teun zo blijven spelen, verwacht ik verder weinig wisselingen.

Overigens leuk dat Teun al die penalties er in schiet, maar een veldgoal of vrije trap zou toch ook wel fijn zijn 😅
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Oude garde

19 okt 2019, 16:50

DiepeMast schreef:
19 okt 2019, 14:54
Hij kwam transfervrij over... Verder een zeer betrouwbare back-up, lijkt me meer dan prima. Als Midtsjö en Teun zo blijven spelen, verwacht ik verder weinig wisselingen.

Overigens leuk dat Teun al die penalties er in schiet, maar een veldgoal of vrije trap zou toch ook wel fijn zijn 😅
Het zal je vast al vaker verteld zijn maar : een voetballer, zeker een 'volwassen speler uit een hogere competitie' komt hier niet voor niks spelen. Hij zal een salaris aftikken dat niet in de bodem van het salarishouding terug te vinden zal zijn en er zal een tekenpremie aan te pas zijn gekomen. Het is geen 20e eeuw meer waarbij men nog wel eens voor een leuk verhaal en een paar pintjes achteraf kwam voetballen.

Het ging er voor mij om wat er te gebeuren staat als Teun vertrekt, maar voorlopig is onze aanvoerder er nog en ben ik in ieder geval blij dat met Teun een echte leider in het veld staat, ik voorspel dat Teun nog wel de moeilijkste speler zal zijn om te vervangen op den duur.
DiepeMast
Reservespeler

19 okt 2019, 19:07

DeZuivelDuivel schreef:
Het zal je vast al vaker verteld zijn maar : een voetballer, zeker een 'volwassen speler uit een hogere competitie' komt hier niet voor niks spelen. Hij zal een salaris aftikken dat niet in de bodem van het salarishouding terug te vinden zal zijn en er zal een tekenpremie aan te pas zijn gekomen. Het is geen 20e eeuw meer waarbij men nog wel eens voor een leuk verhaal en een paar pintjes achteraf kwam voetballen.
Zo, kan het ook met iets minder dedain? Schoolvoorbeeldje van arrogantie zoals je begint. Salaris zal zeker niet niks zijn, maar AZ heeft geen miljoenen hoeven te betalen aan transfergeld om 'm binnen te halen. Voor een betrouwbare backup met zijn staat van dienst, valt dat dus wel mee gezien het alternatief (lees: ervaren speler uit z'n contract kopen).
DeZuivelDuivel schreef:
Het ging er voor mij om wat er te gebeuren staat als Teun vertrekt, maar voorlopig is onze aanvoerder er nog en ben ik in ieder geval blij dat met Teun een echte leider in het veld staat, ik voorspel dat Teun nog wel de moeilijkste speler zal zijn om te vervangen op den duur.
Als je een goede LCV had gehaald en Maher had behouden, was Teun prima vervangen. Vergis je niet: ik ben heel blij met Teun, zowel als speler als persoonlijkheid. We hoeven hier echter niet te gaan doen alsof hij onvervangbaar is. Wat mij betreft blijft hij echter nig een jaartje. Hij brengt wel een zekere stabiliteit op het veld en dat is erg prettig.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie