Teun Koopmeiners

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Bassie
Glory-hunter

11 jun 2019, 21:07

~AZ~ schreef:
11 jun 2019, 20:03
Mocht AZ enigszins vertrouwen hebben in Weigelt en Wuytens blijft dan zullen ze geen linker centrale verdediger halen denk ik, ook omdat je Koopmeiners daar neer kunt zetten. De rechterkant is een ander verhaal.
Voor de rechterkant hebben we voorlopig nog de beschikking over Vlaar, en daar achter gelukkig nog Hatzidiakos en Bergsma 🤣🤣🤣.

AZ 4 Life
Fanpage-junk

12 jun 2019, 07:45

~AZ~ schreef:
11 jun 2019, 20:03
Mocht AZ enigszins vertrouwen hebben in Weigelt en Wuytens blijft dan zullen ze geen linker centrale verdediger halen denk ik, ook omdat je Koopmeiners daar neer kunt zetten. De rechterkant is een ander verhaal.
Weigelt zien ze komend seizoen echt niet als serieuze optie, hetzelfde geldt voor Bergsma. Beide hebbben niet tot nauwelijks bij de selectie gezeten afgelopen seizoen. Bovendien is Weigelt voornamelijk rechtsbenig volgens mij. Maar op Wuytens gokken na afgelopen seizoen is ook onverantwoord. En de kans dat Koopmeiners achterin wil gaan spelen acht ik te verwaarlozen na zijn sterke mening het gehele afgelopen seizoen. Je zal dus wel een zekerheidje moeten halen.

Kilkenny
Moderatort

12 jun 2019, 08:37

AZ 4 Life schreef:
12 jun 2019, 07:45
En de kans dat Koopmeiners achterin wil gaan spelen acht ik te verwaarlozen na zijn sterke mening het gehele afgelopen seizoen.
Daar geloof ik niet in. Wel interessant is om te weten of Koopmeiners net als Druijf aan het einde van het seizoen een gesprek met Slot heeft gehad. Misschien iets voor een rAZende reporter van de fanpage om te checken bij AZ?
kuifje schreef:
11 jun 2019, 19:35
Misschien wil AZ eerst afwachten hoe Wuijtens en Vejinovic functioneren. Dan weet het ook waar Koopmeiners nodig zal zijn. En kan het dan de keuze maken om extra middenvelder of verdediger te halen of helemaal niemand.
Dat zou ik heel raar vinden. AZ kan nu niet twijfelen. Als de selectie op orde moet zijn bij aanvang van de trainingen dan ga je ervoor of niet. In het laatste geval moet je gewoon een vervanger halen en de betreffende speler verkopen. Dan kan je ook bij onoverkomelijke problemen met Koopmeiners echt voor een verdediger (LCV) gaan en heb je dat 'conflict' ook de (buiten)wereld uit geholpen.

Alkmaar/Zaanstreek
Invaller

12 jun 2019, 09:51

Ik hoop dat er geluisterd wordt naar Koopmeiners' wensen. Ik heb liever Koopmeiners naast Midtsjø dan Vejinovic. Het betekent ook dat er nog meer noodzaak voor Huiberts is om een goede centrale verdediger te halen. Een nieuwe centrale verdediger zou prioriteit nummer één moeten zijn. Dan is het basiselftal op orde en is er op de as voor bijna elke positie een vervanger van kwaliteit. Later in de transferperiode, als spelers afvallen bij andere clubs, kunnen er nog back-ups gehaald worden voor de rechtsbackpositie en de vleugels.

AZ 4 Life
Fanpage-junk

12 jun 2019, 09:56

Kilkenny schreef:
Daar geloof ik niet in. Wel interessant is om te weten of Koopmeiners net als Druijf aan het einde van het seizoen een gesprek met Slot heeft gehad. Misschien iets voor een rAZende reporter van de fanpage om te checken bij AZ?
Zeker. Ik ga dat even checken zodra ik terug ben van vakantie. Kom de 25ste terug en wil ergens in die dagen daarna een training bezoeken en dan even deze vragen voorleggen aan bepaalde spelers. Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd wat er met Vejinovic is besproken. Want daar was Huiberts ook wel vaag over in een eerder bericht. 'Bel Hassani en Friday mogen sowieso vertrekken, voor hun is geen plek in de selectie en Vejinovic weet hoe wij erin staan' of iets van die orde. Dat kan je ook op verschillende manier interpreteren. In dat kader ook interessant wat er met Teun is besproken.

Dirk Scheringa
Ben-Sider

12 jun 2019, 15:12

AZ 4 Life schreef:
Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd wat er met Vejinovic is besproken. Want daar was Huiberts ook wel vaag over in een eerder bericht. 'Bel Hassani en Friday mogen sowieso vertrekken, voor hun is geen plek in de selectie en Vejinovic weet hoe wij erin staan' of iets van die orde. Dat kan je ook op verschillende manier interpreteren. In dat kader ook interessant wat er met Teun is besproken.
Meestal is het antwoord dat een speler een eerlijke kans krijgt en het maar moet laten zien op de trainingen zodat de trainer kan bepalen wat het beste is voor zijn elftal.
Wel was het volgens mij zo toen Vejinovic uit Polen terug kwam er nog geen duidelijkheid was wat Maher ging doen. Dus hadden we 3 niet de minste spelers voor de positie van verdedigende middenvelder, met daar dan nog achter het talent Goudmijn.
Wellicht zoals Kuifje ook al aangaf, dat AZ eerst afwacht hoe Wuijtens en Vejinovic functioneren en er nog geen duidelijkheid is geschept hoe het middenveld er uit komt te zien wat betreft koopmeiners.

kuifje
Goalscorer
Contacteer:

12 jun 2019, 16:26

Kilkenny schreef:

Dat zou ik heel raar vinden. AZ kan nu niet twijfelen. Als de selectie op orde moet zijn bij aanvang van de trainingen dan ga je ervoor of niet. In het laatste geval moet je gewoon een vervanger halen en de betreffende speler verkopen. Dan kan je ook bij onoverkomelijke problemen met Koopmeiners echt voor een verdediger (LCV) gaan en heb je dat 'conflict' ook de (buiten)wereld uit geholpen.
AZ gaat geen 2-3 mio investeren om later een volwaardige basisspeler op de bank te zetten, of dat nu de nieuwe of Wuijtens/Vejinovic is. Een dikke transfer betekent niet automatisch een geslaagde transfer. Zelfs Svensson en Mitdsjo stonden niet meteen basis.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.

DeZuivelDuivel
Ben-Sider

12 jun 2019, 17:25

AZ 4 Life schreef:
Zeker. Ik ga dat even checken zodra ik terug ben van vakantie. Kom de 25ste terug en wil ergens in die dagen daarna een training bezoeken en dan even deze vragen voorleggen aan bepaalde spelers. Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd wat er met Vejinovic is besproken. Want daar was Huiberts ook wel vaag over in een eerder bericht. 'Bel Hassani en Friday mogen sowieso vertrekken, voor hun is geen plek in de selectie en Vejinovic weet hoe wij erin staan' of iets van die orde. Dat kan je ook op verschillende manier interpreteren. In dat kader ook interessant wat er met Teun is besproken.
Vejinovic is inderdaad een lastig verhaal. Zou men die al verteld hebben dat ie overbodig is dan kun je je afvragen wat er in godsnaam gebeurd is vorige zomer.

Laten we in ieder geval hopen dat Koopmeiners behouden blijft.

AZ Twello
Reservespeler
Contacteer:

13 jun 2019, 07:57

AZ 4 Life schreef:
En jij denkt of hebt zulke goede contacten met de spelers dat ze dit jou gaan vertellen? Begin juli traint AZ in Epe, dat is ruim bemeten bij mij in de achtertuin en ik wil daar ook een paar keer gaan kijken. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze mij die info gaan geven. Dat ik daar rond kan lopen als soort van pers en korte intervieuws kan afnemen met bijv. Slot, Koopmeiners etc. Ze hebben twee jaar terug ook vlak bij mij getraind en ja, je loopt gewoon tussen de spelers, het is allemaal heel toegankelijk maar ze gaan toch niet aan iedereen de ins en outs vertellen?

AZ 4 Life
Fanpage-junk

13 jun 2019, 08:33

AZ Twello schreef:
13 jun 2019, 07:57
En jij denkt of hebt zulke goede contacten met de spelers dat ze dit jou gaan vertellen? Begin juli traint AZ in Epe, dat is ruim bemeten bij mij in de achtertuin en ik wil daar ook een paar keer gaan kijken. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze mij die info gaan geven. Dat ik daar rond kan lopen als soort van pers en korte intervieuws kan afnemen met bijv. Slot, Koopmeiners etc. Ze hebben twee jaar terug ook vlak bij mij getraind en ja, je loopt gewoon tussen de spelers, het is allemaal heel toegankelijk maar ze gaan toch niet aan iedereen de ins en outs vertellen?
Niet aan iedereen nee, maar ik loop daar al wat jaartjes rond en neem praktisch na elke wedstrijd interviews af met die jongens. Over het algemeen krijg ik wel antwoord op de vragen die ik stel. Ik heb Koopmeiners een aantal maanden geleden ook wel een vragen gesteld over zijn favoriete positie en daar gaf hij toen ook gewoon antwoord op, dus ik verwacht daar niet zoveel problemen. Zelfde als met Vejinovic.

Tim
Ben-Sider

14 jun 2019, 10:15

Slot wil dat Koopmeiners achterin gaat spelen, er gaat dus geen verdediger gehaald worden. Tenzij Koopmeiners wordt verkocht omdat hij liever op het middenveld speelt, dan zou er echt een bij moeten komen.

DeZuivelDuivel
Ben-Sider

14 jun 2019, 10:24

Tim schreef:
14 jun 2019, 10:15
Slot wil dat Koopmeiners achterin gaat spelen, er gaat dus geen verdediger gehaald worden. Tenzij Koopmeiners wordt verkocht omdat hij liever op het middenveld speelt, dan zou er echt een bij moeten komen.
Vind het behoorlijk deprimerend nieuws allemaal, kan ons een van de grootste talenten die we hebben kosten.

klotsen
Supporter

20 jun 2019, 07:58

Teun Koopmeiners staat op de AZ site vermeld bij de middenvelders:

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/selectie-eerste-training

sister of mercy
Fanatic
Contacteer:

20 jun 2019, 08:35

Ik mis idrissi in de lijst. De lijst zit vol jeugd maar heel weinig ervaring.

Tim
Ben-Sider

20 jun 2019, 08:41

sister of mercy schreef:
20 jun 2019, 08:35
Ik mis idrissi in de lijst. De lijst zit vol jeugd maar heel weinig ervaring.
Afrika cup.

Tim
Ben-Sider

20 jun 2019, 13:39

Ik denk dat er een serieuze kans is dat de miljoenen van Vilhena hierheen komen voor Koopmeiners. Hij kan daar op het middenveld spelen en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen is voornamelijk bezig met zaken doen met Troost. Toornstra, Jorgensen en nu weer Marsman, ik ben benieuwd. Zou een mooie stap voor hem zijn.

~AZ~
Kristen

20 jun 2019, 14:27

Tim schreef:
Ik denk dat er een serieuze kans is dat de miljoenen van Vilhena hierheen komen voor Koopmeiners. Hij kan daar op het middenveld spelen en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen is voornamelijk bezig met zaken doen met Troost. Toornstra, Jorgensen en nu weer Marsman, ik ben benieuwd. Zou een mooie stap voor hem zijn.
Ik las 9 miljoen, ik neem aan dat Koopmeiners een stuk duurder is.

Sebaztian
Herry en/of Berry

20 jun 2019, 15:04

~AZ~ schreef:
20 jun 2019, 14:27
Ik las 9 miljoen, ik neem aan dat Koopmeiners een stuk duurder is.
Ik denk dat jouw aanname verkeerd is. Zal rond dezelfde prijs zijn, vermoed ik.
Dirk ga eens werken slappe

DeZuivelDuivel
Ben-Sider

20 jun 2019, 15:20

Tim schreef:
Dat geld heeft Feyenoord niet.
En als het wel gebeurd mag Max met pek en veren het stadion uit.

~AZ~
Kristen

20 jun 2019, 15:43

Sebaztian schreef:
20 jun 2019, 15:04
Ik denk dat jouw aanname verkeerd is. Zal rond dezelfde prijs zijn, vermoed ik.
Huiberts roept altijd dat AZ goed weet wat een speler waard is op basis van statistieken. SciSports vindt Koopmeiners, en Til, een van de grootste talenten op de Nederlandse velden:

Afbeelding

Daarom denk ik dat AZ Jahanbakhsh-achtige bedragen gaat vragen voor beide spelers.

Plaats reactie
  • Informatie