Teun Koopmeiners

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZRickGrimesAZ
Ben-Sider

16 sep 2018, 13:43

AZA'dam schreef:
16 sep 2018, 13:31
Het zou me niets verbazen als we Koopmeijners de nieuwe Wuytens wordt, de linksbenige centrale verdediger die zich over de opbouw ontfermt. In eerdere wedstrijden ging hij de bal ook vaak halen als er opgebouwd moest worden. Op die manier ontstaat er tevens een vacature op het middenveld voor Maher en/of Gudmundsson. Zal wel weer uit de koker van Slot gekomen zijn.
Ik vind dat wel een beetje zonde.. we hebben al zoveel verdedigers.

pAZcal
Basisspeler

16 sep 2018, 14:30

AZRickGrimesAZ schreef:
16 sep 2018, 13:43
Ik vind dat wel een beetje zonde.. we hebben al zoveel verdedigers.
:lol: :lol: :lol:

1keerraken
Supporter

16 sep 2018, 15:01

Koopmeiners vulde het prima in ! Maar ik vind het toch wel een falend transferbeleid als je een jongen die verleden jaar in zijn eerste seizoen als "middenvelder" op plek 7 eindigt in het algemeen klassement van voetballer v/h jaar, met afstand de best passende "middenvelder" is van Europa in de leeftijdscategorie onder 21 jaar, en als "middenvelder" ook nog eens bij de laatste 60 in de Golden Boy Award, in de achterste lijn neer moet zetten bij gebrek aan beter.

multatuli
Seizoenkaarthouder

16 sep 2018, 16:10

1keerraken schreef:
16 sep 2018, 15:01
Koopmeiners vulde het prima in ! Maar ik vind het toch wel een falend transferbeleid als je een jongen die verleden jaar in zijn eerste seizoen als "middenvelder" op plek 7 eindigt in het algemeen klassement van voetballer v/h jaar, met afstand de best passende "middenvelder" is van Europa in de leeftijdscategorie onder 21 jaar, en als "middenvelder" ook nog eens bij de laatste 60 in de Golden Boy Award, in de achterste lijn neer moet zetten bij gebrek aan beter.
Ik denk dat het enige punt waar alle forummers het met elkaar eens is, is dat het onbegrijpelijk is dat er geen goede centrale verdediger is ingekocht. Zelfs Antti is het daarmee eens.

multatuli
Seizoenkaarthouder

16 sep 2018, 18:01

Vd Brom heeft vandaag in de persconferentie (zie youtube) uitgelegd waarom hij Koopmeiners centraal achterin heeft gezet. Ook dat het hem bevallen is en mogelijk dus vaker gaat doen. Aan de ene kant zonde want het middenveld stond vorig jaar wel heel erg goed, aan de andere kant lost dit misschien een probleem in de verdediging op en biedt het kansen om Maher en/of Gudmundsson te benutten.

kuifje
Basisspeler
Contacteer:

16 sep 2018, 18:54

Kan een Vertonghentje worden.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.

Denniz
Fanatic

16 sep 2018, 21:26

Tevens denk ik dat je hier een goede aanvoerder hebt!

Antti Opdam
Kristen

17 sep 2018, 09:06

multatuli schreef:
16 sep 2018, 16:10
Ik denk dat het enige punt waar alle forummers het met elkaar eens is, is dat het onbegrijpelijk is dat er geen goede centrale verdediger is ingekocht. Zelfs Antti is het daarmee eens.
Correct.

Ik wil overigens ook nog wel zien hoe hij zich houdt tegen echt offensief geweld. Hij bleeft nu toch wat uit de wind door een versterkt en goed middenveld.

Het lijkt me niet meteen een jongen voor de kopduels en de slidings. Maar misschien vergis ik me ook wel.

ForzAZ
Invaller

17 sep 2018, 09:16

Denniz schreef:
16 sep 2018, 21:26
Tevens denk ik dat je hier een goede aanvoerder hebt!
Goh dat roep ik dus al maanden. Zet hem links in de verdediging en geef hem de aanvoerdersband.

Helaas hebben we geen twee ´Teunen´. Ook dat heb ik eerder gezegd.

leszz
Ben-Sider

17 sep 2018, 10:11

Antti Opdam schreef:
17 sep 2018, 09:06
Correct.

Ik wil overigens ook nog wel zien hoe hij zich houdt tegen echt offensief geweld. Hij bleeft nu toch wat uit de wind door een versterkt en goed middenveld.

Het lijkt me niet meteen een jongen voor de kopduels en de slidings. Maar misschien vergis ik me ook wel.
Hij heeft wel een paar verdedigende duels gewonnen gisteren, duels die Hatzidiakos en Vlaar die duels nog niet zo vanzelfsprekend zouden winnen.

Last Scout
Goalscorer

17 sep 2018, 15:49

Leuk als hij het kan, maar ik zie het liever niet, vind het verspilling (hem een verdediger maken bedoel ik dan, die aanvoerdersband had ik hem sowieso al gegeven).

Er zijn echt wel opties voor het centrum, eerst hopen dat Wuytens snel terug is en dat Weigelt of Bergsma zich goed ontwikkeld en dan in de winter toch echt het geld op tafel leggen voor een centrale verdediger met klasse die lang mee gaat.
Bij Alkmaar begint de victorie!

elmo
Dagjesmens

17 sep 2018, 19:01

Last Scout schreef:
...en dan in de winter toch echt het geld op tafel leggen voor een centrale verdediger met klasse die lang mee gaat.
Natuurlijk in het verkeerde topic, maar even benieuwd naar je avond bij AZ vorige week. En als je we straks spelers bij je kunnen bestellen (zoals Jack vroeg) wie zou je zelf aandragen bij Max op dit moment?

Een betaalbare directe versterking? Behoort Sepp v.d. Berg al tot die categorie?

En over Teun, terug on-topic, dat vind ik al een half seizoen de meest constante en waardevolle speler voor AZ. En hij gaat nog wel een paar stappen maken verwacht ik. Vorige week in Jong Oranje iig de beste van de vier AZ'ers...

Last Scout
Goalscorer

17 sep 2018, 19:15

elmo schreef:
Natuurlijk in het verkeerde topic, maar even benieuwd naar je avond bij AZ vorige week. En als je we straks spelers bij je kunnen bestellen (zoals Jack vroeg) wie zou je zelf aandragen bij Max op dit moment?

Een betaalbare directe versterking? Behoort Sepp v.d. Berg al tot die categorie?

En over Teun, terug on-topic, dat vind ik al een half seizoen de meest constante en waardevolle speler voor AZ. En hij gaat nog wel een paar stappen maken verwacht ik. Vorige week in Jong Oranje iig de beste van de vier AZ'ers...
op het eerste: ik stuur je wel even een berichtje.
op het tweede: ik vraag mij af of Sepp v.d. Berg niet al op de radar van AZ staat, die was namelijk contractloos op het moment dat Reijnders dat ook was. heb hem zelf nog niet genoeg zien spelen.
op het derde: ben ik het volledig mee eens.

multatuli
Seizoenkaarthouder

17 sep 2018, 21:10

elmo schreef:

Hij was zelfs een van de beste van het team samen met die Groeneveld van club Brugge.

Snee
Seizoenkaarthouder
Contacteer:

18 sep 2018, 08:59

Ik vind Teun in de verdediging erg prettig ... MAAR ... bij iedere corner loopt het dun door de broek. Iedere corner van de tegenstander is gevaarlijk. We missen echt minimaal 1 goeie verdedigende kopper

handelaar
Invaller

20 sep 2018, 09:32

Last Scout schreef:
Leuk als hij het kan, maar ik zie het liever niet, vind het verspilling (hem een verdediger maken bedoel ik dan, die aanvoerdersband had ik hem sowieso al gegeven).

Link: http://www.youtube.com/watch?v=IyXTN-tKpP0
Kans is groot dat vd Brom het zo laat staan gezien hij van achteruit voetballend vermogen mist en het met hem zeer goed bevallen is.
Als er verder geen blessures zijn dan zal Koopmeiners in het weekend wederom in het centrum staan.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.

Last Scout
Goalscorer

20 sep 2018, 09:49

handelaar schreef:
20 sep 2018, 09:32

Link: http://www.youtube.com/watch?v=IyXTN-tKpP0
Kans is groot dat vd Brom het zo laat staan gezien hij van achteruit voetballend vermogen mist en het met hem zeer goed bevallen is.
Als er verder geen blessures zijn dan zal Koopmeiners in het weekend wederom in het centrum staan.
Dan is er wel erg weinig vertrouwen in Bergsma en Weigelt.

Ik hoor uit verschillende hoeken dat Kramer zich aan het ontwikkelen is, is dat niet een experiment waard?
De kans is groot dat John het doet, maar dat maakt niet dat ik het een slim idee vind.

handelaar
Invaller

20 sep 2018, 10:04

Last Scout schreef:
20 sep 2018, 09:49
Dan is er wel erg weinig vertrouwen in Bergsma en Weigelt.

Ik hoor uit verschillende hoeken dat Kramer zich aan het ontwikkelen is, is dat niet een experiment waard?
De kans is groot dat John het doet, maar dat maakt niet dat ik het een slim idee vind.
Zoals Brom het uit legt in bovenstaande persconferentie valt er best wat voor te zeggen waarom hij voorlopig (?) Koopmeiners op die positie kiest.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.

Last Scout
Goalscorer

20 sep 2018, 11:25

handelaar schreef:
20 sep 2018, 10:04
Zoals Brom het uit legt in bovenstaande persconferentie valt er best wat voor te zeggen waarom hij voorlopig (?) Koopmeiners op die positie kiest.
Dat snap ik, maar daar heb ik het niet over.
Dan had er in de zomer slimmer gehandeld moeten worden wat betreft verdedigers. Bergsma en Weigelt zijn het blijkbaar niet, Kramer is er nog niet aan toe, Wuytens ligt er langer uit dan verwacht (maar is wel gebleven) Hatzidiakos krijgt bakken met kritiek en Vlaar gaat toch echt richting einde carriere.

Het een linie terugzetten van Koopmeiners is gewoon zonde, dan heb je in die andere linie niet de juiste keuzes gemaakt.
En wie weet ontpopt Koopmeiners zich net als Wuytens tot een hele degelijke centrale verdediger, dat maakt echter nog altijd niet dat het met de juiste achterliggende gedachte staat te gebeuren.

Dirk Scheringa
Supporter

20 sep 2018, 11:44

Last Scout schreef:
20 sep 2018, 11:25
Het een linie terugzetten van Koopmeiners is gewoon zonde, dan heb je in die andere linie niet de juiste keuzes gemaakt.
Schept eventueel ook weer ruimte voor een speler als Vejinović op het middenveld. Dan heb je met zowel
Koopmeiners en Vejinović in je elftal spelers met een fantastische diepte trap. Als je dan op het middenveld en voorin rappe, behendige spelers hebt lopen zoals Stengs, idrissi en Gudmundsson is dat wel lekker.

Plaats reactie
  • Informatie