Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
ForzAZ
Basisspeler

handelaar schreef:
30 nov 2019, 12:29
...
Zou dus best kunnen dat dit een ideaal moment is om zo'n Kramer te laten groeien, zeker tegen tegenstanders wat normaliter geen probleem hoeft te zijn.
Het beroerde is alleen dat ie net een week terug is van een blessure. Geen idee hoe wedstrijdfit hij is.

Ander punt hij is een linkspoot. Het liefst verander ik zo weinig mogelijk in de basis. Dus Wuytens LCV en Kramer dan RCV. Lastig voor hem misschien.
DiepeMast
Reservespeler

Heel zuur voor Panta. Net duidelijk een stap gemaakt, wat hem mede leidde tot Grieks international. Heel veel sterkte.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
AZ 4 Life
Harde Kern

Woutros schreef:
29 nov 2019, 15:03
Ik vind het ronduit belachelijk dat Panta altijd als scapegoat word neergezet. De man heeft het hele seizoen een beter en constanter niveau aangetikt dan sommige van onze "pareltjes'' (lees stengs bijvoorbeeld). Hij heeft zich in alle andere wedstrijden in Europa dit seizoen meer dan genoeg laten zien, verder hebben we zowaar de minst gepasseerde verdediging, en heeft hij zelfs nog een paar wedstrijden voor ons gewonnen/opengebroken met een doelpunt. Tuurlijk hij was ronduit dramatisch vorige seizoenen, maar daarom alleen maar knapper hoe hij zich heeft ontwikkeld. Verder zie ik geen kritiek op Wuytens, Svensson, Koopmeiners, willen jullie me vertellen dat het eerste doelpunt alleen de fout was van Panta? Tuurlijk is het op dit moment geen topverdediger, maar de haat die hij krijgt van fans vind ik zwaar overdreven, vooral voor iemand die zich zo hard inzet voor de club, terwijl de fans geneens achter hem staan en hem uitfluiten. Nu krijgt hij een zware blessure en het eerste wat gebeurd is maar zeggen dat hij toch slecht speelde. Dit is een aderlating voor AZ, en ik vind dat Panta na al dat gezeik op hem, terecht of onterecht, gesteund moet worden, aangezien je ook ziet hoe belangrijk hij is voor het team (zie reactie koopmeiners na wedstrijd tegen partisan).
Hij is bij mij alles behalve een scapegoet. Als je mijn posts volgt zie je dat ik zelden doorsla in extremen als het gaat om de beoordeling van spelers. Ik vond dat hij in voorgaande jaren veel te veel kritiek kreeg, elke tegengoal was zijn fout. Dat sloeg helemaal nergens op. De laatste weken deden sommige echter weer net alsof we Pique in het centrum hadden staan. Dat viel ook wel mee. Hij was niet zo slecht als hij een jaar geleden werd genoemd hier, maar ook niet zo goed als hij de laatste weken werd bestempeld. Donderdag speelde hij trouwens gewoon slecht, dat mag toch gezegd worden? Er waren nog zeven/acht anderen die ook slecht speelden.

Wat betreft zijn blessure, dat is ontzettend zuur. Die ligt er wel een jaartje uit en zal normaal gesproken ook de eerste helft van volgend seizoen missen.
AZ-073
Oude garde

AZ 4 Life schreef:
02 dec 2019, 13:23
Wat betreft zijn blessure, dat is ontzettend zuur. Die ligt er wel een jaartje uit en zal normaal gesproken ook de eerste helft van volgend seizoen missen.
Jij weet / vermoedt wat er mis is met zijn knie (ik gok knieband(en))?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Lecompte
Reservespeler

AZ-073 schreef:
02 dec 2019, 14:34
afgelopen zaterdag werd er op de Kalverhoek gesproken over een kruisbandblessure.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
AZ 4 Life
Harde Kern

AZ-073 schreef:
02 dec 2019, 14:34
Ik weet het inderdaad, het een vrije zware blessure waarbij de herstelperiode eerder richting een jaar gaat dan dat hij met zes maanden weer op het veld staat.
~AZ~
Kristen

Vier jaar erbij. Jippie.
MO7
Beheerder

Ik vind hem de afgelopen maanden op zijn best.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Lecompte
Reservespeler

MO7 schreef:
07 feb 2020, 17:36
Met Panta erbij hadden we nu naast ajax gestaan.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
~AZ~
Kristen

MO7 schreef:
07 feb 2020, 17:36
Dat was hij ook, maar ik zie nog steeds geen sterkhouder zoals Huiberts dat hier roept. Bij een beetje druk doet hij nog steeds rare dingen en hij is al 23.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

Eigen opgeleide speler, dus goede zorg en vertrouwen mogen wel.
Maar Hatzidiakos zal het wel snel terug moeten gaan betalen en of ik daar al geloof in heb?
multatuli
Reservespeler

DeZuivelDuivel schreef:
07 feb 2020, 19:00
Maar Hatzidiakos zal het wel snel terug moeten gaan betalen en of ik daar al geloof in heb?
De laatste wedstrijden vanaf de zomerstop tot aan zijn blessure heeft hij weinig fout gedaan en hij begon zelfs te scoren. In vergelijking met het seizoen ervoor heeft hij een reuze stap gedaan, dus ik heb er wel vertrouwen in dat hij na zijn blessure nog een stap gaat zetten en nog stabieler en beter wordt. De manier waarop hij trouwens doorspeelde toen zijn voortanden eruit gingen, was ook bewonderenswaardig.
Bob Ross
Reservespeler
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef:
07 feb 2020, 19:00
Prima om te verlengen. Veel goedkoper dan nog een extra speler te halen, al hoop ik niet dat het vertrouwen in Pantelis er voor zorgt dat Huiberts voor het 3e jaar op rij niet durft te investeren in twee centrale verdedigers omdat die aankopen mogelijk hem in de weg staan..
Kilkenny
Moderatort

HIj is overigens pàs 23 en staat (stond) maar net in de basis, dus er zit juist nog heel veel rek in.

In ieder geval heeft hij al heel veel van fouten kunnen leren. :wink:
DeZuivelDuivel
Reservespeler

Kilkenny schreef:
08 feb 2020, 11:33
HIj is overigens pàs 23 en staat (stond) maar net in de basis, dus er zit juist nog heel veel rek in.

In ieder geval heeft hij al heel veel van fouten kunnen leren. :wink:
Je zou het niet zeggen, maar hij heeft al 83 wedstrijden voor AZ op zijn naam staan (en 53 voor Jong AZ).
Hij zal het nu echt moeten bewijzen. Ik vond hem vrij degelijk tot aan zijn blessure dit seizoen.
Maar hij zal op termijn met deze verlenging moeten uitgroeien tot een naam die je als eerste op het wedstrijdformulier kan zetten bij wijze van spreken.
Kilkenny
Moderatort

DeZuivelDuivel schreef:
08 feb 2020, 19:36
Je zou het niet zeggen, maar hij heeft al 83 wedstrijden voor AZ op zijn naam staan (en 53 voor Jong AZ).
Hij zal het nu echt moeten bewijzen. Ik vond hem vrij degelijk tot aan zijn blessure dit seizoen.
Maar hij zal op termijn met deze verlenging moeten uitgroeien tot een naam die je als eerste op het wedstrijdformulier kan zetten bij wijze van spreken.
Dat zou je niet denken nee. Toch zit er wel rek in denk ik. Hij was dit seizoen echt stukken beter dan daarvoor. En met nog meer basisritme kan dat nog beter worden. Als hij die grote fouten achterwege blijft laten heb ik er wel vertrouwen in.
Robin
Supporter

Als we nou eens met ze'n allen achter deze jongen gaan staan. Die jongen is uitgefloten, heeft vanalles over zich gekregen, lijkt mij niet dat dat positief is geweest voor zijn ontwikkeling. Dit seizoen heeft hij een aantal aardige wedstrijden gespeeld, werd hij wel aangemoedigd en heeft hij zich vervolgens heel erg positief ontwikkeld.
I did not choose myself, I was chosen.
multatuli
Reservespeler

Robin schreef:
12 feb 2020, 17:30
Als we nou eens met ze'n allen achter deze jongen gaan staan. Die jongen is uitgefloten, heeft vanalles over zich gekregen, lijkt mij niet dat dat positief is geweest voor zijn ontwikkeling. Dit seizoen heeft hij een aantal aardige wedstrijden gespeeld, werd hij wel aangemoedigd en heeft hij zich vervolgens heel erg positief ontwikkeld.
Ja inderdaad een beetje het Danny Blind scenario.
Plaats reactie