Pantelis Hatzidiakos

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
~AZ~
Kristen

30 sep 2019, 09:30

Dat vind ik niet, ik heb hem nooit betrapt op er met de pet naar gooien. Eigenlijk heeft hij alle kwaliteiten om hem alles te gunnen. Hij doet zijn best, heeft een positieve uitstraling, komt uit de jeugd en zat blijkbaar zelf ook als fan op de tribune. Je kan hem eigenlijk niets anders verwijten dan dat hij gewoon niet goed genoeg is in voetballen.
~AZ~
Kristen

06 okt 2019, 17:26

Zelfs Aad de Mos ziet het.
AZA'dam
Fanatic

06 okt 2019, 17:36

Vind juist dat hij zich dit seizoen redelijk staande weet te houden. Geen opzichtige fouten vandaag, in die korte tijd dat hij speelde. Vorig seizoen zakte de moed me al in de schoenen als hij ging warm lopen en heeft hij ons duidelijk punten gekost. Heb goede hoop dat hij tegenwoordig aardig mee kan komen.
~AZ~
Kristen

06 okt 2019, 17:39

Aad de Mos ziet het beter dan jij. Ik denk niet dat ik eerder ooit iemand zo hard heb beledigd in mijn leven.
Bob Ross
Reservespeler
Contacteer:

06 okt 2019, 17:41

~AZ~ schreef:
06 okt 2019, 17:26
Zelfs Aad de Mos ziet het.
Oh, nu is Aad de Mos natuurlijk weer een betrouwbare kenner :lol:

Als je op het plaatje kijkt dan zie je dat hij 2 tegen 1 staat. Dan is de schade al lang ergens anders geleden en kan je niet veel meer doen dan afwachten en gokken. Ik vermoed dat je zelf nooit hebt gevoetbald of verdediger hebt gestaan, want dan weet je dat.

Verder kwam hij er in toen het al 1-1 stond en het team het al heel moeilijk had, en heeft hij verder weinig fouten gemaakt, in tegenstelling tot bv. Wuytens, die belabberd speelde.

Nee, het is (weer) een wat sullige poging om hem maar weer eens tot boeman te bombarderen. Gelukkig zijn er heel veel mensen die zo eerlijk zijn om te zien dat het dit seizoen echt wel.wat betee gaat met hem.
ForzAZ
Invaller

06 okt 2019, 17:58

Bob Ross schreef:
...Verder kwam hij er in toen het al 1-1 stond en het team het al heel moeilijk had, en heeft hij verder weinig fouten gemaakt, in tegenstelling tot bv. Wuytens, die belabberd speelde...
Ik vind Panta aan de bal weer veel te schijterig. Duurt ten eerste heel lang dat ie past en dan gaan vrijwel alle ballen of breed op Wuytens of terug op Bizot. Dat is geen opbouwen. Sneller inspelen die ballen op het middenveld of zijkant aanval is beter. Verdedigend kon ie er niet veel aan doen.

AZ balde wel lekker zo nu en dan, maar het gif en de scherpte ontbrak. Yuki er in vond ik niet zo slim. Waarom niet bikkel Clasie om het middenveld te versterken? Slot wordt al net zo voorspelbaar als Brom met zijn wissels. Panta er in voor Vlaar was omdat die laatste volgens mij dat had aangegeven.
Laatst gewijzigd door ForzAZ op 06 okt 2019, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
~AZ~
Kristen

06 okt 2019, 18:25

Aan de bal was de entree van Hatzidiakos het afscheid van de controle. Hatzidiakos kijkt achteruit of neemt veel te veel tijd en geeft dan een slechte bal. Meerdere keren speelt hij een collega achter hem die dan alleen nog op Bizot kan spelen.

In duels komt hij er keer op keer slechter uit dan hij er in gaat. Als hij een duel makkelijk kan winnen dan eindigt de bal in een blinde peer naar voren of over de zijlijn en als het een gelijkwaardig duel is dan probeert hij het duel maar een de goede kant op te verliezen

Je hoeft niet te blunderen om slecht te spelen.
ForzAZ
Invaller

12 okt 2019, 18:49

Het kan niet op dezer dagen met de spelers uit de AZ Jeugdopleiding. Vanavond staat Panta in de basis van Griekenland dat aantreedt in en tegen Italië.

Ongelooflijk dat Panta nu als A-international van Griekenland mag spelen tegen de Italiaanse sluipschutters. Gefeliciteerd jongen en ik hoop van harte dat je je kranig verweerd en het goed doet!
Jack
Technisch directeur

13 okt 2019, 06:10

Nou verloren dus. Van 't Schip bondscoach. Panta 't schip in dus. AZ weer een international erbij. Speel je bij AZ, wordt je international.
Glory Hunter
Lecompte
Oude garde

13 okt 2019, 06:57

Jack schreef:
13 okt 2019, 06:10
Nou verloren dus. Van 't Schip bondscoach. Panta 't schip in dus. AZ weer een international erbij. Speel je bij AZ, dan wordt je international.
Dan is een mogelijke cynische ondertoon weg :D
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Kilkenny
Moderatort

13 okt 2019, 14:36

ForzAZ schreef:
12 okt 2019, 18:49
Het kan niet op dezer dagen met de spelers uit de AZ Jeugdopleiding. Vanavond staat Panta in de basis van Griekenland dat aantreedt in en tegen Italië.

Ongelooflijk dat Panta nu als A-international van Griekenland mag spelen tegen de Italiaanse sluipschutters. Gefeliciteerd jongen en ik hoop van harte dat je je kranig verweerd en het goed doet!
De tegengoals uit een penalty en een afstandschot van richting veranderd, waarbij Panta niet direct negatief betrokken was als veroorzaker of degene die de bal van richting veranderde, dus het lijkt erop dat hij het redelijk heeft gedaan.
pAZcal
Goalscorer

15 okt 2019, 21:22

Pantelis heeft ook tegen Bosnië & Herzegovina de hele wedstrijd gespeeld en met 2-1 gewonnen.
AZ Twello
Invaller
Contacteer:

17 okt 2019, 10:42

pAZcal schreef:
15 okt 2019, 21:22
Pantelis heeft ook tegen Bosnië & Herzegovina de hele wedstrijd gespeeld en met 2-1 gewonnen.
Volgens de verslaggever verloor hij zijn man uit het oog bij de tegentreffer; ik kon het niet goed zien of hij gelijk had
Antti Opdam
Co

17 okt 2019, 13:11

Bob Ross schreef:
Als je op het plaatje kijkt dan zie je dat hij 2 tegen 1 staat. Dan is de schade al lang ergens anders geleden en kan je niet veel meer doen dan afwachten en gokken. Ik vermoed dat je zelf nooit hebt gevoetbald of verdediger hebt gestaan, want dan weet je dat.
Mmm. Je kan ook vanuit die hoek proberen - horizontaal - nog op de man te lopen. Ik geef toe dat het niet ideaal is en dat je een grote kans maakt op uitgekapt worden of een steekpass, maar nu loopt de aanvaller ook gewoon maar door. Ik herkende deze situatie uit de wedstrijd ook en vond zijn looplijn toen ook idioot.
Bob Ross
Reservespeler
Contacteer:

17 okt 2019, 14:55

Antti Opdam schreef:
17 okt 2019, 13:11
Mmm. Je kan ook vanuit die hoek proberen - horizontaal - nog op de man te lopen. Ik geef toe dat het niet ideaal is en dat je een grote kans maakt op uitgekapt worden of een steekpass, maar nu loopt de aanvaller ook gewoon maar door. Ik herkende deze situatie uit de wedstrijd ook en vond zijn looplijn toen ook idioot.
Idioot is dus wat overdreven. Virgil van Dijk verliest tegen Wit-Rusland ook een duel waar een doelpunt uit komt omdat hij tegenover twee spelers staat.

Daarmee ontken ik trouwens niet dat hij positioneel moet groeien. Volgens mij zag ik hem bij de tegengoal van Griekenland uitstappen bij een voorzet vanaf de zijkant en scoorde zijn man vervolgens mij..het was een flitssamenvatting dus zeker weten doe ik het niet.

Het punt is wel een beetje dat als we op iedere slak zout gaan leggen we dat ook bij Wuytens en Vlaar moeten doen. Ik vind blunders iets anders dan dingen die iemand handiger had kunnen doen. Tegenover die positionele keuze van Hatziakos tegen WII kan je zo uit de losse pols 20 situaties mbt Vlaar en Wuytens selecteren, waar ze meer uit de situatie hadden kunnen halen. Dat is namelijk inherent aan verdedigen en keepen.
eenjaarazalkmaar
Herry en/of Berry

18 okt 2019, 07:53

Altijd lachen om zo nu en dan eens het forumtopic Hetze-diakos te bezoeken 😉
salmonyappi
Technisch directeur

18 okt 2019, 07:59

Er is door de jaren heen altijd een speler de lul hier op het forum. En wat hij ook doet, het is nooit goed.
Valt er ergens een tegengoal dan krijgt Pantelis standaard de schuld. “Had ie maar anders moeten lopen”, “hij had zich anders moeten opstellen”.
Best sneu.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
~AZ~
Kristen

18 okt 2019, 09:50

Het aantal jankposts over terechte kritiek is inmiddels groter dan het aantal posts met de kritiek zelf.
Kilkenny
Moderatort

18 okt 2019, 11:14

~AZ~ schreef:
18 okt 2019, 09:50
Het aantal jankposts over terechte kritiek is inmiddels groter dan het aantal posts met de kritiek zelf.
Wat ben jij een zeikerd. :mrgreen:
~AZ~
Kristen

18 okt 2019, 12:26

Zeiken over zeiken over zeiken over zeiken, daar zijn nu toch? 😅
Plaats reactie