Calvin Stengs (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Kilkenny
Moderatort

Jongens, hou nou eens op met die geruchten die uit Italië komen. De afgelopen jaren hebben geleerd dat die niet serieus te nemen zijn.
ForzAZ
Basisspeler

Kilkenny schreef:
05 jun 2020, 18:55
Jongens, hou nou eens op met die geruchten die uit Italië komen. De afgelopen jaren hebben geleerd dat die niet serieus te nemen zijn.
Je moet wat in deze verdomde saaie tijd! :wink:
Kilkenny
Moderatort

ForzAZ schreef:
05 jun 2020, 19:12
Je moet wat in deze verdomde saaie tijd! :wink:
Dat snap ik. Maar zo lang alleen een site als soccerneus dit soort berichten brengt kan er snel een kruis door.
ForzAZ
Basisspeler

Kilkenny schreef:
05 jun 2020, 19:15
Dat snap ik. Maar zo lang alleen een site als soccerneus dit soort berichten brengt kan er snel een kruis door.
Dat snap ik. Maar ik haal nieuwsberichten bij de bron uit het betreffende land. Iets dichter op het vuur. Veel speculatie. Maar daarom heet dit topic 'Transfergeruchten' en niet 'Beklonken transfers'! :wink:
MO7
Beheerder

Van wat ik bij Fox sports zag trainde Stengs zonder tape op zijn knie. Volgens mij is dat nieuw of tapete hij alleen nog voor de wedstrijd?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZ 4 Life
Harde Kern

MO7 schreef:
20 jul 2020, 21:27
Van wat ik bij Fox sports zag trainde Stengs zonder tape op zijn knie. Volgens mij is dat nieuw of tapete hij alleen nog voor de wedstrijd?
Dat zou voor het eerst zijn. Nu zag ik laatst beelden van een van zijn eerste wedstrijden voor AZ, ik meen tegen Groningen, en daar had hij dat tape op zijn knie ook al. Dat is dus niet iets van na zijn blessure, wat ik eerst ook dacht.
pAZcal
Goalscorer

AZ 4 Life schreef:
24 jul 2020, 10:56
Dat zou voor het eerst zijn. Nu zag ik laatst beelden van een van zijn eerste wedstrijden voor AZ, ik meen tegen Groningen, en daar had hij dat tape op zijn knie ook al. Dat is dus niet iets van na zijn blessure, wat ik eerst ook dacht.
Ha, dat heb ik ook wel eens geconstateerd en hier gepost. Raar is dat he? Zou hij in de jeugd ook al shit aan zijn knie gehad hebben?
AZuid-Scharwoude
Fanatic

In een artikel op vi.nl staat dat Slot aangaf: "Myron en Calvin hadden allebei een momentje op de training. Ik verwacht dat Myron er snel weer bij is. Calvin kan er weleens langer uitliggen. Hij zal aankomende week nog niet op het veld staan."
DeZuivelDuivel
Reservespeler

Het is een beetje toevallig dat het om zowel Boadu als Stengs gaat, ik snap wel dat er vandaag mensen dachten dat er misschien iets speelt op de achtergrond.
MO7
Beheerder

Misschien heeft Raiola Calvin verteld dat tape zijn transferkansen niet ten goede komt. Klinkt wat cynisch, maar is wel zo.
Kilkenny
Moderatort

MO7 schreef:
26 jul 2020, 08:35
Misschien heeft Raiola Calvin verteld dat tape zijn transferkansen niet ten goede komt. Klinkt wat cynisch, maar is wel zo.
Maar blessures komen zijn transferkansen wel ten goede?
Lecompte
Reservespeler

Kilkenny schreef:
26 jul 2020, 10:17
Kampioen worden met AZ, 15 doelpunten en even veel assists, 4 doelpunten in de groepsfase CL en de vaste waarde rb worden in Oranje. Dat zal zorgen voor een droomtransfer.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
MO7
Beheerder

Kilkenny schreef:
26 jul 2020, 10:17
Die tape was het afgelopen seizoen medisch niet noodzakelijk, maar hij durfde er niet zonder te spelen. Ik heb geen idee wat hij nu heeft en aan welk lichaamsdeel.
salmonyappi
Algemeen directeur

DeZuivelDuivel schreef:
25 jul 2020, 20:25
Het is een beetje toevallig dat het om zowel Boadu als Stengs gaat, ik snap wel dat er vandaag mensen dachten dat er misschien iets speelt op de achtergrond.
Roddel en achterklap. Boulevardjournalistiek.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Reservespeler

salmonyappi schreef:
27 jul 2020, 09:00
Roddel en achterklap. Boulevardjournalistiek.
Boulevardjournalistiek wil in de voetballerij nog wel eens werken omdat daar ook op boulevard niveau getracht wordt toneel te spelen.
AZ 4 Life
Harde Kern

DeZuivelDuivel schreef:
27 jul 2020, 11:11
Boulevardjournalistiek wil in de voetballerij nog wel eens werken omdat daar ook op boulevard niveau getracht wordt toneel te spelen.
Hij is wel echt geblesseerd, kwam hem toevallig gister tegen bij de fysio.
ForzAZ
Basisspeler

AZ 4 Life schreef:
30 jul 2020, 14:28
Ben jij ook al geblesseerd? :wink:

En nog wat wijzer geworden van hem? Wat heeft ie? Is het ernstig? Langdurig? Niet te hopen natuurlijk.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

AZ 4 Life schreef:
30 jul 2020, 14:28
En dat is dan weer niet boulevard achtig, Ik hoor het Peter R. de Vries zo zeggen! :wink: :lol:
Nee, maar duidelijk. Ik zei dan ook natuurlijk in het begin dat ik het kon begrijpen, maar heel serieus was het al niet.
Hoe zit dat echter met Boadu, ofja om wat voor blessure ging het bij Stengs? of ben je daar niets wijzer uit geworden?
AZ 4 Life
Harde Kern

ForzAZ schreef:
30 jul 2020, 17:49
Ben jij ook al geblesseerd? :wink:

En nog wat wijzer geworden van hem? Wat heeft ie? Is het ernstig? Langdurig? Niet te hopen natuurlijk.
Hahaha.. Nee het is niet langdurig, kwestie van enkele weken. Alleen enkele weken is waarschijnlijk wel twee tot drie weken, terwijl we over vier weken al CL spelen..
ForzAZ
Basisspeler

AZ 4 Life schreef:
31 jul 2020, 09:25
Hahaha.. Nee het is niet langdurig, kwestie van enkele weken. Alleen enkele weken is waarschijnlijk wel twee tot drie weken, terwijl we over vier weken al CL spelen..
Voor wie? :wink:

Sterkte en snel beterschap!
Plaats reactie