Myron Boadu

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Dario Hubner
Ben-Sider

Robin schreef:
29 apr 2020, 20:26
Boadu ondertussen ook al genoemd bij Barcelona, het gaat snel zo. Barcelona lijkt wel AZ 2 te worden als we het allemaal mogen geloven.
Wil je er wel een bron bij zetten: https://www.mundodeportivo.com/futbol/i ... p-nou.html
Ikkyu-San
Supporter

Wat AD transfertalk dan weer als volgt samenvat (voor wie wat luier is aangelegd - zoals ik - en dus geen spoedcursus Spaans neemt en/of doodop raakt van het proberen te lezen van google translate):

Barça hengelt naar Boadu

Is er een droomtransfer in de maak voor Myron Boadu (19)? De Spaanse krant Mundo Deportivo schrijft dat de naam van de AZ-spits geregeld valt bij FC Barcelona. Hij zou zelfs voor de korte termijn al interessant kunnen zijn, omdat hij zou passen in het spel van Barça: scorend vermogen, loopacties, inzicht en snelheid. Boadu zou het alternatief zijn voor Internazionale-spits Lautaro Martinez, die al wekenlang in verband wordt gebracht met een transfer naar Spanje. Volgens Mundo Deportivo liet Boadu afgelopen window een transfer naar Sevilla lopen en staat hij nu, behalve van Barça, ook in de belangstelling van AC Milan en Juventus.
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
pAZcal
Goalscorer

Het zou mooi zijn voor hem (en Druijf). Maar het zou erg jammer zijn voor ons.
We hebben hem nog nooit een heel seizoen aan het werk kunnen zien. :(
Kilkenny
Moderatort

Barca heeft moeilijke onderhandelingen over die Martinez, dus noemen ze andere spitsen als alternatieven. Dat hoort gewoon bij onderhandelingen om de prijs van Martinez toch wat te drukken. Het is natuurlijk wel mooi dat Boadu genoemd wordt, want dat drijft zijn waarde omhoog, maar ik geloof er geen reet van dat ze hem als volwaardig alternatief zien voor de korte termijn.
Lecompte
Reservespeler

Kilkenny schreef:
30 apr 2020, 16:39
Barca heeft moeilijke onderhandelingen over die Martinez, dus noemen ze andere spitsen als alternatieven. Dat hoort gewoon bij onderhandelingen om de prijs van Martinez toch wat te drukken. Het is natuurlijk wel mooi dat Boadu genoemd wordt, want dat drijft zijn waarde omhoog, maar ik geloof er geen reet van dat ze hem als volwaardig alternatief zien voor de korte termijn.
Lijkt mij inderdaad net zo waarschijnlijk als het verband tussen 5G en een Pandemie
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
adrie1979
Ben-Sider

https://www.youtube.com/watch?v=d_8-NoxQjtI

Leuke aflevering en die poort mag er ook wezen!
Plaats reactie