Myron Boadu

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Langedijk
Barry

07 okt 2019, 11:23

Ik vond die 1e kaart erger dan die tweede. De overtreding van Wijndal was duidelijk en dom, hou dan gewoon je bek of pak je medespeler aan. Bij die tweede kaart is die kwal van Willem II gewoon slimmer. Natuurlijk had die ook geel moeten krijgen en natuurlijk was het een strafschop voor Midtsjo. Maar hij is 18 en de verdomde Higler was aan het chargeren.

Druijf zal nu de kans krijgen maar die gaat natuurlijk weer geforceerd op zoek naar een doelpunt om de trainer te overtuigen.
DiepeMast
Reservespeler

07 okt 2019, 13:19

Langedijk schreef:
07 okt 2019, 11:23
Ik vond die 1e kaart erger dan die tweede. De overtreding van Wijndal was duidelijk en dom, hou dan gewoon je bek of pak je medespeler aan. Bij die tweede kaart is die kwal van Willem II gewoon slimmer. Natuurlijk had die ook geel moeten krijgen en natuurlijk was het een strafschop voor Midtsjo. Maar hij is 18 en de verdomde Higler was aan het chargeren.

Druijf zal nu de kans krijgen maar die gaat natuurlijk weer geforceerd op zoek naar een doelpunt om de trainer te overtuigen.
Boadu was duidelijk gefrustreerd. Dan is zo'n 2e gele kaart dom (N.B. In blessuretijd!). Getuigt een beetje van kortsluiting.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Bombaman
Fanatic

07 okt 2019, 17:31

DiepeMast schreef:
07 okt 2019, 13:19
Boadu was duidelijk gefrustreerd. Dan is zo'n 2e gele kaart dom (N.B. In blessuretijd!). Getuigt een beetje van kortsluiting.
Gaf hij ook heel volwassen aan in het interview na de wedstrijd. Verslaggever stond gelijk met zijn bek vol tanden, had blijkbaar een gefrustreerder antwoord verwacht.

Domme rode kaart, maar ergens wel begrijpelijk. Het fanatisme spat er in ieder geval van af, dat is dan weer positief te noemen. Aan winnaarsmentaliteit ontbreekt het hem niet.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Swami
Glory-hunter

09 okt 2019, 08:34

Bombaman schreef:
07 okt 2019, 17:31
Gaf hij ook heel volwassen aan in het interview na de wedstrijd. Verslaggever stond gelijk met zijn bek vol tanden, had blijkbaar een gefrustreerder antwoord verwacht.

Domme rode kaart, maar ergens wel begrijpelijk. Het fanatisme spat er in ieder geval van af, dat is dan weer positief te noemen. Aan winnaarsmentaliteit ontbreekt het hem niet.
Vond het erg goed dat hij gewoon naar het interview kwam. Bij veel clubs worden spelers na zo'n stomme rode kaart even in de luwte gehouden. Bij AZ vroeger ook. NU gelukkig niet meer. EN als je dan als jonge speler op zo'n manier reageert. Echt Hulde!
Je staat ermee op ......
multatuli
Oude garde

12 okt 2019, 07:16

Gisteren tijdens zijn debuut 2 doelpunten in de interland Jong Oranje, tegen Jong Portugal. Heel knap gedaan en meteen weer een paar miljoen extra waard geworden.
bart van der velden
Supporter

12 okt 2019, 21:08

Ik heb er geen verstand van maar Boadu en Stengs lijken me echt verbluffend. De Jong en De Ligt brachten ieder zo'n 70 miljoen op, maar dat zijn verdedigende spelers. Stengs en Boadu zijn aanvallers. Ik schat ze beide eerlijk gezegd hoger in dan die andere twee. Heel benieuwd hoe dat verder gaat.
pAZcal
Goalscorer

13 okt 2019, 12:19

Wat een lekker debuut bij Jong Oranje.
multatuli
Oude garde

13 okt 2019, 13:38

bart van der velden schreef:
12 okt 2019, 21:08
Ik heb er geen verstand van maar Boadu en Stengs lijken me echt verbluffend. De Jong en De Ligt brachten ieder zo'n 70 miljoen op, maar dat zijn verdedigende spelers. Stengs en Boadu zijn aanvallers. Ik schat ze beide eerlijk gezegd hoger in dan die andere twee. Heel benieuwd hoe dat verder gaat.
Neem maar van mij aan dat ze een stuk minder geld gaan opbrengen dan De Jong en De Ligt. Ik denk dat als je als AZ circa 25 miljoen per stuk krijgt, je echt een goede slag geslagen hebt. Maar laten we eerst nog maar een maand of 8 zelf van deze spelers genieten bij AZ :)
~AZ~
Kristen

13 okt 2019, 14:08

De verkoopwaarde van onze spelers is in het verleden structureel onderschat op dit forum.
Kilkenny
Moderatort

13 okt 2019, 14:38

multatuli schreef:
13 okt 2019, 13:38
Neem maar van mij aan dat ze een stuk minder geld gaan opbrengen dan De Jong en De Ligt. Ik denk dat als je als AZ circa 25 miljoen per stuk krijgt, je echt een goede slag geslagen hebt. Maar laten we eerst nog maar een maand of 8 zelf van deze spelers genieten bij AZ :)
Wat ben je negatief de laatste tijd. Maar 25 miljoen en nog maar een maandje of 8 hier voor beide spelers? Tss, ga je mond spoelen.
multatuli
Oude garde

13 okt 2019, 15:07

Kilkenny schreef:
13 okt 2019, 14:38
Wat ben je negatief de laatste tijd. Maar 25 miljoen en nog maar een maandje of 8 hier voor beide spelers? Tss, ga je mond spoelen.
Ik pas mij gewoon aan de mods aan :mrgreen:

En hoe lang denk jij dat beide spelers nog bij AZ blijven? nog 4 jaar ? :twisted:
Kilkenny
Moderatort

13 okt 2019, 15:29

multatuli schreef:
13 okt 2019, 15:07
Ik pas mij gewoon aan de mods aan :mrgreen:

En hoe lang denk jij dat beide spelers nog bij AZ blijven? nog 4 jaar ? :twisted:
Zeggeh, houdt t ff bij die ene mod 8)

Als Stengs zo door gaat is hij zeker weg na dit jaar, maar Boadu is nog dermate jong dat ik daar nog niet geheel overtuigd van ben. Er zijn zo veel spelers een jaar te vroeg weg gegaan. Al snap ik prima dat AZ niet elk bod gaat weigeren en de spelers als combi binnenhalen is ook aantrekkelijk.
DeZuivelDuivel
Oude garde

13 okt 2019, 15:44

Kilkenny schreef:

Als Stengs zo door gaat is hij zeker weg na dit jaar, maar Boadu is nog dermate jong dat ik daar nog niet geheel overtuigd van ben. Er zijn zo veel spelers een jaar te vroeg weg gegaan. Al snap ik prima dat AZ niet elk bod gaat weigeren en de spelers als combi binnenhalen is ook aantrekkelijk.
Nouja op den duur gaan flops ook slecht op AZ en de jeugd reflecteren, AZ moet wel ook daar rekening mee houden bij een verkoop naar mijn mening.
Maar natuurlijk zijn er aanbiedingen die niet te weigeren vallen.

Overigens als je hoort dat een Sander Berge bij Genk ook maar pak 'm beet 25 miljoen zal opleveren dan mogen we niet te snel klagen als dergelijke bedragen worden genoemd of Boadu en Stengs nu onze toptalenten zijn of niet (liever zie ik ook altijd hogere bedragen, maar men snapt het punt wel :wink: )
multatuli
Oude garde

13 okt 2019, 15:45

Kilkenny schreef:

Uit veiligheidsoverwegingen doe ik daar geen uitspraken over :roll:

Je hebt gelijk dat Boadu na dit seizoen eigenlijk nog te jong is om al weg te gaan. Maar de tendens is tegenwoordig dat spelers veel te vroeg weggaan. Daarnaast heeft hij ook Raiola als makelaar, dus vandaar dat ik er bij Boadu ook maar van uit ga. Maar als hij verstandig is blijft hij nog een jaartje.
Kilkenny
Moderatort

13 okt 2019, 20:56

multatuli schreef:
13 okt 2019, 15:45
Uit veiligheidsoverwegingen doe ik daar geen uitspraken over :roll:

Je hebt gelijk dat Boadu na dit seizoen eigenlijk nog te jong is om al weg te gaan. Maar de tendens is tegenwoordig dat spelers veel te vroeg weggaan. Daarnaast heeft hij ook Raiola als makelaar, dus vandaar dat ik er bij Boadu ook maar van uit ga. Maar als hij verstandig is blijft hij nog een jaartje.
Ik ben wat minder wantrouwend tegenover Raiola. AZ heeft een goede relatie met hem. Ik denk niet dat Boadu door Raiola onder druk gezet wordt. Dat heeft Raiola financieel in ieder geval niet (meer) nodig.
Lecompte
Oude garde

14 okt 2019, 04:27

Kilkenny schreef:
13 okt 2019, 20:56
Ik ben wat minder wantrouwend tegenover Raiola. AZ heeft een goede relatie met hem. Ik denk niet dat Boadu door Raiola onder druk gezet wordt. Dat heeft Raiola financieel in ieder geval niet (meer) nodig.
AZ heeft een goede relatie met Fortes Rodrigues. Met de heer Raiola valt voor geen enkele voetbalclub een goede relatie te onderhouden.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
~AZ~
Kristen

14 okt 2019, 07:38

Ik had een keer ergens gelezen dat Huiberts en Raiola met elkaar bevriend zijn. Of dat op professioneel vlak iets betekent is een andere vraag. Ik krijg bij Raiola met name het idee dat hij gewoon keihard inzet op datgene wat de speler zelf wilt.
handelaar
Goalscorer

14 okt 2019, 08:53

~AZ~ schreef:
Ik had een keer ergens gelezen dat Huiberts en Raiola met elkaar bevriend zijn. Of dat op professioneel vlak iets betekent is een andere vraag. Ik krijg bij Raiola met name het idee dat hij gewoon keihard inzet op datgene wat de speler zelf wilt.
Max en Mino zijn jeugdvrienden en kunnen goed met elkaar overweg.
Ik ga er vanuit dat dat ook zo blijft als (en dat mag nog wel een tijd uitblijven) Stengs, Boadu en Wijndal hun buitenlandse transfer gaan maken.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Kilkenny
Moderatort

14 okt 2019, 11:22

~AZ~ schreef:
Een goeie spelersmakelaar adviseert een speler ook wel eens om te blijven. En daarbij wel een contractverbetering probeert af te dingen uiteraard. Een speler te vroeg laten vertrekken kan wel eens funest zijn op de lange termijn en daar is een spelersmakelaar ook niet bij gebaat. Ik denk dat dit op een professioneel vlak prima gaat tussen Raiola en AZ, ook omdat er geen berichten zijn die ergens anders op duiden.
~AZ~
Kristen

14 okt 2019, 11:29

We hebben hier zowel positieve als negatieve voorbeelden gehad. Boadu blijft, maar Pherai die in zijn kielzog net zo veel indruk maakte zit nu in Dortmund. Ik heb wel eens gelezen dat Raiola spelers aanraadde om vroeg een financiële klapper te maken, omdat je niets hebt als je opeens een grote blessure oploopt. Ik vind het moeilijk om het daar mee oneens te zijn, en er zijn zat spelers onder hem die niet die weg bewandelen.

Het lijkt er we op dat Raiola een effectieve maatregel is om spelers uit handen van 020 te houden, want daar mag hij niet meer naar binnen geloof ik. Komt niet slecht uit.
Plaats reactie