Myron Boadu

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
pAZcal
Basisspeler

01 jan 2019, 18:15

Hij is bijna jarig en wordt dan 18. Ik voorzie een lang contract.

handelaar
Basisspeler

02 jan 2019, 08:57

pAZcal schreef:
01 jan 2019, 18:15
Hij is bijna jarig en wordt dan 18. Ik voorzie een lang contract.
Dat mag ik wel hopen, als Huiberts een beetje zijn werk doet.
Want als hij de toppers niet van buitenaf weet te halen, zal hij moeten zorg dragen dat de jonge parels dan maar langer aan
ons worden verbonden.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.

AZ Twello
Reservespeler
Contacteer:

04 jan 2019, 07:03

Ben toch benieuwd wanneer ze denken dat hij zijn rentree gaat maken. Ik hoop echt dat we Idrissi, Boadu en Stengs nog gezamenlijk aan het werk gaan zien. Trainingskamp kwam nog te vroeg dus in januari zie ik hem nog niet aansluiten. Dan komt februari eerder. Dan ben je toch alweer een stuk verder in het seizoen en heb je als club belangrijke wedstrijden gespeeld tegen Utrecht, Heerenveen in de competitie en tegen Vitesse in de beker. Wedstrijden die je moet winnen om de rest van het seizoen goed af te kunnen sluiten. De belangstelling voor Thy is dan nog niet zo gek als hij direct er kan staan. Aan de andere kant vond ik Johnsen niet slecht invallen tegen PSV en zou je in de periode dat Boadu nog ontbreekt met hem kunnen spelen en uiteraard Seuntjes.

AZSander
Supporter

06 jan 2019, 10:21

zeekomkommer schreef:
21 dec 2018, 13:30
En over Myron Boadu: “Ook zijn herstel verloopt goed. Hij mag in januari weer het veld op. Het trainingskamp komt voor hem echter nog wat te vroeg.”
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/van-den-bro ... aat-het-om
Ik weet niet waarom vd Brom dit ooit gezegd heeft, maar AZ meldt zojuist via de officiële kanalen dat Boadu ‘gewoon’ meegaat op trainingskamp.

Had ik het toch bij het juiste eind.
Compete to complete

AZSander
Supporter

06 jan 2019, 10:21

zeekomkommer schreef:
04 jan 2019, 15:55
Boadu gaat mee naar Belek hoor:
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... ar-turkije
Ik zie dat je me al voor bent haha.
Compete to complete

~AZ~
Barry

06 jan 2019, 10:22

Was hij vorig jaar niet ook mee om op zichzelf te trainen? Kan ook een andere speler zijn geweest, maar ik zou hier niet al te veel conclusies uit trekken voor zijn herstel.

AZ Twello
Reservespeler
Contacteer:

14 jan 2019, 10:45

Hij is vandaag jarig! Maar geen datum willen noemen voor zijn rentree zie ik het voorlopig somber in.

pAZcal
Basisspeler

22 jan 2019, 19:58

Ik vind het lang duren qua contractnieuws.

Last Scout
Goalscorer

22 jan 2019, 21:39

pAZcal schreef:
Denk dat Max nog in Turkije is, even uitrusten want poeh hij heeft het druk gehad.

Hoop dat Boadu snel terugkomt, Seuntjens blijft inconsequent.
Bij Alkmaar begint de victorie!

Dirk Scheringa
Fanatic

22 jan 2019, 22:36

pAZcal schreef:
Inderdaad, iets erbij komen zal wel niet. Maar contractverlengingen zouden we toch op zijn minst mogen verwachten.

Dirk Scheringa
Fanatic

05 mar 2019, 10:20

Hoe staat het met Boadu, is hij al in trainingspartijtjes te bespeuren?

handelaar
Basisspeler

09 mar 2019, 09:54

Dirk Scheringa schreef:
05 mar 2019, 10:20
Hoe staat het met Boadu, is hij al in trainingspartijtjes te bespeuren?
Van den Brom geniet van revaliderende aanvaller: 'Hij is zo ongeduldig als wat'

Volgens John van den Brom verloopt de revalidatie van Myron Boadu naar behoren. De jonge aanvaller van AZ brak eerder dit seizoen zijn enkel in de wedstrijd tegen Feyenoord. Binnenkort lijkt hij zijn rentree te kunnen maken. Ook Stijn Wuytens heeft afgelopen week weer minuten gemaakt.

"De revalidatie van Myron gaat goed, maar ik durf niet te zeggen wanneer hij weer inzetbaar is", aldus Van den Brom tegen AZ TV. "Hij is zo ongeduldig als wat, dat is mooi om te zien. Als het aan hem ligt zou hij al spelen, maar het moet wel verantwoord zijn. Ook bij hem moeten we de factor tijd respecteren."

Wuytens maakte vorig weekend weer minuten in het eerste elftal van AZ. "Zijn herstel heeft veel tijd gekost", vervolgt Van den Brom. "Dat hebben we moeten respecteren. Nu hij weer fit is hebben we een extra optie erbij voor zowel de verdediging als het middenveld. Dat is ook de reden dat Marko Vejinovic verhuurd mocht worden."

Tim
Seizoenkaarthouder

09 mar 2019, 10:54

Die zien we volgend seizoen pas weer dus.

multatuli
Ben-Sider

09 mar 2019, 11:50

Tim schreef:
09 mar 2019, 10:54
Die zien we volgend seizoen pas weer dus.
Of net als vorig jaar, een invalbeurtje op het einde van het seizoen.
Feit is wel dat hij alles bij elkaar er dan bijna 2 jaar uitgelegen heeft.

handelaar
Basisspeler

11 mar 2019, 11:23

Toch vraag ik me af waar we hadden gestaan als Stengs en Boadu niet zo lang geblesseerd zouden zijn geweest.
Wat dat betreft zit het vd Brom ook weer niet mee, die noodgedwongen al tijden speelt zonder echte spits en ook nog eens zonder een echte centrumverdediger.
Ik ben dan ook benieuwd of AZ (Huiberts) wederom alles gaat inzetten in het nieuwe seizoen op Boadu en Stengs gezien we eigenlijk nog steeds niet weten waar we staan als die twee weer helemaal de oude zijn.

Dirk Scheringa
Fanatic

11 mar 2019, 11:46

handelaar schreef:
Ik ben dan ook benieuwd of AZ (Huiberts) wederom alles gaat inzetten in het nieuwe seizoen op Boadu en Stengs gezien we eigenlijk nog steeds niet weten waar we staan als die twee weer helemaal de oude zijn.
Is wat achter die twee zit, mochten ze het niet kunnen brengen, breed genoeg; Druijff, Johnsen, Gudmundsson, Seuntjes, om dan een aanval te doen op de top 2 onder Slot of veranderd er in jou ogen dan niet veel (spelen om plek 3 a 4)?

handelaar
Basisspeler

11 mar 2019, 12:02

Dirk Scheringa schreef:
11 mar 2019, 11:46
Is wat achter die twee zit, mochten ze het niet kunnen brengen, breed genoeg; Druijff, Johnsen, Gudmundsson, Seuntjes, om dan een aanval te doen op de top 2 onder Slot of veranderd er in jou ogen dan niet veel (spelen om plek 3 a 4)?
Als we daarin überhaupt mogen geloven dan zou dat toch vooral moeten geschieden door de uitzonderlijke talenten die vele aan Boadu en Stengs toeschrijven.
Je zag het vorig seizoen al als je twee topscorers in je elftal hebt (Jahanbaksh en Weghorst) dat het verschil niet meer zo groot was.
Jahanbakhsh gaf afgelopen week trouwens ook al aan dat AZ iets extra’s nodig heeft om stappen te kunnen zetten. Maar of die twee dat ooit kunnen bewerkstelligen? Verder wel eens dat wat daar momenteel achter zit te matig is om te denken dat je een aanval op de top twee zou kunnen doen, maar structureel strijden voor plek 3 en 4 is al een behoorlijke prestatie die de laatste jaren is ingezet.

DeZuivelDuivel
Glory-hunter

11 mar 2019, 13:53

handelaar schreef:
Toch vraag ik me af waar we hadden gestaan als Stengs en Boadu niet zo lang geblesseerd zouden zijn geweest.
Wat dat betreft zit het vd Brom ook weer niet mee, die noodgedwongen al tijden speelt zonder echte spits en ook nog eens zonder een echte centrumverdediger.
Blijkbaar heeft van den Brom dan helemaal geen positieve invloed.
Vallen Stengs en Boadu weg is het ontzettend moeilijk, valt Svensson dan ook nog eens weg is het opeens niet meer te doen.
Apart verhaal.

Ik heb wel vertrouwen in Boadu, maar hij moet wel herstellen en vervolgens heel blijven anders heeft het ondanks al dat talent geen zin.

Dirk Scheringa
Fanatic

11 mar 2019, 16:13

DeZuivelDuivel schreef:
11 mar 2019, 13:53
Blijkbaar heeft van den Brom dan helemaal geen positieve invloed.
Vallen Stengs en Boadu weg is het ontzettend moeilijk, valt Svensson dan ook nog eens weg is het opeens niet meer te doen.
Apart verhaal.
Waarom is dat een apart verhaal?
Alles onder Svensson, Stengs en ook Boadu, die een beoogd basisspeler is, zijn een klasse minder.
Als er een basisspeler bij AZ wegvalt heeft dit elftal nu eenmaal een probleem dat is toch wel gebleken.

multatuli
Ben-Sider

11 mar 2019, 16:18

Dirk Scheringa schreef:
11 mar 2019, 16:13
Waarom is dat een apart verhaal?
Alles onder Svensson, Stengs en ook Boadu, die een beoogd basisspeler is, zijn een klasse minder.
Als er een basisspeler bij AZ wegvalt heeft dit elftal nu eenmaal een probleem dat is toch wel gebleken.
Zoals er gisteren werd gespeeld (Bizot even buiten beschouwing laten) zou iedere willekeurige onder 19 speler een versterking zijn geweest. Geldt uiteraard niet mbt Boadu want die speelde niet.

Plaats reactie
  • Informatie