Marco Bizot

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZ 4 Life
Harde Kern

multatuli schreef:
30 dec 2019, 11:48
Ik maak mij nu al zorgen over de periode na Bizot. Als Bizot over een half jaar weg gaat, is het voor een club als AZ praktisch onmogelijk om onder de 5 miljoen een gelijkwaardige keeper te halen. Zelfs in de categorie 5 tot 10 miljoen wordt het nog lastig.

Ook de 1e seizoenswedstrijd in januari wordt een probleem, want met onze reservekeepers leveren we fors kwaliteit in, in vergelijking met Bizot.
Eens. Rody de Boer heeft mij ook nog niet kunnen overtuigen. Heeft zeker potentie, maar heeft vaak rare ketsers bij Jong. Die van Auassar was trouwens ook alles behalve onhoudbaar. Deed me een beetje denken aan Rochet. Geen blunders, maar bij hem vroeg je je ook af of dat afstandschot niet houdbaar was.
Bob Ross
Reservespeler
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:
30 dec 2019, 13:29
Eens. Rody de Boer heeft mij ook nog niet kunnen overtuigen. Heeft zeker potentie, maar heeft vaak rare ketsers bij Jong. Die van Auassar was trouwens ook alles behalve onhoudbaar. Deed me een beetje denken aan Rochet. Geen blunders, maar bij hem vroeg je je ook af of dat afstandschot niet houdbaar was.
Die van Auassar was wel aardig hard en zwabberig, geen blunder maar hij had hem op zijn minst moeten toucheren. Maar verder eens dat hij nog niet kan overtuigen in Jong.

Die kritiek op Bizot is wel een beetje belachelijk vind ik. Hij keept een uitstekend seizoen met ontelbare cleen sheets en ontelbare katachtige reddingen. Keepers en verdedigers maken onvermijdelijk een aantal fouten per seizoen. De Gea en de Ligt hebben dit ook. Sommige mensen geven bij een nederlaag per definitie de schuld aan verdedigers/keepers en bij een overwinning zijn het altijd de aanvallers en middenvelders die zo geweldig waren. Beetje simpele redenatie.
Ferry
Reservespeler

De Muur lijkt te hebben bijgetekend...
pAZcal
Goalscorer

Met 1 jaar dan. Wauw. Ik ben benieuwd hoe lang hij dan werkelijk blijft. Gewoon elk jaar proberen te verlengen totdat je op een gegeven moment een betere keeper in huis hebt.
Maxhuijp
Supporter

pAZcal schreef:
11 feb 2020, 16:32
Met 1 jaar dan. Wauw. Ik ben benieuwd hoe lang hij dan werkelijk blijft. Gewoon elk jaar proberen te verlengen totdat je op een gegeven moment een betere keeper in huis hebt.
Zou kunnen dat hij alsnog van de zomer weggaat.. alleen dan voor een hogere prijs ivm de lengte van de contract duur
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller

Waarschijnlijk voor een hoger transferbedrag en omdat Bizot een toffe peer is die AZ dat gunt ondanks zijn transfervrije komst. Niettemin een belangrijk signaal naar de rest van de selectie... en de buitenwacht. Namelijk, AZ is in staat om deze topper te verlengen.
handelaar
Goalscorer

pAZcal schreef:
11 feb 2020, 16:32
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
pAZcal
Goalscorer

Mad respect voor deze bikkel!
DeZuivelDuivel
Reservespeler

multatuli schreef:
01 mar 2020, 22:22
Zelfs als je dat drama voor Bizot vergeten, keepte hij een wereldwedstijd. Hij doet niets onder voor Cilessen en verdiend echt een basisplaats in oranje.

En inderdaad is het helemaal indrukwekkend gezien het overlijden van zijn vader.
Die gaat ie van Koeman niet krijgen vrees ik.. tenzij Cilessen zo gaat blijven kwakkelen met blessures... maar een selectieplek moet er echt wel in zitten.
DiepeMast
Reservespeler

DeZuivelDuivel schreef:
01 mar 2020, 23:04
Die gaat ie van Koeman niet krijgen vrees ik.. tenzij Cilessen zo gaat blijven kwakkelen met blessures... maar een selectieplek moet er echt wel in zitten.
Die basisplaats heb ik ook een hard hoofd in, maar als Bizot niet geselecteerd wordt door Koeman is dat echt een brevet van onvermogen van laatstgenoemde.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
salmonyappi
Technisch directeur

DiepeMast schreef:
06 mar 2020, 15:53
Die basisplaats heb ik ook een hard hoofd in, maar als Bizot niet geselecteerd wordt door Koeman is dat echt een brevet van onvermogen van laatstgenoemde.
We hebben ‘m niet voor niets op tijd weg gestuurd bij AZ 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Lecompte
Reservespeler

salmonyappi schreef:
07 mar 2020, 00:07
We hebben ‘m niet voor niets op tijd weg gestuurd bij AZ 😉
Dat was toch die trainer die zijn trainingen rond zijn gegolf plande?
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Langedijk
Barry

Lecompte schreef:
07 mar 2020, 05:31
Dat was toch die trainer die zijn trainingen rond zijn gegolf plande?
Die ja. En die een kampioenselftal binnen 2 maanden volledig wist te ontmantelen omdat hij uit rancune het Van Gaal-systeem niet wilde kopiëren. En die AZ vervolgens een kille club vond nadat hij uit zijn lijden werd verlost en Advocaat vervolgens bijna alles won. Die man gaat geen spelers van AZ in de basis zetten.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=372175

In Spanje waren ze zich aan het vervelen, daar hebben ze blijkbaar van een Cilessen gerucht een Bizot gerucht gemaakt.

Ik vraag mij eigenlijk wel af hoe Bizot nu tegen ajax aankijkt gezien zijn jeugdopleiding.
Dario Hubner
Ben-Sider

AZ-073 schreef:
03 jun 2020, 06:44
Laat ik er ook eens posten. Met nadruk op gerucht volgens mij ;-)
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/93 ... villa.html
En nu in het goede topic
Ferry
Reservespeler

Dario Hubner schreef:
03 jun 2020, 10:49
En nu in het goede topic
:D

Mocht Bizot een mooie transfer kunnen maken, dan kan ik me voorstellen dat de club hem niet tegenhoudt. Ook zijn de centjes hartstikke bruikbaar in deze tijd.
Padt als vervanger halen bij het armlastige Groningen?
Ted_AZ
Supporter

Ferry schreef:
04 jun 2020, 09:36

Mocht Bizot een mooie transfer kunnen maken, dan kan ik me voorstellen dat de club hem niet tegenhoudt. Ook zijn de centjes hartstikke bruikbaar in deze tijd.
Wel een goed idee, Als hij maar wel een auto krijgt en geen OV-jaarkaart.
handelaar
Goalscorer

Ferry schreef:
04 jun 2020, 09:36

Ik hoop dat in deze tijden de gehele selectie nog wel even bij elkaar blijft en dat Evjen zijn gewenste plekkie op 10 veroverd.
Maar mocht inderdaad Bizot een stap maken dan heb je inderdaad in Padt wel een goede vervanger.
Hij heeft zie ik, zowat dezelfde rijklengte en is een jaartje ouder.
Langedijk
Barry

Nu het EK uitgesteld is zal Bizot niet zomaar vertrekken. Een jaartje op de bank in Sevilla en je raakt uit beeld. Nog een goed seizoen bij AZ en zwakke concurrentie kan zomaar een basisplaats op een eindtoernooi betekenen. Ik ben eerder bang dat ajax zich meldt als Onana vertrekt.
handelaar
Goalscorer

Langedijk schreef:
04 jun 2020, 12:41
Nu het EK uitgesteld is zal Bizot niet zomaar vertrekken. Een jaartje op de bank in Sevilla en je raakt uit beeld. Nog een goed seizoen bij AZ en zwakke concurrentie kan zomaar een basisplaats op een eindtoernooi betekenen. Ik ben eerder bang dat ajax zich meldt als Onana vertrekt.
De verhoudingen tussen ajax en AZ zijn volgens mij echt tot een dieptepunt gedaald. Die zie ik geen zaken meer met elkaar doen.
Jahanbaksh kreeg destijds al te horen overal heen te kunnen voor de juiste prijs behalve naar ajax, terwijl die club een recordbedrag voor hem overhad.
Plaats reactie