Mats Seuntjens

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
salmonyappi
Georg

19 dec 2018, 19:22

pAZcal schreef:
19 dec 2018, 16:30
Dat staat er boven.
Tsjonge, man, hap niet zo.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!

pAZcal
Basisspeler

19 dec 2018, 21:19

salmonyappi schreef:
19 dec 2018, 19:22
Tsjonge, man, hap niet zo.........
Ik denk gewoon dat jij echt zo dom bent. Sorry hoor. Je hebt gewoon de schijn tegen.
Waar is toch die tijd dat je beweerde dat je het forum niet meer leuk vond en dat je beweerde dat je niet meer terug zou komen? ;) !!!

Als je deze reactie niet leuk vind, voer me dan niet steeds.

On-topic:
Die chip-shot van Seuntjens die teveel effect had en er niet in ging, was stiekem mijn hoogtepunt van de wedstrijd.

Antti Opdam
Kristen

20 dec 2018, 09:41

pAZcal schreef:
19 dec 2018, 21:19
On-topic:
Die chip-shot van Seuntjens die teveel effect had en er niet in ging, was stiekem mijn hoogtepunt van de wedstrijd.
Ik snap de consternatie rond die bal nog steeds niet ... het is toch duidelijk dat hij met volle backspin schiet?

Ik had het pas bijzonder gevonden als deze er in was gestuiterd. Dat was pas knap geweest. Een chip met topspin.

salmonyappi
Georg

20 dec 2018, 10:03

Antti Opdam schreef:
20 dec 2018, 09:41
Ik snap de consternatie rond die bal nog steeds niet ... het is toch duidelijk dat hij met volle backspin schiet?

Ik had het pas bijzonder gevonden als deze er in was gestuiterd. Dat was pas knap geweest. Een chip met topspin.
De consternatie bestaat uit het feit dat je dit zó op deze manier zelden tot nooit ziet.
Je hoeft niet alles te analyseren........

Antti Opdam
Kristen

20 dec 2018, 10:18

salmonyappi schreef:
20 dec 2018, 10:03
De consternatie bestaat uit het feit dat je dit zó op deze manier zelden tot nooit ziet.
Je hoeft niet alles te analyseren........
De ballen van bijvoorbeeld Lampard (tegen Duitsland) en Zidane (in de finale) kwamen op het WK toch ook gewoon terug? Zomaar twee ballen die me meteen te binnen schieten.

('Leuke' woordspeling. Te binnen schieten.)

Deze valt zelfs nog voor de lijn. Wat verwacht je dan?

Ik had het pas echt bijzonder gevonden als deze naar voren het doel in was gestuiterd. Dát zie je zelden tot nooit en vereist ook een bijzonder moeilijke trap. Zeker als je het wilt combineren met een lob.

salmonyappi
Georg

20 dec 2018, 10:26

Antti Opdam schreef:
De ballen van bijvoorbeeld Lampard (tegen Duitsland) en Zidane (in de finale) kwamen op het WK toch ook gewoon terug? Zomaar twee ballen die me meteen te binnen schieten.

Ik had het pas echt bijzonder gevonden als deze naar voren het doel in was gestuiterd. Dát zie je zelden tot nooit en vereist ook een bijzonder moeilijke trap. Zeker als je het wilt combineren met een lob.
Hoe dan ook: de bal werd tóch als bijzonder ervaren want schijnbaar gaat ie de hele wereld over.

zeekomkommer
Reservespeler

20 dec 2018, 10:37

Antti Opdam schreef:

Dit is met recht een antti reactie. Veel aandacht (wereldwijd) in de media is niet voor iets alledaags.
Hij stuiterde op de lijn, niet ervoor. Een helder voorbeeld van hoe je hier en daar aan de realiteit trekt om deze meer in je (reactionaire) antti statements te doen passen.
Mijn kennis van de feiten is ontoereikend om hier iets van te vinden :-k
Winnen is voor losers

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

20 dec 2018, 11:09

Antti Opdam schreef:

Gingen die ballen niet via de lat en toen achter de lijn? Dat is wat anders dan deze lob.

Antti Opdam
Kristen

20 dec 2018, 11:34

AZ 4 Life schreef:
20 dec 2018, 11:09
Gingen die ballen niet via de lat en toen achter de lijn? Dat is wat anders dan deze lob.
Ja, dat schreef ik ook: "Deze valt zelfs nog voor de lijn."

Op het moment dat een dergelijke bal vóór de lijn valt is de kans alleen nog maar groter dat deze er niet in gaat.

Ik vond die curve in ieder geval totaal niet bijzonder toen ik het zag. En ik snap de ophef dus ook oprecht niet.

De stift op zichzelf was wel aardig.

AZ Twello
Reservespeler
Contacteer:

20 dec 2018, 11:57

Antti Opdam schreef:
Ja, dat schreef ik ook: "Deze valt zelfs nog voor de lijn."

Op het moment dat een dergelijke bal vóór de lijn valt is de kans alleen nog maar groter dat deze er niet in gaat.

Ik vond die curve in ieder geval totaal niet bijzonder toen ik het zag. En ik snap de ophef dus ook oprecht niet.

Maak je jezelf nu niet een beetje ongeloofwaardig? Tuurlijk je mag je eigen mening hebben maar het is toch 'wereldnieuws' geworden. Nu is iets tegenwoordig al vrij snel wereldnieuws maar niet alle momenten van AZ worden wereldwijd uitgezonden. Daarnaast kan ik me niet heugen eerder een dergelijke curve te hebben waargenomen in een wedstrijd (ik ben 46 jaar). Kunnen we nog discusiëren over de term bijzonder maar dat laat ik aan juf Ank over

zeekomkommer
Reservespeler

20 dec 2018, 12:05

Antti Opdam schreef:
Om de stift over de keeper nog in de goal te doen landen heeft Seuntjens deze waarschijnlijk de curve meegegeven (anders was deze over gezeild).
Dus als je de stift aardig vindt, dan moet je de curve ook voor lief nemen of je eist dat de stift over de keeper wordt gelift met voldoende curve om in de goal te vallen, maar niet zoveel curve dat deze vanaf de doellijn weer het veld in stuit en al het andere is niks bijzonders.
Mijn kennis van de feiten is ontoereikend om hier iets van te vinden :-k
Winnen is voor losers

Antti Opdam
Kristen

20 dec 2018, 12:43

zeekomkommer schreef:
20 dec 2018, 12:05
Om de stift over de keeper nog in de goal te doen landen heeft Seuntjens deze waarschijnlijk de curve meegegeven (anders was deze over gezeild).
Dus als je de stift aardig vindt, dan moet je de curve ook voor lief nemen of je eist dat de stift over de keeper wordt gelift met voldoende curve om in de goal te vallen, maar niet zoveel curve dat deze vanaf de doellijn weer het veld in stuit en al het andere is niks bijzonders.
Ja. Goede analyse.

Antti Opdam
Kristen

20 dec 2018, 12:46

AZ Twello schreef:
20 dec 2018, 11:57
Maak je jezelf nu niet een beetje ongeloofwaardig? Tuurlijk je mag je eigen mening hebben maar het is toch 'wereldnieuws' geworden. Nu is iets tegenwoordig al vrij snel wereldnieuws maar niet alle momenten van AZ worden wereldwijd uitgezonden. Daarnaast kan ik me niet heugen eerder een dergelijke curve te hebben waargenomen in een wedstrijd (ik ben 46 jaar). Kunnen we nog discusiëren over de term bijzonder maar dat laat ik aan juf Ank over
Wat is er ongeloofwaardig?

Ik zag het langskomen en haalde mijn schouders bijkans op. Het zou niet iets zijn geweest waar ik de volgende dag op het werk nog eens over zou beginnen. En ik denk dat - als internet er niet mee aan de haal was gegaan - we ons er hier ook niet druk om hadden gemaakt.

Ik vind het eerder nieuws dat het nieuws is.

MO7
Beheerder

20 dec 2018, 12:49

Ik heb Seuntjes achteraf in een interview horen zeggen dat hij hem net niet goed raakte, maar er door de vochtigheid van het veld wel van uit ging dat hij nog iets door zou glijden bij de stuit.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?

Witzer
Fanatic

14 jan 2019, 12:30

Als JvdB zo weg is van Seuntjens moet hij hem in de plaats van Til (of Midsjo) op het middenveld zetten. Achter de bal is hij op zijn sterkst. Seuntjens is sterk en mn erg snel met een prima overzicht en pass. Hij is beter dan we tot nu toe gezien hebben. Nog nooit op het middenveld het vertrouwen gekregen, terwijl Til en Midsjo regelmatig door het ijs zakken.
Praat geen Poep, doos.

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

14 jan 2019, 13:38

Witzer schreef:
14 jan 2019, 12:30
Als JvdB zo weg is van Seuntjens moet hij hem in de plaats van Til (of Midsjo) op het middenveld zetten. Achter de bal is hij op zijn sterkst. Seuntjens is sterk en mn erg snel met een prima overzicht en pass. Hij is beter dan we tot nu toe gezien hebben. Nog nooit op het middenveld het vertrouwen gekregen, terwijl Til en Midsjo regelmatig door het ijs zakken.
Probleem is vooral Seuntjens zelf. Het heeft vaak genoeg kansen gehad, maar die vaak maar gedeeltelijk gegrepen. Hij wisselt goede wedstrijden af met hele matige wedstrijden. Hij heeft volgens mij nog nooit een serie van vijf goede wedstrijden neergezet. Hij doet het in de spits trouwens prima. Aan de bal sterk, voetballend vermogen en snelheid.

salmonyappi
Georg

14 jan 2019, 13:42

AZ 4 Life schreef:
Probleem is vooral Seuntjens zelf. Het heeft vaak genoeg kansen gehad, maar die vaak maar gedeeltelijk gegrepen. Hij wisselt goede wedstrijden af met hele matige wedstrijden. Hij heeft volgens mij nog nooit een serie van vijf goede wedstrijden neergezet. Hij doet het in de spits trouwens prima. Aan de bal sterk, voetballend vermogen en snelheid.
Dat geldt m.i. eigenlijk voor de hele selectie momenteel en is niet iets dat je nu Seuntjens per se kwalijk moet nemen.

ForzAZ
Invaller

14 jan 2019, 16:40

AZ 4 Life schreef:
Niet helemaal mee eens. Tegen Fenerbahce twee prima goals. Actie op snelheid en goed afgemaakt. Maar ik mis toch het specifieke van een aanspeelpunt bij hem. Ook zijn handelingssnelheid vind ik dan te laag. Overigens heeft ie daar op het middenveld ook last van. Iets sneller handelen en de bal eerder loslaten. Loopt ook te vaak wat te dromen lijkt het. De felheid zou ie van onze Noren moeten hebben.

Al met al is Mats best een aardige voetballer, maar ik heb vaak het idee bij hem dat ie nog beter kan en moet!

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

15 jan 2019, 14:05

salmonyappi schreef:
14 jan 2019, 13:42
Dat geldt m.i. eigenlijk voor de hele selectie momenteel en is niet iets dat je nu Seuntjens per se kwalijk moet nemen.
Dat gaat over dit seizoen, ik heb het over de gehele periode dat hij bij AZ speelt. Dit is zijn derde seizoen meen ik. In geen van die drie seizoenen heeft hij vijf goede wedstrijden achter elkaar gespeeld. Ook vorig jaar niet, toen het bij het grootste gedeelte als een trein liep.

Je mening over dit seizoen deel ik trouwens ook niet echt, dat was bij veel spelers namelijk bijna de gehele eerste seizoenshelft onder de maat. Niet met pieken en dalen zoals bij Seuntjens het geval is.

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

15 jan 2019, 14:06

ForzAZ schreef:
14 jan 2019, 16:40
Niet helemaal mee eens. Tegen Fenerbahce twee prima goals. Actie op snelheid en goed afgemaakt. Maar ik mis toch het specifieke van een aanspeelpunt bij hem. Ook zijn handelingssnelheid vind ik dan te laag. Overigens heeft ie daar op het middenveld ook last van. Iets sneller handelen en de bal eerder loslaten. Loopt ook te vaak wat te dromen lijkt het. De felheid zou ie van onze Noren moeten hebben.

Al met al is Mats best een aardige voetballer, maar ik heb vaak het idee bij hem dat ie nog beter kan en moet!
De felheid van de Noren, minus Johnsen dan. Maar inderdaad, er valt ook nog wel iets op hem aan te merken hoor. De ideale kandidaat vind ik hem niet, dat is Boadu. Van de beschikbare opties vind ik Seuntjens momenteel de beste en op zich redelijk voldoen.

Plaats reactie
  • Informatie