Alireza Jahanbakhsh

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Lecompte
Oude garde

14 jul 2018, 09:20

Jack schreef:
13 jul 2018, 19:44
Jahanbakhsh is beter en jonger dan die Mahrez die ze verkocht hebben voor 65 miljoen.
Voila!
Mahrez heeft samen met Vardy en Kante een legendarisch kampioenschap gegeven aan Leicester.
Ali is onbetwist jonger maar mag nog niet de veters vastmaken van Mahrez.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.

handelaar
Invaller

14 jul 2018, 09:30

Die Leceister supporters zijn echt helemaal los.

Has a brilliant futhead card so gerrrriminnn. Faster than Vardy and only a little behind Messi.

https://www.futhead.com/18/players/5834 ... hanbakhsh/
https://www.futhead.com/18/players/2744/lionel-messi/

Maar tja, sportief worden we als dit allemaal doorgaat wel weer eventjes behoorlijk terug geworpen want alle hoop ligt dan nog op een jong broekie als Stengs met extra kwaliteiten.
Laatst gewijzigd door handelaar op 14 jul 2018, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.

Ferry
Fanatic

14 jul 2018, 09:35

Volgens Engelse websites zoals VoetbalPrimeur wordt Alireza al verwacht voor een medische keuring.

http://www.hitc.com/en-gb/2018/07/13/re ... ce/page/1/

De Hoer van vak G
Supporter

14 jul 2018, 19:03

Als AZ de hoofdprijs krijgt is dat natuurlijk mooi. Als supporter zou ik het echter vreselijk jammer vinden. Ik kom immers voor het voetbal en niet voor een goed gevulde bankrekening. Wat genoten we niet enorm van zijn kracht en snelheid op de eerste meters (explosiviteit)?!
Hou hem alsjeblieft dus nog een jaar en verkoop hem vervolgens voor 10 ipv 20 miljoen. We zijn immers fc Twente niet en hebben het geld niet persé nodig.
Ookal zing je niet, ga je een kwartier voor tijd naar huis en zet je 10x de wave in. Als AZ in je hart zit, zit jij in die van mij!

Jack
Georg

14 jul 2018, 19:12

Vertrouw op Huiberts. Er is geen concrete interesse. Jahanbakhsh blijft bij AZ. Fijn dat dat de wereld uit is.
Glory Hunter

pAuluZ
Invaller

14 jul 2018, 19:46

:lol:
mAgNaVoX oDySsEy

Jack
Georg

15 jul 2018, 06:30

Leicester fans flippen.
Glory Hunter

DiepeMast
Oude garde

15 jul 2018, 06:34

Das mooi. Wow, 22M€ voor een speler van AZ. Das gewoon een jaaromzet er bij! Met deze en Wouts transfer, is AZ gewoon weer kerngezond. Nu nog 2 leuke investeringen en dan gaan we er weer tegenaan (y)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:

Jack
Georg

15 jul 2018, 06:43

DiepeMast schreef:
Das mooi. Wow, 22M€ voor een speler van AZ. Das gewoon een jaaromzet er bij! Met deze en Wouts transfer, is AZ gewoon weer kerngezond. Nu nog 2 leuke investeringen en dan gaan we er weer tegenaan (y)
Heeft niks met gezond zijn te maken. AZ kan gewoon operationeel verlies draaien terwijl het eigen vermogen groeit. En volgens mij is dat aan de gang. Voltreffer Vick weet zulke dingen eigenlijk veel beter uit te leggen. Maar AZ geeft meer geld uit dan dat het zonder transfers binnenkrijgt. Dan draai je verlies. Eén van de doelstellingen van de directie is om operationeel geen verlies te lijden.

AZ heeft altijd zijn verliezen opgevangen met het verkopen van spelers. Dat zijn wel inkomsten natuurlijk. Een oneindige rij spelers is zo verkocht. Maar AZ moet eigenlijk nog zuiniger zijn om gezond te worden. Daarbij helpt het niet dat Huiberts op loopt te scheppen dat AZ uitstekende salarissen betaald.

Een jonge speler met een grootse ambitie gaat niet naar AZ om veel geld te verdienen maar om een veel betere voetballer te worden. AZ ontwikkelt spelers die wat willen.
Glory Hunter

Lecompte
Oude garde

15 jul 2018, 07:20

Jack schreef:
15 jul 2018, 06:43
. Maar AZ moet eigenlijk nog zuiniger zijn om gezond te worden. Daarbij helpt het niet dat Huiberts op loopt te scheppen dat AZ uitstekende salarissen betaald.

Een jonge speler met een grootse ambitie gaat niet naar AZ om veel geld te verdienen maar om een veel betere voetballer te worden. AZ ontwikkelt spelers die wat willen.
Max bedoelt eigenlijk wat jij hier precies verwoord. Een jong talent dat hier komt krijgt een geweldige opleiding en kans op een grootse carrière met een daarbij passende beloning. Dat is een salaris waar wij beiden gewoon voor ons bed uit komen maar niet hoog genoeg voor talenten zoals Kardioglu, Sandler en Groeneveld.

Last Scout
Basisspeler

15 jul 2018, 08:49

Lecompte schreef:
15 jul 2018, 07:20
Dat is een salaris waar wij beiden gewoon voor ons bed uit komen maar niet hoog genoeg voor talenten zoals Kardioglu, Sandler en Groeneveld.
Nou nee, het heeft er meer mee te maken dat op het moment dat je tussen Club Brugge en AZ kan kiezen of tussen Manchester City en AZ. je die concurrentiestrijd gewoon keihard verliest, dat heeft deels te maken met hoe AZ zichzelf profileert we hebben onze Europese successen niet goed uitgebuit we hebben er geen branding aan vastgeplakt.
De eerste keren dat AZ enigzins beter geschakeld heeft richting de buitenwacht is gebeurd vanaf Janssen en vervolgd met Alireza en Wout.

Modern voetbal is, hoe stom het ook klinkt, een marketingsveld. Branding is enorm belangrijk voor de jeugd.

Men spreekt bijvoorbeeld niet over ajax, maar over 'het grote ajax' men heeft het nooit over spelen bij Feyenoord maar 'spelen in De Kuip'. je komt niet naar PSV maar je komt naar 'De club van Eindhoven' en je speelt niet in het PSV stadion maar 'ontwikkelt jezelf op de herdgang'.

Bij andere clubs zijn er ook constant oude prominenten die interviews geven, collumns schrijven, meningen geven over de gang van zaken. dat kan schadelijk zijn maar het brengt wel wat met zich mee in positieve zin ook.
Bij Alkmaar begint de victorie!

Jack
Georg

15 jul 2018, 08:53

AZ is no-nonsense.
Glory Hunter

Lecompte
Oude garde

15 jul 2018, 09:00

Last Scout schreef:
15 jul 2018, 08:49
Nou nee, het heeft er meer mee te maken dat op het moment dat je tussen Club Brugge en AZ kan kiezen of tussen Manchester City en AZ. je die concurrentiestrijd gewoon keihard verliest, dat heeft deels te maken met hoe AZ zichzelf profileert we hebben onze Europese successen niet goed uitgebuit we hebben er geen branding aan vastgeplakt.
De eerste keren dat AZ enigzins beter geschakeld heeft richting de buitenwacht is gebeurd vanaf Janssen en vervolgd met Alireza en Wout.

Modern voetbal is, hoe stom het ook klinkt, een marketingsveld. Branding is enorm belangrijk voor de jeugd.

Men spreekt bijvoorbeeld niet over ajax, maar over 'het grote ajax' men heeft het nooit over spelen bij Feyenoord maar 'spelen in De Kuip'. je komt niet naar PSV maar je komt naar 'De club van Eindhoven' en je speelt niet in het PSV stadion maar 'ontwikkelt jezelf op de herdgang'.

Bij andere clubs zijn er ook constant oude prominenten die interviews geven, collumns schrijven, meningen geven over de gang van zaken. dat kan schadelijk zijn maar het brengt wel wat met zich mee in positieve zin ook.
Er is de afgelopen 50 jaar niet zo positief over onze club gesproken als het afgelopen seizoen. Onze opleiding wordt zelfs door 3 ajax spelers als het betere alternatief gezien. Onze branding is dus op dit moment helemaal op orde.
Ik had graag de door mij benoemde spelers bij AZ gezien. Zij kiezen echter gewoon voor het geld. Met name Sandler en Kardioglu hebben vaarwel tegen hun carrière gezegd.

Last Scout
Basisspeler

15 jul 2018, 09:08

Lecompte schreef:
15 jul 2018, 09:00
Er is de afgelopen 50 jaar niet zo positief over onze club gesproken als het afgelopen seizoen. Onze opleiding wordt zelfs door 3 ajax spelers als het betere alternatief gezien. Onze branding is dus op dit moment helemaal op orde.
Ik had graag de door mij benoemde spelers bij AZ gezien. Zij kiezen echter gewoon voor het geld. Met name Sandler en Kardioglu hebben vaarwel tegen hun carrière gezegd.
Nou nee dit afgelopen seizoen is er van buitenaf voor de eerste keer in tijden echt lof gekomen voor AZ. juist als vergelijkend materiaal voor de tekortkomingen bij zowel Feyenoord als ajax. die laatste hebben het dan ook keihard over een andere boeg gegooid met uitgaven van rond/boven de 50 miljoen inmiddels.
Het gaat er om hoe jij als club jezelf presenteert en over jezelf praat en hoe je met mediatraining ook je spelers over je club laat praten. hoe presenteer je ook je spelers? er zijn clubs die zetten tegenwoordig super ludieke acties op. bij AZ is het eigenlijk allemaal nog wel wat droogjes op het front van interactie naar buiten toe.
Enfin dat is een onderwerp dat op het forum eigenlijk nog geen topic heeft.

AZRickGrimesAZ
Ben-Sider

15 jul 2018, 09:25

Jack schreef:
15 jul 2018, 06:30

Leicester fans flippen.
Matige photoshop zeg.

Geest van Dirk
Goalscorer

15 jul 2018, 09:30

Last Scout schreef:
15 jul 2018, 09:08
Het gaat er om hoe jij als club jezelf presenteert en over jezelf praat en hoe je met mediatraining ook je spelers over je club laat praten. hoe presenteer je ook je spelers? er zijn clubs die zetten tegenwoordig super ludieke acties op. bij AZ is het eigenlijk allemaal nog wel wat droogjes op het front van interactie naar buiten toe.
Enfin dat is een onderwerp dat op het forum eigenlijk nog geen topic heeft.
AZ doet juist enorm aan branding de laatste jaren en de prestaties en de manier waarop die zijn volbracht de laatste 2 seizoenen zijn het gevolg daarvan. De opbouw naar die laatste 2 seizoenen zijn ook het gevolg van hoe AZ een naam voor zichzelf opbouwt buiten de sportieve successen. Het innovatieve, de communicatie daarover, het laten groeien van de jeugdopleiding en het naar buiten toe communiceren hierover is puur branding. Het is gericht op spelertjes, maar belangerijker ook naar ouders en begeleiders.

Ja de top 3 heeft een grote aantrekkingskracht. Dat is echter gebaseerd op het verleden en financiele middelen en in elk geval niet meer op sportieve superioriteit op opleidingsniveau. Dus dat is één aspect en voor de nederlandse situatie kun je dat rustig noemen een KEY aspect, waar branding veel positieve impact heeft gehad voor AZ.

Maar goed, er is inderdaad nog veel ruimte voor verbetering. Ik heb wel de indruk dat AZ daar druk mee bezig is.

Last Scout
Basisspeler

15 jul 2018, 09:40

Geest van Dirk schreef:
15 jul 2018, 09:30
AZ doet juist enorm aan branding de laatste jaren en de prestaties en de manier waarop die zijn volbracht de laatste 2 seizoenen zijn het gevolg daarvan. De opbouw naar die laatste 2 seizoenen zijn ook het gevolg van hoe AZ een naam voor zichzelf opbouwt buiten de sportieve successen. Het innovatieve, de communicatie daarover, het laten groeien van de jeugdopleiding en het naar buiten toe communiceren hierover is puur branding. Het is gericht op spelertjes, maar belangerijker ook naar ouders en begeleiders.

Ja de top 3 heeft een grote aantrekkingskracht. Dat is echter gebaseerd op het verleden en financiele middelen en in elk geval niet meer op sportieve superioriteit op opleidingsniveau. Dus dat is één aspect en voor de nederlandse situatie kun je dat rustig noemen een KEY aspect, waar branding veel positieve impact heeft gehad voor AZ.

Maar goed, er is inderdaad nog veel ruimte voor verbetering. Ik heb wel de indruk dat AZ daar druk mee bezig is.
Er zit sowieso vooruitgang in zoals gezegd, sinds Vincent Janssen heeft AZ Wel stapjes gemaakt. de keuze voor Under Armour viel ook wel aardig in dit rijtje bijvoorbeeld.

handelaar
Invaller

15 jul 2018, 10:40

DiepeMast schreef:
Voetbalzone meldt 25 miljoen. In ieder geval heeft het er schijn van dat Jahanbakhsh weer het record van Janssen gaat verbreken.
Als over een aantal jaar dat ook weer met Stengs zal gebeuren doe je het als technisch directeur in dat opzicht enorm goed.
Hoop van harte dat Alireza ook bij Leicester een behoorlijke inbreng kan hebben, dat is allemaal maar goed voor AZ als opleidingsclub.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.

AZSander
Glory-hunter

15 jul 2018, 11:05

Antti Opdam schreef:
27 jun 2018, 08:14
Met laatste twee zinnen eens.

Als er een bedrag van 10 miljoen of meer wordt geboden dan hoop ik dat hij nu vertrekt.

Sterker nog, hij had eigenlijk al weg moeten zijn.
Ik ben blij dat jij onze TD niet bent. Het ziet er vooralsnog naar uit dat Max Huiberts er meer dan twee keer zoveel uitsleept als jij.
Compete to complete

AZSander
Glory-hunter

15 jul 2018, 11:09

Antti Opdam schreef:
28 jun 2018, 12:22
Bezijden opnieuw wat misinterpraties en verkeerde citaten zie en lees ik niets nieuws.

- Ik hap dan ook niet -

Nog mensen die willen inzetten op de Grote Ali Verkoopsom?

Vraagprijs zou inmiddels gezakt zijn naar 22 mijoen!
Ja, ik!

Ik wil graag inzetten op een bedrag tussen de 22 en 25 miljoen. Wat is de quotering?
Compete to complete

Plaats reactie
  • Informatie