John van den Brom

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Fanatic

08 jan 2019, 12:32

Geest van Dirk schreef:
06 jan 2019, 14:59
Het was juist als medicijn bedoeld voor een aantal forummers die echt wel wat prozac kunnen gebruiken, maar duidelijk weigeren een receptje te halen :lol:
Volgens mij is meer dan 60 procent van het forum aan de downers :mrgreen:

Langedijk
Goalscorer

08 jan 2019, 22:01

AZ 4 Life schreef:
08 jan 2019, 09:51
Mooi dat je het tweelijk noemt.. De eerste wedstrijd speelden we die gasten namelijk helemaal aan gort. De tweede wedstrijd was dat met hetzelfde elftal precies omgekeerd, maar zat daar ook een rode kaart voor Luckassen bij als ik me niet vergis. Maar wat had jij gedaan als jij ze die eerste wedstrijd compleet van de mat hebt gespeeld. Dan had jij het elftal omgegooid begrijp ik?
Thuis had het inderdaad 5-0 moeten worden na een prima pot. Masr dan de naïviteit om te denken dat je het met dezelfde strijdwijze wel even gaat redden in de return. Terwijl je weet dat Utrecht vanaf minuut 1 gaat vechten voor haar laatste kans en het een compleet andere wedstrijd wordt.

Een mannetje extra op het middenveld was voldoende geweest. Maar nee, we worden zoals verwacht fysiek overlopen en als klap op de vuurpijl laat hij totaal onnodig Rienstra nog opdraven die binnen 1 minuut een kutbal geeft en de rode kaart van Luckassen inluidt. Fantastisch.

Dirk Scheringa
Seizoenkaarthouder

09 jan 2019, 07:20

Langedijk schreef:
Thuis had het inderdaad 5-0 moeten worden na een prima pot. Masr dan de naïviteit om te denken dat je het met dezelfde strijdwijze wel even gaat redden in de return. Terwijl je weet dat Utrecht vanaf minuut 1 gaat vechten voor haar laatste kans en het een compleet andere wedstrijd wordt.

Een mannetje extra op het middenveld was voldoende geweest. Maar nee, we worden zoals verwacht fysiek overlopen en als klap op de vuurpijl laat hij totaal onnodig Rienstra nog opdraven die binnen 1 minuut een kutbal geeft en de rode kaart van Luckassen inluidt. Fantastisch.
Altijd dat achteraf gelul.
Hadden we de strijdwijze zoals jij aangeeft toegepast en ook een nederlaag ondergaan, dan hadden dezelfde criticasters weer in koor geroepen dat men juist wel dezelfde strijdwijze had moeten toepassen zoals men in eigen huis FC Utrecht immers compleet van het matje speelde en dus nooit veranderingen hadden moeten doorvoeren voor de return.
Bij een nederlaag doet elke trainer het niet goed want iedereen weet het dan achteraf beter, zelfs trainers die dan de boel voor de camera mogen analyseren en zelf al diverse keren op hun bek zijn gegaan. Als het dan allemaal zo waardeloos is onder deze trainer, begrijp ik niet dat men dan van zo'n trainer nota bene de langstzittende trainer maakt.
Afijn , dit seizoen dan maar met de beker en wederom met een 4e of zelfs nog mogelijke 3e plek afsluiten zou van de Brom wel toekomen, kijkend naar de periode vd Brom bij AZ, waarvan, en dat moet wel worden gezegd, Europees we wel een mindere periode hebben gehad.

Langedijk
Goalscorer

09 jan 2019, 08:15

Dirk Scheringa schreef:
09 jan 2019, 07:20
Europees we wel een mindere periode hebben gehad.
Nou, nou, niet te kritisch hoor!

Europees was het gewoon kut. En verder heeft de winnaar altijd gelijk maar John is tactisch nooit de winnaar. Met een extra middenvelder of verdediger hadden we in Utrecht misschien met 2-1 verloren. En zonder die extra verdediger (die afschuwelijke Ricardo) hadden we de bekerfinale misschien gewonnen. Want toen vond John het opeens niet nodig om de mensen in vorm te laten excelleren en van de eigen kracht uit te gaan. Hij maakt in topwedstrijd gewoon structureel de verkeerde keuzes.

Ook ik hoop op plek 4 en een nieuwe bekerfinale maar een ontknoping zonder glans zou een passender afscheid voor deze man zijn.

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

09 jan 2019, 08:39

Langedijk schreef:

Want aan dat laatste kan Van den Brom ook echt wat doen.. En verder sluit ik me aan bij Dirk Scheringa. Het is gewoon slap achteraf gelul. Als hij wel dingen had aangepast had je lopen schreeuwen, doet hij het niet is het ook niet goed. Want we moeten vastigheden hebben. Als je zo'n galavoorstelling geeft in wedstrijd 1, met een ruime marge tot gevolg, zou ik ook niks aanpassen voor return. Zeker niet omdat je voorin over voldoende snelheid beschikte om het uit te counteren.

Maar ik zou jou tactische plannen vooraf wel eens willen horen. Achteraf heb je altijd het hoogste woord, maar hoe zou jij het vooraf doen dan? En dat de tactische plannen altijd mislukken is onzin. Tegen PSV thuis was de aanpassing vorig jaar prima, alleen ga je onderuit door een onterecht gegeven strafschop en Bizot die staat te slapen waardoor Lozano scoort. Dat kan je niet ophangen aan het tactische plan. Ook tegen Feyenoord werkte het tactische plan dit jaar prima, alleen breekt Boadu na twintig minuten zijn enkel, waardoor het een heel andere wedstrijd wordt. Voor die tijd had Feyenoord namelijk niks in te brengen en was AZ heer en meester.

Langedijk
Goalscorer

10 jan 2019, 06:51

AZ 4 Life schreef:
09 jan 2019, 08:39

Maar ik zou jou tactische plannen vooraf wel eens willen horen. Achteraf heb je altijd het hoogste woord, maar hoe zou jij het vooraf doen dan?
Ben ik hier degene die vorstelijk wordt betaald om tegenstanders te analyseren en de juiste formatie op scherp te zetten? Nee, ik heb wat anders te doen doordeweeks en moet daarvoor ook verantwoording afleggen aan mijn baas. Maar ik hoef geen trainingen te zien om te constateren dat sommigen er niets van kunnen of dat de tactiek niet klopt.

zeekomkommer
Reservespeler

10 jan 2019, 09:27

Langedijk schreef:
Maar ik hoef geen trainingen te zien om te constateren dat sommigen er niets van kunnen of dat de tactiek niet klopt.
... in jouw beleving
Mijn kennis van de feiten is ontoereikend om hier iets van te vinden :-k
Winnen is voor losers

Geest van Dirk
Goalscorer

10 jan 2019, 10:02

Langedijk schreef:
Ben ik hier degene die vorstelijk wordt betaald om tegenstanders te analyseren en de juiste formatie op scherp te zetten? Nee, ik heb wat anders te doen doordeweeks en moet daarvoor ook verantwoording afleggen aan mijn baas. Maar ik hoef geen trainingen te zien om te constateren dat sommigen er niets van kunnen of dat de tactiek niet klopt.
Neem jezelf nou niet te serieus hé :lol: Je baalt van slechte resultaten, dat is alles :roll:
...... and that's what we mean by honey \:D/

Langedijk
Goalscorer

10 jan 2019, 18:35

zeekomkommer schreef:
10 jan 2019, 09:27
... in jouw beleving
Ja. Want in jouw beleving zijn types als Johansson, Dos Santos, Rienstra, Hatzidiakos en Van Rhijn waarschijnlijk de pareltjes van de voetballerij.

Langedijk
Goalscorer

10 jan 2019, 18:39

Geest van Dirk schreef:
10 jan 2019, 10:02
Neem jezelf nou niet te serieus hé :lol: Je baalt van slechte resultaten, dat is alles :roll:
Nee. Ik baal van het feit dat de resultaten beter hadden kunnen/moeten zijn met een betere trainer. En dat het voetbal op enkele periodes na al jaren niet om aan te gluren is. We hebben halverwege meer verliespunten dan winstpunten en toch maar 3 punten achterstand op een direct Europees ticket. Wat is er dan mogelijk met een tactisch meesterbrein op de bank...

Ferry
Oude garde

11 jan 2019, 14:23

Zal John nog op een lijstje staan bij Feijenoord? Als mogelijke opvolger van Giovanni van Bronckhorst?

zeekomkommer
Reservespeler

11 jan 2019, 14:41

Ferry schreef:
11 jan 2019, 14:23
Zal John nog op een lijstje staan bij Feijenoord? Als mogelijke opvolger van Giovanni van Bronckhorst?
Advocaat zal hem iig niet in de weg zitten coach bij Utrecht te worden.
Mijn kennis van de feiten is ontoereikend om hier iets van te vinden :-k
Winnen is voor losers

Ferry
Oude garde

11 jan 2019, 18:30

Utrecht (Zuidam - TD) meldt net dat er nog geen akkoord is met Brom.

https://www.rtvutrecht.nl/sport/1873987/

Last Scout
Goalscorer

11 jan 2019, 18:48

Ferry schreef:
11 jan 2019, 18:30
Utrecht (Zuidam - TD) meldt net dat er nog geen akkoord is met Brom.

https://www.rtvutrecht.nl/sport/1873987/
Dan zal het wel al rond zijn :wink:
Bij Alkmaar begint de victorie!

multatuli
Fanatic

13 jan 2019, 08:52

Ik kan geen topic meer vinden waar ik in kan posten over Bel Hassani, dus dan maar hier:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/86 ... reeg-.html
"Iliass Bel Hassani hoopt bij FC Groningen weer aan spelen toe te komen. De 26-jarige middenvelder erkent dat hij revanchegevoelens kent ten opzichte van AZ.

"Ik zal AZ laten zien dat ze fout zitten. Dat klinkt misschien egoïstisch, van ikke, ikke, ikke, maar zo is het niet", zegt Bel Hassani in het Dagblad van het Noorden. "Voorop staat dat ik FC Groningen zo snel mogelijk uit de situatie wil helpen waarin de club zit. Degradatie is natuurlijk geen optie."

"De wraakgevoelens naar AZ zijn er natuurlijk wel", vervolgt de Bel Hassani. "Voetbal kan prachtig, maar ook echt waardeloos zijn. Dat heb ik het afgelopen jaar wel gemerkt. Ik herinner me nog scherp de woorden van Frank de Boer toen ik bij Heracles wegging. Hij was helemaal idolaat van het middenveld van toen. Die zijn te goed, zei hij. Iedereen was lovend over ons."

"Ik had genoeg buitenlandse aanbiedingen, maar wilde eerst in Nederland carrière maken", aldus Bel Hassani, die met AZ echter verkeerd gokte. "Alles werd anders toen de trainer een paniekaanval kreeg nadat we een aantal wedstrijden achter elkaar hadden verloren. Van den Brom wilde alleen nog maar lopers en bikkelaars hebben. Dat wilde hij van mij ook maken, maar dat gaat natuurlijk niet."

Bel Hassani raakte uit de gratie. "De clubleiding neemt afstand van je, de staf, de supporters, iedereen. Ik heb echt de bodem gezien in Alkmaar. Ik weet nu hoe vies die afgrond is, daar beneden. Daar wil ik nooit van mijn leven weer naartoe."

Kortom Bel Hassani gaat er komende jaren persoonlijk voor zorgen dat wij geen punt meer pakken tegen Groningen :(

AZRickGrimesAZ
Ben-Sider

13 jan 2019, 09:04

Wat een belachelijk stuk zeg. Bel Hassani gaf te weinig, was te dik, te traag en voegde helemaal niets toe. De enige schuldige hier, is Bel Hassani.

Oh ja, en het was een :^o

Afbeelding

Jack
Technisch directeur

13 jan 2019, 20:51

Van den Brom praat met Utrecht-eigenaar Van Seumeren: "Opmerkelijk verhaal"

met de brommer.jpg
met de brommer.jpg (24.88 KiB) 194 keer bekeken

John van den Brom is nadrukkelijk in beeld om Dick Advocaat op te volgen als trainer van FC Utrecht. Dat stelt presentator Jack van Gelder. Van den Brom zou al aan de keukentafel bij clubeigenaar Frans van Seumeren hebben gezeten.

"Dat is een opmerkelijk verhaal", aldus Van Gelder bij Rondo. Advocaat maakte deze week bekend dat hij aan het einde van dit seizoen stopt bij Utrecht. "Er werd gezegd: Dickie wil graag blijven of Utrecht wil hem graag houden, maar Van den Brom is gepeild vóórdat Dick het besluit had genomen om wel of niet te blijven."

"Van den Brom is niet alleen gepeild", vervolgt Van Gelder, die op de hoogte is van een rendez-vous in huize Van Seumeren. "Het wordt van alle kanten ontkend bij Utrecht, maar Van den Brom heeft samen met zaakwaarnemer Louis Laros aan de keukentafel bij Van Seumeren gezeten om over de toekomst te praten."

Van den Brom zou 'optie nummer één' zijn om Advocaat op te volgen, meldde het Algemeen Dagblad eerder deze week al. De huidige trainer van AZ staat open voor een move naar Utrecht. Jordy Zuidam, directeur voetbalzaken in de Domstad, vindt Van den Brom 'een interessante trainer'.

bron: voetbalprimeur.nl
dutum: 13-1-2018

Dat begint lekker in het nieuwe jaar. Ja, tuurlijk is John nog 100% bij AZ.
Glory Hunter

multatuli
Fanatic

14 jan 2019, 07:15

Jack schreef:
13 jan 2019, 20:51
Dat begint lekker in het nieuwe jaar. Ja, tuurlijk is John nog 100% bij AZ.
Heb jij hem al op het veld gezien bij Utrecht dan?

Langedijk
Goalscorer

14 jan 2019, 07:52

Als AZ niet van Utrecht wint moet je hem er meteen uitflikkeren

galblazer
Oude garde

14 jan 2019, 15:55

Langedijk schreef:
14 jan 2019, 07:52
Als AZ niet van Utrecht wint moet je hem er meteen uitflikkeren
Dat hadden ze al voor de winterstop moeten doen. Het is al eerder gepost, maar de kans is tamelijk groot, dat we Utrecht in de play-offs gaan tegenkomen. Een zeer onwenselijke situatie met Brom nog als hofdtrainer
Heeft iemand Kees gezien?

Plaats reactie
  • Informatie