De Basisopstelling

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
~AZ~
Kristen

De vraag is nog wat er met Reijnders en Helmer gaat gebeuren. En Gudmundsson speelde vorig jaar in de voorbereiding veel op de positie van Idrissi.
DiepeMast
Reservespeler

~AZ~ schreef:
29 jun 2020, 12:37
De vraag is nog wat er met Reijnders en Helmer gaat gebeuren. En Gudmundsson speelde vorig jaar in de voorbereiding veel op de positie van Idrissi.
Voor Helmer wordt dit wel echt het jaar van de waarheid. Voor het niveau wat AZ nastreeft, komt hij nu tekort. Als hij nogmaals verhuurd kan worden aan de Graafschap en daar een bepalende speler kan worden, dán zijn er nog mogelijkheden. De vraag is even of Helmer, AZ maar ook De Graafschap nog zit te wachten op nog een huurperiode. Vooral dat laatste is wellicht tekenend. Reijnders heeft het helemaal niet zo slecht gedaan bij RKC, maar was daar nog niet bepalend.

Beide spelers zie ik nu nog niet met al te veel vooruitzichten terugkomen bij AZ, laat staan om een plek te kunnen verwachten in de Basisopstelling (en/of veel speeltijd).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Reservespeler

Reijnders heb ik niet veel van gezien bij RKC, maar de reacties van RKC supporters lezende bij meerdere wedstrijden moet hij in ieder geval RKC waardig zijn. Die moet je dus gewoon nog een verhuren om te zien of hij nog een stap kan maken, al is het maar omdat je hem daarna wel kunt verkopen aan een kleinere club voor een paar ton. Zijn contract loopt nog tot 2023 dus hij heeft nog een jaar of twee om te ontwikkelen (al dan niet voor verkoop).

Helmer heeft het denk ik echt vergooit, die moet naar een Roda JC of iets dergelijks en nog maar eens bewijzen dat hij uberhaupt de KKD aankan. Zoals het er nu uit ziet gaat die AZ 1 niet halen, dus dat zijn 2 rode kruizen.

Ik denk dat Diepemast het redelijk bij het goede eind heeft al zou ik persoonlijk wel wat poppetjes verschuiven (met name Gudmundsson).
timdadum
Dagjesmens

De keren dat ik Reijnders heb zien spelen bij RKC kon je wel al direct zien dat daar behoorlijk wat voetbal in zit en dat hij technisch daar zeker de beste was. Daar heb ik echt het vertrouwen nog wel in. Het zou inderdaad mooi zijn als hij aankomend seizoen bepalend kan worden bij een PEC o.i.d. (ha, zijn oude club, toevallig), want ik zie in hem echt nog wel een potentiële basisspeler.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
AZ 4 Life
Harde Kern

timdadum schreef:
01 jul 2020, 10:49
De keren dat ik Reijnders heb zien spelen bij RKC kon je wel al direct zien dat daar behoorlijk wat voetbal in zit en dat hij technisch daar zeker de beste was. Daar heb ik echt het vertrouwen nog wel in. Het zou inderdaad mooi zijn als hij aankomend seizoen bepalend kan worden bij een PEC o.i.d. (ha, zijn oude club, toevallig), want ik zie in hem echt nog wel een potentiële basisspeler.
Dat zal best, maar hij kwam al wel best snel op de bank terecht. Dat zegt ook wel wat. Ik denk inderdaad ook dat een jaartje verhuren wel het beste zal zijn.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

AZ 4 Life schreef:
03 jul 2020, 13:55
Dat zal best, maar hij kwam al wel best snel op de bank terecht. Dat zegt ook wel wat. Ik denk inderdaad ook dat een jaartje verhuren wel het beste zal zijn.
Zoals ze dat op het forum van RKC noemden : De 'technische' Reijnders werd vervangen voor een 'zwoeger' want 'zwoegers' hadden ze op dat moment nodig. Dus niet 'direct' kwalitatief tekort, maar niet de juiste kwaliteiten voor wat het team nodig had althans volgens de trainer op dat moment.
Plaats reactie