Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

On topic nog met wat 'onrealistische' transfervrije namen van centrale verdedigers met ervaring met een transferwaarde van boven de 1 miljoen en onder de 10 miljoen.

Robin Knoche van Wolfsburg is inderdaad uit zijn contract gelopen.
Naldo van Monaco (Voormalig Werder Bremen, Wolfsburg en paar interlands voor Brazilië)
Benedikt Höwedes van Lokomotiv Moskou (voormalig Schalke)
Gastón Silva van Independiente (Heeft interlands voor Uruguay gespeeld)
Daniel Ayala van Middlesbrough
Ventura Alvarado van Necaxa (Heeft interlands voor de VS achter zijn naam staan)
James Chester van Aston Villa (Heeft interland voor Wales achter zijn naam staan)

Wat hun niveau is geen idee, maar om een idee te geven dat er meer spelers op de markt zijn waar je niet zomaar aan zou denken.
Die Gastón Silva lijkt mij overigens nog wel daadwerkelijk haalbaar, 26, recentelijk nog geselecteerd voor Uruguay (wel zonder speelminuten) en is in Zuid Amerika gebleven dus heeft nog geen stap naar Europa gezet + heeft ook een Italiaans paspoort dus hoeft niet gelijk de volle mep te verdienen en er valt nog wat te onderhandelen.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 30 jul 2020, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

ForzAZ schreef:
30 jul 2020, 17:37
Ooit maakte Scheringa de fout om drie miljoen teveel te vinden voor Huntelaar. Later heeft ie dat zelf vaak genoemd met spijt. Onbegrijpelijk vond ik toen dat ie te duur vond. Een scorende spits kost nou één keer veel ongeacht zijn leeftijd. Het gaat om de potentie.

Van Hecke wordt een grote toekomst toegedacht. Een jongen die net een paar jaar bij de profs speelt en nog maar een tiental wedstrijden daarbij heeft gespeeld. Maar kenners zien heel veel potentie in hem.

Laat je hem nu lopen en hij bevestigd bij NAC dan zie ik hem eerder naar het buitenland gaan dan naar AZ. Niet voor niks wil Monaco hem nu al halen. Clubs in Italië als Atalanta Bergamo kijken ook in Nederland naar koopjes van een paar miljoen. Kijk welke Nederlanders daar inmiddels gloreren en hoe zij in waarde zijn gestegen.

Dus AZ als je in die Van Hecke ook een grote toekomst ziet dan moet je hem nu halen! Liefst volgende week al. Vlaar en Panta hoeven we voorlopig nauwelijks tot niet op te rekenen. Houden we alleen Leeuwin over. We hebben een grote en stevige groep nodig dit seizoen willen we echt om de prijzen mee doen. Liefst veel fitte en jonge honden en geen manke en strompelende baasjes!
AZ zal hem willen maar wellicht niet voor de hoofdprijs. Aangezien hij niet voor de korte termijn een directe versterking is kunnen ze nog een tijdje de appel uit de boom kijken. Misschien dat er op de achtergrond al goede contacten zijn met zijn entourage zodat ze kunnen inschatten om te wachten tot het juiste moment. Een club als NAC heeft altijd geld nodig dus die zullen op een gegeven moment ook overstag moeten.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
ForzAZ
Basisspeler

kuifje schreef:
30 jul 2020, 19:00
AZ zal hem willen maar wellicht niet voor de hoofdprijs. Aangezien hij niet voor de korte termijn een directe versterking is kunnen ze nog een tijdje de appel uit de boom kijken. Misschien dat er op de achtergrond al goede contacten zijn met zijn entourage zodat ze kunnen inschatten om te wachten tot het juiste moment. Een club als NAC heeft altijd geld nodig dus die zullen op een gegeven moment ook overstag moeten.
Er azen meer clubs op hem. In de tijd van Scheringa was AZ altijd heel slagvaardig. Speler weg, nieuwe speler er in. Zo´n gast neemt op een gegeven moment een beslissing. Als Huiberts nu zegt woensdag 5 augustus meld je je bij ons dan zal ie eerder JA zeggen dan dat ie zegt je moet wachten tot..... Utrecht en Feyenoord zitten ook op het vinkentouw.

5 augustus gaat de transferperiode weer beginnen tot 6 oktober. Wil AZ in augustus serieus mee gaan doen om plaatsing voor CL of EL dan moet er nu gehandeld worden. Je kan niet elk jaar om een paar grijpstuivers de kat uit de boom kijken en daardoor een niet fitte en op korte termijn een niet succesrijke selectie hebben.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

ForzAZ schreef:
30 jul 2020, 20:17
Er azen meer clubs op hem. In de tijd van Scheringa was AZ altijd heel slagvaardig. Speler weg, nieuwe speler er in. Zo´n gast neemt op een gegeven moment een beslissing. Als Huiberts nu zegt woensdag 5 augustus meld je je bij ons dan zal ie eerder JA zeggen dan dat ie zegt je moet wachten tot..... Utrecht en Feyenoord zitten ook op het vinkentouw.

5 augustus gaat de transferperiode weer beginnen tot 6 oktober. Wil AZ in augustus serieus mee gaan doen om plaatsing voor CL of EL dan moet er nu gehandeld worden. Je kan niet elk jaar om een paar grijpstuivers de kat uit de boom kijken en daardoor een niet fitte en op korte termijn een niet succesrijke selectie hebben.
Maar Van Hecke is nù toch nog niet nodig. Hij komt uit de Eerste Divisie dan is hij toch nog geen potentiële basisspeler? Slot zal eerder kiezen voor Vlaar of Leeuwin dan Van Hecke die nog aan alles moeten wennen. Op dat vlak kan AZ rustig wachten tot Oktober. Slagvaardig zijn betekent ook de hoofdprijs betalen. En hoe concreet is de belangstelling van Utrecht en Feyenoord? Als zij hem willen, hadden ze hem ook al gehaald. Belangrijkste is wat de speler wil. Laat NAC de prijs zakken en zowel Utrecht als AZ zijn bereid de vraagprijs te voldoen dan is het aan de speler om de keuze te maken. Als AZ achter de schermen dit al heeft afgetikt met zijn zaakwaarnemer kan het dus simpel blijven wachten. Scheelt je straks een miljoen misschien.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

AZ 4 Life
Harde Kern

kuifje schreef:
30 jul 2020, 21:12
Maar Van Hecke is nù toch nog niet nodig. Hij komt uit de Eerste Divisie dan is hij toch nog geen potentiële basisspeler? Slot zal eerder kiezen voor Vlaar of Leeuwin dan Van Hecke die nog aan alles moeten wennen. Op dat vlak kan AZ rustig wachten tot Oktober. Slagvaardig zijn betekent ook de hoofdprijs betalen. En hoe concreet is de belangstelling van Utrecht en Feyenoord? Als zij hem willen, hadden ze hem ook al gehaald. Belangrijkste is wat de speler wil. Laat NAC de prijs zakken en zowel Utrecht als AZ zijn bereid de vraagprijs te voldoen dan is het aan de speler om de keuze te maken. Als AZ achter de schermen dit al heeft afgetikt met zijn zaakwaarnemer kan het dus simpel blijven wachten. Scheelt je straks een miljoen misschien.
AZ heeft in het verleden vaker het beleid gehad om al een vervanger te halen in de winterstop voor het seizoen daarna. Nu doe je dat nog ietsje eerder, gedwongen door de interesse van andere clubs. De vraag is alleen, hoeveel potentie zit er in die jongen. Is hij echt een potentieel international. Als dat namelijk het geval is, dan moet AZ niet twijfelen en hem halen. Zoals terecht gesteld heb je op dit moment alleen Leeuwin als fitte RCV. Clasie is als backup nuttig gebleken, alleen is die nu nodig op het middenveld omdat Koopmeiners ook al naar achter is geschoven.

In dat opzicht is het eigenlijk pure armoede, je hebt eigenlijk maar twee echt fitte centrale verdedigers en dat zijn Kramer en Leeuwin. Dat is eigenlijk gewoon triest. Daarnaast weet ik niet of Van Hecke wel echt achter Leeuwin zou blijven staan in de pikorde. Dat zal ook weer afhangen van zijn kwaliteiten. Zo goed is Leeuwin namelijk niet. Sommige jongens kunnen direct aanhaken in het eerste en passen zich zonder moeite aan. Ik noem uit het verleden nog maar even een Moisander of De Zeeuw. Ik zou hem gewoon halen, dan heb je in ieder geval twee echt fitte spelers rechts achterin en heb je volgend jaar met Hatzidiakos en Van Hecke direct twee jongens die er staan.

Waarbij je van Hatzidiakos ook nog maar af moet wachten wel niveau hij haalt. Ik vond die hype van voor zijn blessure namelijk overdreven. Hij scoorde een paar mooie goals, maar verdedigend weet ik niet of het nu echt een rots in de branding is die mensen ervan maakten. In mijn ogen was hij toen niet zo goed als mensen zeiden, net als dat hij nooit zo slecht was als dat mensen wilden doen geloven.
AZuid-Scharwoude
Fanatic

Mike v.d. Hoorn is niet gepromoveerd met Swansea en transfervrij. Net terug van een blessure dus wel het type speler waar AZ op scout. 😉
SimonPoulsen
Supporter

AZuid-Scharwoude schreef:
31 jul 2020, 10:36
Mike v.d. Hoorn is niet gepromoveerd met Swansea en transfervrij. Net terug van een blessure dus wel het type speler waar AZ op scout. 😉
Een veel scorende verdediger is natuurlijk nooit verkeerd.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:
31 jul 2020, 09:24
AZ heeft in het verleden vaker het beleid gehad om al een vervanger te halen in de winterstop voor het seizoen daarna. Nu doe je dat nog ietsje eerder, gedwongen door de interesse van andere clubs. De vraag is alleen, hoeveel potentie zit er in die jongen. Is hij echt een potentieel international. Als dat namelijk het geval is, dan moet AZ niet twijfelen en hem halen. Zoals terecht gesteld heb je op dit moment alleen Leeuwin als fitte RCV. Clasie is als backup nuttig gebleken, alleen is die nu nodig op het middenveld omdat Koopmeiners ook al naar achter is geschoven.

In dat opzicht is het eigenlijk pure armoede, je hebt eigenlijk maar twee echt fitte centrale verdedigers en dat zijn Kramer en Leeuwin. Dat is eigenlijk gewoon triest. Daarnaast weet ik niet of Van Hecke wel echt achter Leeuwin zou blijven staan in de pikorde. Dat zal ook weer afhangen van zijn kwaliteiten. Zo goed is Leeuwin namelijk niet. Sommige jongens kunnen direct aanhaken in het eerste en passen zich zonder moeite aan. Ik noem uit het verleden nog maar even een Moisander of De Zeeuw. Ik zou hem gewoon halen, dan heb je in ieder geval twee echt fitte spelers rechts achterin en heb je volgend jaar met Hatzidiakos en Van Hecke direct twee jongens die er staan.

Waarbij je van Hatzidiakos ook nog maar af moet wachten wel niveau hij haalt. Ik vond die hype van voor zijn blessure namelijk overdreven. Hij scoorde een paar mooie goals, maar verdedigend weet ik niet of het nu echt een rots in de branding is die mensen ervan maakten. In mijn ogen was hij toen niet zo goed als mensen zeiden, net als dat hij nooit zo slecht was als dat mensen wilden doen geloven.
Op zich wel eens maar stel hij kost nu 3 mio en eind september tussen 1,5 en 2. Is het dan niet waard om twee maanden te wachten?

AZuid-Scharwoude
Fanatic

SimonPoulsen schreef:
31 jul 2020, 15:25
Een veel scorende verdediger is natuurlijk nooit verkeerd.
Precies. Hij is het al gewend om in ons stadion te scoren. :lol:
ForzAZ
Basisspeler

kuifje schreef:
31 jul 2020, 17:09
Op zich wel eens maar stel hij kost nu 3 mio en eind september tussen 1,5 en 2. Is het dan niet waard om twee maanden te wachten?
Met het risico dat je hem kwijt bent, want in de tussentijd heeft ie zelf voor zekerheid gekozen bij een andere club die hem wel 100% ten koste van een misschien iets te hoge transfersom wilt.

Erger sportief doordat je zo kwetsbaar bent in het centrum ben je uitgeschakeld voor CL en wellicht zelfs ook EL. En je in de competitiestart al klappen heb opgelopen.

Wil je hem haal hem dan nu. Concurrentie in de groep is goed.

Is ie op dit moment niet goed genoeg om direct in dit soort grote wedstrijden in te zetten schakel dan door naar een speler die dat wel is. Maar doe wat iig. Leg een goed aanbod neer en zeg die aanbieding is gelding tot.....! Binnen die periode niet accepteren betekent overschakelen naar een andere speler aan wie je de aanbieding al hebt gedaan. Spijkers met koppen slaan! Daadkracht!

Wat is drie miljoen tegen plaatsing CL of groepsfase EL waard?
AZuid-Scharwoude
Fanatic

Ik las net dat Heerenveen wel een linker centrale verdediger heeft gehaald. Jongen van 21 uit Uruguay (2 wedstrijden als jeugdinternational).

Ik zou Hector Moreno wel weer in een AZ shirt willen zien voetballen. Maar die heeft nog een contract van 2 seizoenen met een heel best salaris in de zandbak.
multatuli
Reservespeler

https://www.shownieuws.nl/top-nieuws/20 ... -achterna/

Emma Heesters eemt drastisch besluit in relatie met Wesley
1 AUG 2020, 10:47
UPDATE: 1 AUG 2020, 13:55

Emma Heesters gaat haar vriend, voetballer Wesley Hoedt, niet achterna als hij na de zomer terugkeert naar Southampton. “Dan gaan we latten”, zegt de 24-jarige zangeres in Het Parool. “Ik heb hier mijn carrière en vind het belangrijk dat je als vrouw je eigen geld verdient.”

Wesley speelde afgelopen jaar op huurbasis bij Antwerp FC in België. Sinds april wonen de twee samen in Alkmaar.

Vanwege corona waren Emma en Wesley de laatste maanden extra veel bij elkaar. Zij kon immers niet optreden en hij kon niet voetballen. Dat maakte de crisis iets minder erg, vertelt de zangeres. “Mijn hele zomer zat ramvol boekingen, maar alles is gecanceld. Heel zuur. Op een gegeven moment heb ik de gedachten daaraan maar weggestopt, anders zou ik alleen maar depri worden.”

“Gelukkig bleef mijn YouTube-kanaal lopen en kon ik zo blijven werken en wat geld verdienen. Liedjes schrijven ging door via Zoom. Dat was ook fijn”, aldus Emma. “En ik kon extra veel tijd doorbrengen met Wesley. Zo erg was het alles bij elkaar dus niet
Toevallig vond ik bovenstaand bericht mbt Wesley Hoedt. Dit zou hem mogelijk wel kunnen doen besluiten om alsnog een club in Nederland te willen kiezen, dus Max gooi nog eens een lijntje uit.
Ferry
Reservespeler

multatuli schreef:
03 aug 2020, 03:16
Toevallig vond ik bovenstaand bericht mbt Wesley Hoedt.
Jaja, ouwe fanboy...
:lol:
timdadum
Dagjesmens

Hoe dan ook, er moet iets bij komen want zoals anderen ook opperen, de spoeling is veel te dun om de Champions League in te gaan. Überhaupt, maar zeker als je bedenkt dat er her en der vast wel wat blessures komen in een vol seizoen met mogelijk Champions League of Europa League. Ik vind het echt krankzinnig dat er hier schijnbaar mensen zijn die daar de noodzaak niet van inzien. Ook op het middenveld heb je diepte nodig; Clasie en Koopmeiners zijn prima basisklanten, plaats je die achterin dan gaat dat echt ten koste van kostbare diepte die we daar juist nu hebben. Stel je bijvoorbeeld eens voor dat die beide geblesseerd raken en het centrum niet fungeert. Rampscenario.

Wat betreft van der Hoorn: heeft veel gespeeld bij Swansea (ongeveer twee derde van de wedstrijden), en schijnt Nederland als optie te zien als biedingen uit topcompetities uitblijven (https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/92 ... liga-.html). Wat betreft Letschert: die heeft inderdaad veel blessures gehad en zit momenteel op een aardig dood spoor. Misschien zit het er nog wel in bij hem, maar hij moet wel van verder komen dan van der Hoorn. Ik zou dus eerder voor laatstgenoemde gaan.

Dus van van der Hoorn en Letschert, transfervrije spelers die er (weliswaar met een klein risico) direct kunnen staan, en van Hecke en van de Ven, grote talenten die mogelijk nog wat tijd nodig hebben*, hoop ik dat er in ieder geval twee spelers komen. Die heb je écht nodig. En dan zullen we door moeten selecteren en Kramer moeten laten vertrekken. Die is inmiddels 24 en schijnt nog steeds niet het gewenste niveau te hebben (als ik de critici hier op het forum moet geloven: ik heb hem zelf zelden zien spelen). Als je jezelf echt serieus neemt als topclub dan kan je die dan echt niet opstellen. Enige nadeel aan het lijstje: allemaal rechtspoten, behalve van de Ven. Maar die schijnt nog wel een poosje bij Volendam te willen blijven. Ik zou hem desondanks nu al vastleggen.

*Het is ook zeker niet ondenkbaar dat die twee nu al dicht bij onze basis zouden zitten, maar dat is gewoon erg moeilijk te zeggen.

Handelen, AZ! De noodzaak is hoog.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
J.Krekel
Herry en/of Berry

timdadum schreef:
03 aug 2020, 11:21
"Wat betreft van der Hoorn: heeft veel gespeeld bij Swansea (ongeveer twee derde van de wedstrijden), en schijnt Nederland als optie te zien als biedingen uit topcompetities uitblijven"
Uit het artikel maak ik niet op heeft dat hij haast heeft om een beslissing te maken en de Nederlandse competitie is voor hem eerder een alternatief. AZ moet geen tijd/energie aan deze man besteden maar anders was het een leuke optie geweest.
It is better to light a candle than to complain about the dark
salmonyappi
Algemeen directeur

multatuli schreef:
03 aug 2020, 03:16
Toevallig vond ik bovenstaand bericht mbt Wesley Hoedt. Dit zou hem mogelijk wel kunnen doen besluiten om alsnog een club in Nederland te willen kiezen, dus Max gooi nog eens een lijntje uit.
Zie topic Oud AZ-spelers........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Az564
Seizoenkaarthouder

We zitten er niet meer zo warmpjes bij als eerst na de corona en het dakincident.

Toch lijkt het mij dat we moeten door selecteren. Vandaar een wk-open-deuren oplossing.

Zakaria aboukhlal verhuren of verkopen op dit moment gewoon niet goed genoeg. Hetzelfde geldt eigenlijk niet voor Druijf maar hij past niet in het systeem.

Terughalen voor deze spelers Elia en Lens, kunnen beiden nog een seizoen of max 2 seizoenen mee. Je kunt hen ook meteen spelers als Taabouni en Magaret laten coachen. Een beetje hetzelfde als wat Arveladze heeft gedaan.

Een diepte investering voor de centrale verdedigers posities. Hier moet je gewoon twee aankopen doen. Van der Ven, van Hecke, van der Hoorn, Nuytink of Bruma (moet terug naar Wolfsburg maar is daar niet bepaald meer nodig). Uiteraard zou je Emma Heesters ook kunnen omkopen in zaken Wesley Hoedt, biedt haar het eerste concert in het stadion aan, zodra er een vaccin is :lol:

Ik verwacht dat dergelijke transfers goedkoop kunnen (voor Elia transfervrij en Lens moet als het goed is weg) en dat deze het algehele niveau van de selectie opkrikken en dus ten goede komen van de concurrentie en het trainingsniveau. Iets waar de eerder genoemde talenten zich dan aan op kunnen trekken. Uiteindelijk moeten zij die transfers weer terugverdienen voor de club :wink: .
Kilkenny
Moderatort

Ik heb al gelezen dat de top 4 niet in Elia geïnteresseerd is. In de VI staat dat ADO en Twente geïnteresseerde clubs zijn. Dat zegt genoeg. Elia kan dus een streep door.
AZuid-Scharwoude
Fanatic

En v.d. Hoorn kan ook een streep door want die gaf in een interview aan te willen spelen in een van de grote competities en Nederland alleen op het laatste moment te zien zitten als dat niet lukt. Daar op wachten duurt te lang.
ForzAZ
Basisspeler

Az564 schreef:
07 aug 2020, 11:04
We zitten er niet meer zo warmpjes bij als eerst na de corona en het dakincident.

Toch lijkt het mij dat we moeten door selecteren. Vandaar een wk-open-deuren oplossing.

Zakaria aboukhlal verhuren of verkopen op dit moment gewoon niet goed genoeg. Hetzelfde geldt eigenlijk niet voor Druijf maar hij past niet in het systeem.

Terughalen voor deze spelers Elia en Lens, kunnen beiden nog een seizoen of max 2 seizoenen mee. Je kunt hen ook meteen spelers als Taabouni en Magaret laten coachen. Een beetje hetzelfde als wat Arveladze heeft gedaan.

Een diepte investering voor de centrale verdedigers posities. Hier moet je gewoon twee aankopen doen. Van der Ven, van Hecke, van der Hoorn, Nuytink of Bruma (moet terug naar Wolfsburg maar is daar niet bepaald meer nodig). Uiteraard zou je Emma Heesters ook kunnen omkopen in zaken Wesley Hoedt, biedt haar het eerste concert in het stadion aan, zodra er een vaccin is :lol:

Ik verwacht dat dergelijke transfers goedkoop kunnen (voor Elia transfervrij en Lens moet als het goed is weg) en dat deze het algehele niveau van de selectie opkrikken en dus ten goede komen van de concurrentie en het trainingsniveau. Iets waar de eerder genoemde talenten zich dan aan op kunnen trekken. Uiteindelijk moeten zij die transfers weer terugverdienen voor de club :wink: .
Wat op peil brengen van de selectie ben ik met je eens. Dan bedoel ik niet kwantitatief, maar pure kwaliteit die wij nodig hebben.

Je noemt Elia en Lens. Twee oud gedienden die aan hun laatste voetbaljaren bezig zijn na ettelijke jaren in Turkije. Denk je dat die passen in het systeem van Slot? Ik denk het niet. Slot wil collectief druk zettende spelers. Dat zie ik deze twee zeker niet doen. Ik heb er liever een jonge spits bij die Boadu bij afwezigheid kan vervangen. Dus een explosieve en lopende spits. Voor de flanken kunnen we Evjen en anderen inzetten bij afwezigheid van Stengs en Idrissi.

Achterin is vooral de LCV de prioriteit. We hebben als RCV Leeuwin en Vlaar die bijna weer fit is. Plus ik verwacht met ruim een maand Panta terug. Dus dan kijk ik naar de linksbenige spelers die je noemt. Rechtsbenig zijn Bruma, Van Hecke en Van den Hoorn.
Nuytinck zit nog een jaar vast bij Udinese heeft dit seizoen 26 van de 38 wedstrijden gespeeld. Is 30 jaar en wordt gewaardeerd op een kleine € 3 miljoen. Gaat AZ niet doen denk ik.
Van de Ven zit goed bij Volendam en Jonk. Komt net kijken en moet nog veel leren. Zeer gewaagd om hem bij AZ direct in te zetten op LCV. Zal ook een forse transfersom voor gevraagd worden van € 2 á 3 miljoen euro. Voor de lange termijn natuurlijk wel een optie. In de jeugd hebben wij echter Velthuis lopen, gehaald vorig jaar van Twente.
Hoedt is eigenlijk de meest geschikte van de namen die je noemt. Koop zal niet lukken. Dus huren met een optie. Hoedt wil echter eerst gokken op een contract bij een buitenlandse club. Wil AZ daarop wachten? Ik zeg liever niet. Je hebt nu een speler nodig. AZ ziet dat anders en zet Koopmeiners daarom weer LCV.

Daarom ook laatst de geruchten over Kongolo. Maar ja die is ook duur en zijn fitheid is ook een vraagteken.

Het liefst zie ik dus een LCV en een spits.
Plaats reactie