Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZ 4 Life
Harde Kern

Zou hier nog iets tussen zitten? Wellicht dat Kuifje daar meer over kan vertellen? Ik ben dan met name benieuwd naar Lutonda en Saelemaekers.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/91 ... maak-.html
handelaar
Goalscorer

We hebben nu, zeker gezien de blessuregevoeligheid van Vlaar en er eigenlijk niets achter zit met Hatzidiakos in de lappenmand, behoefte aan een rechter centrale verdediger die er direct moet staan om de strijd om de knikkers. Ik had eigenlijk al in die richting een versterking verwacht die mee zou gaan op trainingskamp.
Dit seizoen kan wel eens het beste worden sinds lange tijd, dan moet je niets aan het toeval overlaten en een mannetjesputter aantrekken die de strijd met Vlaar kan aangaan want met alle respect voor Clasie op die positie, dat gaat 'm niet worden.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:
03 jan 2020, 09:07
Zou hier nog iets tussen zitten? Wellicht dat Kuifje daar meer over kan vertellen? Ik ben dan met name benieuwd naar Lutonda en Saelemaekers.

Saelemakers en Gerkens hebben wel een interessant profiel al zijn zij niet echt te vergelijken met wat er nu loopt. Die Saelemakers kan echt wel goed voetballen maar zou een mentaliteitsprobleem hebben. Al is dat vooral geblaat uit de media. Lutonda nooit zien spelen.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
DeZuivelDuivel
Invaller

AZ 4 Life schreef:
03 jan 2020, 09:07

Heel benieuwd wat er mis is gegaan met Bubucar Sanneh, misschien een soort Fred Friday metarmorfose doorgaan na zijn grote transfer? Die heb ik in zijn Midtjylland tijd nog zien spelen en daar oogde hij heel sterk (iets wat de scouts van Anderlecht ook hebben gezien getuige de betaalde transfersom).

Ik lees in de reacties op dit bericht dat mensen in ieder geval in verbazing vallen dat Saelemaekers en Gerkens op dit lijstje staan. Maar die ken ik niet goed genoeg.
Kilkenny
Moderatort

DeZuivelDuivel schreef:
02 jan 2020, 23:04
Doel meer op verborgen gebreken :lol:
Als hij een heel seizoen zonder problemen kan meevoetballen bij Heerenveen dan zal dat ook wel meevallen.
DeZuivelDuivel
Invaller

Kilkenny schreef:
06 jan 2020, 12:05
Als hij een heel seizoen zonder problemen kan meevoetballen bij Heerenveen dan zal dat ook wel meevallen.
Als hij een heel seizoen zo door blijft presteren en er is niks mis met hem, dan gaan ze hem behouden denk ik.
Overigens niet dat ik die suggestie wil wekken, maar Evander Sno en Wilfried Kanon zijn voorbeelden van voetballers die met stevige gezondheidsproblemen toch doorgevoetbald hebben.
Ferry
Reservespeler

Ferry schreef:
05 jan 2020, 21:20
Ik lees trouwens dat Terence Kongolo weg mag bij de nr. 20 van het tweede niveau in Engeland. Met het aankomende EK had dit een mooie kans geweest voor AZ om die achterhoede eens te versterken.
AZ 4 Life
Harde Kern

Ferry schreef:
06 jan 2020, 14:45
Voor na het seizoen wellicht, nu hebben we niet veel aan hem. Het is immers ook weer een linkspoot.
AZ fanatic 4-life
Supporter

'Norwich meldt zich bij ajax voor Botman'
Sven Botman maakt in de winterstop mogelijk een verrassende transfer naar de Premier League. Norwich City zou zich bij ajax hebben gemeld voor de negentienjarige centrale verdediger, die momenteel wordt verhuurd aan sc Heerenveen. Botman ligt in Amsterdam nog vast tot medio 2022, maar omdat hij een jeugdcontract heeft, kan ajax niet de hoofdprijs voor hem vragen. In Friesland maakt de jeugdinternational, die bij Norwich ploeggenoot van Tim Krul zou kunnen worden, dit seizoen indruk met twee goals en vier assists. (Bron: De Telegraaf)

Botman heeft blijkbaar nog een jeugdcontract. Jammer dat Huiberts al heeft aangegeven geen transfers meer te verwachten waarmee een poging om hem te halen lijkt uitgesloten.

Komende zomer zal er toch wel eens keer afscheid genomen worden van een Weigelt, Bergsma en Kramer lijkt me. Zou goed zijn om daar nu alvast op te anticiperen.
thelattatouch
Supporter

Is die Harus Vuckic (FC Twente)niets voor AZ vond hem een echte handenbinder in de wedstrijd tegen AZ en meer dan behoorlijk technisch
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
Lecompte
Reservespeler

AZ fanatic 4-life schreef:
09 jan 2020, 08:00
'Norwich meldt zich bij ajax voor Botman'
Sven Botman maakt in de winterstop mogelijk een verrassende transfer naar de Premier League. Norwich City zou zich bij ajax hebben gemeld voor de negentienjarige centrale verdediger, die momenteel wordt verhuurd aan sc Heerenveen. Botman ligt in Amsterdam nog vast tot medio 2022, maar omdat hij een jeugdcontract heeft, kan ajax niet de hoofdprijs voor hem vragen. In Friesland maakt de jeugdinternational, die bij Norwich ploeggenoot van Tim Krul zou kunnen worden, dit seizoen indruk met twee goals en vier assists. (Bron: De Telegraaf)

Botman heeft blijkbaar nog een jeugdcontract. Jammer dat Huiberts al heeft aangegeven geen transfers meer te verwachten waarmee een poging om hem te halen lijkt uitgesloten.

Komende zomer zal er toch wel eens keer afscheid genomen worden van een Weigelt, Bergsma en Kramer lijkt me. Zou goed zijn om daar nu alvast op te anticiperen.
Je dacht toch niet dat Overmars het probleem van zijn enige concurrent voor de titel gaat oplossen?
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Kilkenny
Moderatort

Lecompte schreef:
13 jan 2020, 17:31
Je dacht toch niet dat Overmars het probleem van zijn enige concurrent voor de titel gaat oplossen?
Dat is Botman niet.
Maxhuijp
Supporter

Czyborra van Heracles Almelo staat in de belangstelling van Atalanta. Hij zou bij AZ ook niet misstaan denk ik. Alleen wij hebben nu geen plek op de linksback positie
AZ 4 Life
Harde Kern

Maxhuijp schreef:
16 jan 2020, 09:48
Czyborra van Heracles Almelo staat in de belangstelling van Atalanta. Hij zou bij AZ ook niet misstaan denk ik. Alleen wij hebben nu geen plek op de linksback positie
Eens. Viel mij een paar maanden geleden ook al eens op. Zou een prima versterking zijn als Ouwejan of Wijndal vertrekt. Tot die tijd hebben we helaas nog niks aan hem. Maar goed, als PSV daadwerkelijk fors wil betalen voor Ouwejan zou Czyborra wel een optie kunnen zijn.
DeZuivelDuivel
Invaller

Ndayishimiye... eendagsvlieg of niet? wat denken we?
Dat zou eventueel een goede aanwinst zijn aankomende zomer als er echt flink doorgeselecteerd zal worden.

Ook Pavlidis begint steeds meer op een interessante speler voor AZ te lijken :wederom bij een leegloop.
Succesvolle Willem 2 spelers kopen heeft ons volgens mij nog nooit windeieren gelegd.
AZ 4 Life
Harde Kern

DeZuivelDuivel schreef:
20 jan 2020, 14:48
Ndayishimiye... eendagsvlieg of niet? wat denken we?
Dat zou eventueel een goede aanwinst zijn aankomende zomer als er echt flink doorgeselecteerd zal worden.

Ook Pavlidis begint steeds meer op een interessante speler voor AZ te lijken :wederom bij een leegloop.
Succesvolle Willem 2 spelers kopen heeft ons volgens mij nog nooit windeieren gelegd.
Ndayishimiye zou ik zeker halen. Pavlidis twijfel ik over.
leszz
Reservespeler

Pavlidis zijn doelpunten getuigen wel van kwaliteiten en is heel divers, maakt ze op alle sluwe manieren. Volgens mij een kwaliteit spits
DeZuivelDuivel
Invaller

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=366527

Meen dat ie hier wel eens genoemd is (of was dat Fosu Mensah?)
Anyway voor wie het in gedachten had : die kan van het lijstje af.
Hij heeft het veel te hoog in zijn bol. (Dat zeg ik omdat hij eigenlijk best een degelijke zaakwaarnemer heeft die nu opeens voor zijn doen vreemde uitspraken doet).

Czyborra is definitief naar Atalanta dus die kan ook van het lijstje.
Maxhuijp
Supporter

Zeefuik is wel een pure buffel. Met een gebroken hand gooit hij zich in elk duel. Als Svensson vertrekt lijkt me dat een prima vervanger. Wel is hij soms wat druistig. Maargoed, dat kan hij leren. Ik heb ook nog niet veel van Sugawara gezien als back zijnde.
Laatst gewijzigd door Maxhuijp op 27 jan 2020, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
handelaar
Goalscorer

Maxhuijp schreef:
26 jan 2020, 15:34
Zeefuik is wel een pure buffel. Met een gebroken hand gooit hij zich in elk duel. Als Svensson vertrekt lijkt me dat een prima vervanger. Ik heb nog niet veel van Sugawara gezien als back zijnde.
Wel is hij soms wat druistig. Maargoed, dat kan hij leren.
Zeefuik, ook jong international, is toch wel meer een type Svensson, een mannetje dat je niet zomaar voorbij komt en drang naar voren heeft.
Zou denk ik inderdaad een goede opvolger van Svensson kunnen zijn, ook die keeper (beer van een vent) Padt zou bij een eventueel vertrek van Bizot een uitstekende vervanger zijn. Ik denk dat hij het hier ook bijzonder goed zou doen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Plaats reactie