Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
pAZcal
Goalscorer

Ferry schreef:
24 jun 2020, 07:39
Zowaar een flard...

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... 1592414049
Hé, een transfervrije speler. Zou waar kunnen zijn dus. ;)
Ik ken hem niet, maar dat is ook niet zo raar.
adrie1979
Ben-Sider

Ben wel een beetje klaar met die gratis op te, transfervrije, afdankertjes, gewoon goed scouten en een eerlijk prijs betalen. Wil je andersom namelijk ook.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

Van wat ik heb terug kunnen vinden is dit gewoon een, een uit een dozijn speler.
Het soort speler dat wanneer ze bij Manchester United vertrekken in de regel in de league one terecht komen.

Teams als Manchester United hebben een gigantische jeugd opleiding er zitten altijd wel een stuk of 5- 10 jongens bij zo'n jeugdlichting die niet eens op profniveau uit komen nadat ze de academie hebben doorlopen.
Dan zijn er nog eens een stuk of 5-10 (Waar ik deze jongen plaats) die de league one halen en dan eventueel afdalen of opklimmen tijdens hun loopbaan, maar dan niet veel hoger dan onderkant championship.
Dan komt er een variabele groep jongens die eventueel niet transfervrij vertrekt, maar dan op championship niveau uit komt (hier zit vaak buitenlands aangetrokken talent tussen) en dan nog de uitzonderingen die op zijn minst de selectie van het eerste halen, maar hoogstwaarsschijnlijk daar dan weer afvallen, maar wel voor een paar miljoen verkocht zullen worden (Denk aan een januzaj).

Wanneer United er ook maar iets van brood in ziet wordt zo'n jongen in de regel eerst nog een jaar of 2 verhuurd, McGhee is nu al weg, dat is een slecht teken.
adrie1979
Ben-Sider

Ferry
Reservespeler

Volgens de BBC was AZ - jaren geleden - in gesprek met keeper Bruno. Die later vooral bekend is geworden voor de ontvoering en moord van zijn vriendin.

https://www.bbc.com/sport/football/53148338

Actueler - Everton zou interesse hebben in Idrissi. Maar die heeft volgens de site meer interesse in de Serie A.

https://princerupertstower.com/2020/06/ ... ers-serie/
DeZuivelDuivel
Reservespeler

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/93 ... stel-.html

Interesse in Van de Ven nogmaals bevestigd.
~AZ~
Kristen

DeZuivelDuivel schreef:
25 jun 2020, 21:04
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/93 ... stel-.html

Interesse in Van de Ven nogmaals bevestigd.
Dat is een samenvatting van een VI PRO artikel waar ook niets nieuws in stond. Paginavulling.
DiepeMast
Reservespeler

Nieuw gerucht(je): AZ schijnt één van de clubs te zijn die geïnteresseerd is in Peña.

http://www.soccernews.nl/news/711293/to ... VeFz2NCJeM

Dan zou er nog een middenvelder bijkomen. Wordt wel een beetje druk: Midtsjö, Koopmeiners, Clasie, Oosting, Taabouni, Goudmijn, Evjen, De Wit... Ik kan me eigenlijk alleen voorstellen dat AZ interesse heeft, als er al signalen zijn dat andere spelers mogelijk vertrekken. Daarnaast heeft hij inderdaad een goed seizoen gedraaid, maar brengt hij AZ echt naar een hoger niveau?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
AZ 4 Life
Harde Kern

DiepeMast schreef:
29 jun 2020, 11:27
Nieuw gerucht(je): AZ schijnt één van de clubs te zijn die geïnteresseerd is in Peña.

http://www.soccernews.nl/news/711293/to ... VeFz2NCJeM

Dan zou er nog een middenvelder bijkomen. Wordt wel een beetje druk: Midtsjö, Koopmeiners, Clasie, Oosting, Taabouni, Goudmijn, Evjen, De Wit... Ik kan me eigenlijk alleen voorstellen dat AZ interesse heeft, als er al signalen zijn dat andere spelers mogelijk vertrekken. Daarnaast heeft hij inderdaad een goed seizoen gedraaid, maar brengt hij AZ echt naar een hoger niveau?
Ga er maar vanuit dat Koopmeiners vertrekt en Goudmijn en Taabouni in eerste instantie op de vleugels geposteerd worden. Reijnders is er ook nog maar die komt nog tekort.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

AZ 4 Life schreef:
29 jun 2020, 14:01
Ga er maar vanuit dat Koopmeiners vertrekt en Goudmijn en Taabouni in eerste instantie op de vleugels geposteerd worden. Reijnders is er ook nog maar die komt nog tekort.
Oosting en Taabouni bedoel je denk ik? Goudmijn lijkt mij toch echt meer een teruggetrokken speler en Oosting voldoet aan die omschrijving.

Ik weet niet wie Peña zou moeten vervangen op het middenveld bij emmen speelt hij als aanvallende middenvelder en de bron is wat troebel. Het lijkt me echter wel het type speler waar AZ voor op de lijn zou zitten.
AZ fanatic 4-life
Supporter

AZ 4 Life schreef:
29 jun 2020, 14:01
Ga er maar vanuit dat Koopmeiners vertrekt
Is dat jouw verwachting of weet je meer?
AZ 4 Life
Harde Kern

DeZuivelDuivel schreef:
29 jun 2020, 14:22
Oosting en Taabouni bedoel je denk ik? Goudmijn lijkt mij toch echt meer een teruggetrokken speler en Oosting voldoet aan die omschrijving.

Ik weet niet wie Peña zou moeten vervangen op het middenveld bij emmen speelt hij als aanvallende middenvelder en de bron is wat troebel. Het lijkt me echter wel het type speler waar AZ voor op de lijn zou zitten.
Goudmijn startte bij Jong AZ ook vanaf de vleugels, mede om fysiek te wennen aan het niveau. Dat verwacht ik bij het eerste eigenlijk ook. Oosting is fysiek sterker en zou heel goed kunnen spelen in de Til/De Wit rol. Daar vind ik hem uitermate geschikt voor. Het veel loopvermogen en een goed gevoel voor diepgang.

Maar om on-topic te blijven, dan zou je Pena wel kunnen gebruiken als versterking. Je hebt dan vier 'zekerheidjes' die bewezen hebben het niveau van de eredivisie aan te kunnen, vijf als je Evjen ook nog meerekent. Daarachter heb je dan de talenten als Reijnders, Oosting en eventueel Goudmijn.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

Is dit niet een oud verhaal in een nieuw jasje. De naam Peña dook een aantal maanden geleden toch ook al op. Denk eerder dat het schaduwlijstmateriaal is. Dat AZ hem wel volgde maar enkel in beeld komt als er vertrekkers zijn.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
Kilkenny
Moderatort

Een gefabriceerd kul bericht.
Plaats reactie