Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
handelaar
Invaller

09 aug 2018, 16:06

zeekomkommer schreef:
09 aug 2018, 15:56
Een tegengeluid (ook voor wat het waard is) mbt een evt. transfer van Tannane:

"L’ailier marocain était annoncé à l’AZ Alkmaar mais son récent séjour aux Pays-Bas n’avait visiblement rien à voir avec le marché des transferts. Ce n’était donc qu’une fausse alerte."

https://www.foot01.com/mercato/asse-ces ... ato,292787
En attendant, les trois défenseurs étaient présents et souriants à l’entraînement mardi, tandis que Tannane ne s’est pas présenté.

Van de 4 die mogen vertrekken zijn ze allemaal weer aanwezig behalve Tannane.
(uit dezelfde bron)
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.

pAuluZ
Invaller

10 aug 2018, 13:50

Bezoek Tannane had niets te maken met een transfer naar AZ.
Utrecht schijnt het te worden.
mAgNaVoX oDySsEy

~AZ~
Goalscorer

10 aug 2018, 18:10

Ze hadden inderdaad Utrecht verkeerd gespeld. Past daar ook beter dan bij ons.

pAZcal
Basisspeler

10 aug 2018, 18:27

~AZ~ schreef:
10 aug 2018, 18:10
Ze hadden inderdaad Utrecht verkeerd gespeld. Past daar ook beter dan bij ons.
Ik had ook niet hoeven huilen als hij hier heen kwam hoor.

MO7
Beheerder

10 aug 2018, 19:28

En daarmee af.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?

leszz
Ben-Sider

10 aug 2018, 21:56

Utrecht is lekker bezig met zojuist al die onhaalbare Zweed van Rubin Kazan, toen v Overeem, daarna Gustafsson en nu Tannane. Zij stralen ambitie uit, puur minder geld maar zij doen er alles aan.

Wij hebben 30 miljoen binnen maar zij halen de versterkingen.. ik voel me gepiepeld. Max tijd om wat te doen, contract Maher lijkt me het minste wat je kan doen als hij uitblinkt..

Geest van Dirk
Goalscorer

11 aug 2018, 12:57

leszz schreef:
10 aug 2018, 21:56
Utrecht is lekker bezig met zojuist al die onhaalbare Zweed van Rubin Kazan, toen v Overeem, daarna Gustafsson en nu Tannane. Zij stralen ambitie uit, puur minder geld maar zij doen er alles aan.

Wij hebben 30 miljoen binnen maar zij halen de versterkingen.. ik voel me gepiepeld. Max tijd om wat te doen, contract Maher lijkt me het minste wat je kan doen als hij uitblinkt..
Ik totaal niet.
Ik hoop wel dat Maher toch een contract weet af te dwingen [-o<
...... and that's what we mean by honey \:D/

Wdt
Teletext-supporter

12 aug 2018, 21:48

AZ gaat aan de haal met overbodige PSV'er Gudmundsson: maandag keuring' : bit.ly/2nwxFna #PSV #AZAlkmaar
Sinds 1970 seizoenkaart houder

Witzer
Fanatic

12 aug 2018, 21:54

Goede move van AZ om Gudmundsson te halen. Grootste IJslandse talent past goed bij AZ. Maher vooralsnog in de ijskast.
Laatst gewijzigd door Witzer op 12 aug 2018, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Praat geen Poep, doos.

Az564
Seizoenkaarthouder

12 aug 2018, 21:58

Witzer schreef:
12 aug 2018, 21:54
Goede move van AZ om Gudmundsson te halen. Grootste IJslandse talent pas goed bij AZ. Maher vooralsnog in de ijskast.

Zoals ik het begrijp wordt Gudmundssom voor de flanken gehaald. Het mooiste zou zijn als ze allebei morgen tekenen.

Denniz
Seizoenkaarthouder

12 aug 2018, 23:32

Bij PSV zijn de eerste supportersreacties niet verkeerd: jammer dat hij weggaat. Gaat AZ heel veel plezier aan beleven.

https://psvnetwerk.forum2go.nl/albert-g ... 4-200.html

ForzAZ
Invaller

13 aug 2018, 05:31

Eindelijk goed werk van Huiberts. Beetje laat, maar met deze aankoop ben ik zeer tevreden. Voor bijna 2 miljoen voor 1-jarig contract, dus AZ is overtuigd van hem.

Jaren terug heb ik hem gezien in de bekerfinale van de A-junioren van Heerenveen tegen die van ons. Jong ventje toen nog, maar toen viel hij al op. Veel scorend vermogen.

Ander pluspunt hij kan op alle aanvallende posities. Op de vleugel. in de spits en als aanvallende middenvelder.

Gisteren las ik nog dat ie of verlengen moest of weg moest. Hoopte op AZ, maar rekende daar niet op. Dus lekker nieuws na de 5-0 van gisteren.

Last Scout
Basisspeler

13 aug 2018, 06:04

Ik heb de transfersom niet gezien.
Maar deze Gudmundsson heb ik al vaker genoemd die verdient echt een kans.

Gudmundsson kan het soort statistieken overleggen die Alireza voor aankomst ook kon.

Met 3 eredivisie assists vorig seizoen en 9 doelpunten en 8 assists in zo'n 15 wedstrijden eerste divisie deed hij het aardig.
Het seizoen ervoor had hij minder assists(4) maar was hij wel een van de topschutters van de divisie.
Bij Alkmaar begint de victorie!

AZRickGrimesAZ
Ben-Sider

13 aug 2018, 07:00

Ik krijg flashbacks naar de vorige Gudmundsson, jarenlang gevoetbald met een gozer die niet kon scoren. Deze Gudmundsson is toch wel een stuk verder in zijn ontwikkeling. Wat mij betreft een goede aankoop. Ik lees wel dat AZ 1.5 miljoen betaald voor een 1-jarig contract, had dat niet goedkoper gekund?

Hoop wel dat als AZ werkelijk 1,5 miljoen/twee miljoen betaald er geen doorverkooppercentage afgesproken wordt.

leszz
Ben-Sider

13 aug 2018, 08:02

Bedenk met net dat deze transfer waarschijnlijk op aanraden van Pascal Jansen zal zijn. Hij werkte bij Jong PSV intensief met deze Gudmonsson samen en zal deze jongen erg hoog hebben zitten. Dat geeft mij wel vertrouwen dat de kwaliteiten van deze jongen van meerwaarde zullen zijn voor AZ.

~AZ~
Goalscorer

13 aug 2018, 08:35

leszz schreef:
Bedenk met net dat deze transfer waarschijnlijk op aanraden van Pascal Jansen zal zijn. Hij werkte bij Jong PSV intensief met deze Gudmonsson samen en zal deze jongen erg hoog hebben zitten. Dat geeft mij wel vertrouwen dat de kwaliteiten van deze jongen van meerwaarde zullen zijn voor AZ.
Dennis Haar zal ook wel gevraagd zijn, sowieso heeft AZ veel mensen aan PSV afgestaan waardoor ze een soort AZ in topclub vorm zijn geworden. Ze krijgen van mij ook verreweg het meeste sympathie van de traditionele top-3.

multatuli
Seizoenkaarthouder

13 aug 2018, 08:52

leszz schreef:
Dat denk ik ook gezien het interview van een jaar geleden :D

http://www.soccernews.nl/news/390554/tr ... naar-psv-1

handelaar
Invaller

13 aug 2018, 08:54

Beelden laten zien dat hij in de gehele voorhoede en als aanvallende middenvelder uit de voeten kan dus hij hoeft Stengs niet in de weg te zitten.
Bij Jong PSV is deze Gudmundsson een vedette, was veelal een plaag op de helft van de tegenstander, tussen de linies levensgevaarlijk en scoort erg makkelijk.
Werd gehaald uit de jeugd van Heerenveen waar hij grote indruk maakte, maar Cocu durfde het niet aan om met jonge spelers te spelen.
Gezien hij zijn aflopende contract niet wil verlengen omdat PSV hem de zekerheid voor een plek in het 1e niet kon geven en de speler ook niet open stond voor verhuur moest PSV hem wel verkopen.
2 miljoen is een fors bedrag voor een jong PSV speler dus het vertrouwen in dit talent moet behoorlijk groot zijn bij AZ.
Wel prima dat AZ nu over jonge knapen beschikt die voorin allemaal over een actie kunnen beschikken en volop in ontwikkeling zijn (Idrissi, Stengs, Boadu, Rotariu, Gudmundsson maar ook Dekker moeten we zeker niet vergeten)

Link: http://www.youtube.com/watch?v=Si_nJHufYDM

Link: http://www.youtube.com/watch?v=YbsW3QpvDPQ
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.

Last Scout
Basisspeler

13 aug 2018, 09:33

Nu is het ook heel logisch waarom Tannane naar Utrecht is en niet naar Alkmaar (niet dat ik een behoefte aan hem had). Al met al vooraf gezien een goede zaak.
Nu moet hij het wel waar gaan maken natuurlijk.
Bij Alkmaar begint de victorie!

zeekomkommer
Oude garde

13 aug 2018, 09:36

Last Scout schreef:
13 aug 2018, 09:33
Nu is het ook heel logisch waarom Tannane naar Utrecht is en niet naar Alkmaar (niet dat ik een behoefte aan hem had). Al met al vooraf gezien een goede zaak.
Nu moet hij het wel waar gaan maken natuurlijk.
Allicht was er wel wat waar van het aanvankelijke gerucht en was AZ voor de vacature aanvallende flankspeler zowel met Tannane als met Gudmundsson in gesprek.
Mijn kennis van de feiten is ontoereikend om hier iets van te vinden :-k
Winnen is voor losers

Plaats reactie
  • Informatie