Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZRickGrimesAZ
Fanatic

13 jun 2018, 07:33

Volgens mij hebben een aantal forummers deze jongen al genoemd in het Schaduwelftal-topic. Ik heb hem niet heel actief gevolgd maar het schijnt wel een goede doelman te zijn. Wat mij betreft is hij welkom.

AZaanstreek67
Dagjesmens

13 jun 2018, 07:40

Kijk dat zijn prima berichten! Heb hem regelmatig gezien afgelopen seizoen en maakte echt een zeer goede indruk. Pluspunt is ook dat hij nog voor Jong uit mag komen geloof ik en dus ook wedstrijdritme kan houden...

AZ Twello
Reservespeler
Contacteer:

13 jun 2018, 09:48

Dit zal dan de keeper zijn waar Nick Olij op doelde...dus inderdaad bestemd voor Jong AZ.
Het zit in mijn bloed, het zit in mijn hart, het is een virus dat nooit verdwijnt!

Last Scout
Basisspeler

13 jun 2018, 10:00

AZRickGrimesAZ schreef:
13 jun 2018, 07:33
Volgens mij hebben een aantal forummers deze jongen al genoemd in het Schaduwelftal-topic. Ik heb hem niet heel actief gevolgd maar het schijnt wel een goede doelman te zijn. Wat mij betreft is hij welkom.
Klopt, we hebben het besproken omdat er een logische redenering moest zijn waarom zowel Olij als Coutinho zouden vertrekken.
De opties die we hebben besproken waren Rody de Boer en Lars Unnerstal om verschillende redenen.

Dat hij dus komt is niet meer dan logisch, club uit de regio, bovengemiddeld presteren. een simpele rekensom.

edit: zou AZ iets gecommuniceerd hebben met Telstar over Olij? zoiets zie ik stiekem nog wel gebeuren, die jongen moet toch ergens spelen straks.
Bij Alkmaar begint de victorie!

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

13 jun 2018, 10:38

Last Scout schreef:
13 jun 2018, 10:00
Klopt, we hebben het besproken omdat er een logische redenering moest zijn waarom zowel Olij als Coutinho zouden vertrekken.
De opties die we hebben besproken waren Rody de Boer en Lars Unnerstal om verschillende redenen.

Dat hij dus komt is niet meer dan logisch, club uit de regio, bovengemiddeld presteren. een simpele rekensom.

edit: zou AZ iets gecommuniceerd hebben met Telstar over Olij? zoiets zie ik stiekem nog wel gebeuren, die jongen moet toch ergens spelen straks.
Eens. Dit was de meest logische optie. Enige nadeel is wellicht het stagneren van de ontwikkeling van Schendelaar. Ik ga er namelijk maar even vanuit dat De Boer over één of twee jaar het stokje van Bizot over gaat nemen. Dat was eigenlijk de ideale gelegenheid geweest voor Schendelaar. Maar goed, met De Boer en Schendelaar heb je nu twee talentvolle keepers, waarvan De Boer ouder en verder is in zijn ontwikkeling. Een prima optie waar ik tevreden mee ben.

dirkjan
Invaller
Contacteer:

13 jun 2018, 10:42

AZ 4 Life schreef:
Eens. Dit was de meest logische optie. Enige nadeel is wellicht het stagneren van de ontwikkeling van Schendelaar. Ik ga er namelijk maar even vanuit dat De Boer over één of twee jaar het stokje van Bizot over gaat nemen. Dat was eigenlijk de ideale gelegenheid geweest voor Schendelaar. Maar goed, met De Boer en Schendelaar heb je nu twee talentvolle keepers, waarvan De Boer ouder en verder is in zijn ontwikkeling. Een prima optie waar ik tevreden mee ben.
Mjah, er moet ook nog iemand op de bank zitten bij 1. Dus of Schendelaar keept, en De Boer op de bank, of andersom? Of vergeet ik iemand?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

13 jun 2018, 10:45

dirkjan schreef:
13 jun 2018, 10:42
Mjah, er moet ook nog iemand op de bank zitten bij 1. Dus of Schendelaar keept, en De Boer op de bank, of andersom? Of vergeet ik iemand?
Roggeveen en Bucker zitten er nog tussen. Alleen die zitten verder van het eerste af heb ik het gevoel. Schendelaar is bijvoorbeeld al tweemaal mee op trainingskamp geweest.

pAZcal
Basisspeler

13 jun 2018, 11:25

AZ 4 Life schreef:
Schendelaar is 17 (bijna 18). Die gaat toch zeker gewoon alles keepen bij onder 19?

Last Scout
Basisspeler

13 jun 2018, 11:53

Je hebt kans dat er geen veteraan meer bij komt te staan en dat AZ gaat roteren tussen Schendelaar en deze jongen voor de reserverol.

Keepers hebben nog enigzins vrijheid wat dat betreft om tussen Juup en Eerste te wisselen.
Bij Alkmaar begint de victorie!

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

13 jun 2018, 15:21

pAZcal schreef:
13 jun 2018, 11:25
Schendelaar is 17 (bijna 18). Die gaat toch zeker gewoon alles keepen bij onder 19?
Volgens mij heeft hij dat afgelopen seizoen al gedaan. Hij zat in ieder geval bij onder 19, hoeveel hij daar exact gespeeld heeft weet ik eerlijk gezegd niet.

Geest van Dirk
Goalscorer

13 jun 2018, 15:38

Hij zal wel weer bij O19 keepen. Lijkt me wel zo logisch. Mees Bakker is ook een hele goede keeper, dus het niveau van de keepers zit wel goed. Ik snap niet dat mensen hem al serieus in Jong of bij de A-selectie zien.

Alkmaar/Zaanstreek
Invaller

13 jun 2018, 18:25

Maar dan wordt er nog een keeper voor de A-selectie aangetrokken neem ik aan? Want De Boer kan niet zowel op de bank zitten bij het eerste en elke wedstrijd keepen bij Jong.

Alkmaar/Zaanstreek
Invaller

13 jun 2018, 18:29

‘Subtop Eredivisie aast op jonge smaakmakers van VVV’

VVV-Venlo gaat het nieuwe seizoen in zonder Romeo Castelen, Torino Hunte, Lennart Thy, Jens Janse en Emil Riis Jakobsen en de Limburgers moeten ook rekening houden met een vertrek van Clint Leemans en Vito van Crooij, zo meldt Voetbal International. De smaakmakers van VVV staan op de radar van clubs uit de middenmoot en subtop van de Eredivisie.

Niet alleen clubs in de Eredivisie, maar ook buitenlandse partijen hebben interesse in het duo, claimt het weekblad. Middenvelder Leemans was afgelopen seizoen goed voor tien doelpunten en vier assists voor de Limburgers, terwijl aanvaller Van Crooij vijf goals en zes assists produceerde. Een aantal clubs heeft zich inmiddels al gemeld bij VVV voor Van Crooij, zo klinkt het.

De twee spelers, beiden 22 jaar, liggen nog tot volgend jaar zomer vast in De Koel. VVV heeft zich voor volgend seizoen al met enkele spelers versterkt. Lars Unnerstall, gehuurd van PSV, en de definitief overgenomen Damian van Bruggen zijn volgend jaar in het shirt van de Eredivisionist te bewonderen, terwijl men ook langer doorgaat met Jerold Promes, Roel Janssen en Nils Röseler. VVV oriënteert zich momenteel op de Duitse markt voor eventuele volgende aanwinsten.
Voetbalzone.nl
AZ heeft al eerder interesse gehad in Van Crooij en het is best mogelijk dat met het wegvallen van Groeneveld Van Crooij hoger op het lijstje is komen te staan. Overigens vind ik Leemans ook helemaal geen verkeerde speler. Leuk om erbij te hebben mocht Seuntjens vertrekken. Beiden 22 jaar met nog een 1-jarig contract.

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

14 jun 2018, 14:06

Geest van Dirk schreef:
13 jun 2018, 15:38
Hij zal wel weer bij O19 keepen. Lijkt me wel zo logisch. Mees Bakker is ook een hele goede keeper, dus het niveau van de keepers zit wel goed. Ik snap niet dat mensen hem al serieus in Jong of bij de A-selectie zien.
Omdat hij op zijn 15de al zijn debuut maakte bij Jong AZ geloof ik. En hij heeft ook al een oefenwedstrijd bij het eerste gespeeld tegen de Polderse Selectie. Die jongen zit er dus al twee jaar bij tijdens de zomer- en/of winterstop. Zo heel raar is het niet dat mensen hem dus noemen. Niet als tweede keeper, maar wel als keeper die komend seizoen af en toe minuten gaat maken bij Jong. Lijkt mij wel mooi als De Boer een wedstrijd 25 speelt en Schendelaar er een stuk of 10. De Boer zal nooit alles kunnen keepen omdat hij ook wel eens met het eerste mee zal moeten.

Geest van Dirk
Goalscorer

14 jun 2018, 16:25

Kenzo Goudmijn zat er in de voorbereiding ook bij. Justin Bakker ook. Het betekend gewoon dat die jongens voetbaltechnisch al mee kunnen en dat het goed voor hun is om zoiets mee te maken. Wedstrijden spelen is wel een ander verhaal. Ze moeten fysiek en mentaal nog de nodige stappen maken, die horen bij de ontwikkeling van spelers op die leeftijd. Het hoeft niet persé om kracht te gaan, maar zeker wel om "inhoud" Die stappen kunnen soms heel snel gaan, dus als ze al hebben ervaren wat er gevraagd wordt van een A-selectie speler is dat alleen maar bevorderend voor hun ontwikkeling.

Ze moeten echter in staat zijn om 90 minuten lang een topniveau te kunnen halen op eredivisie niveau

Snee
Seizoenkaarthouder
Contacteer:

14 jun 2018, 17:33

Transfergeruchten .... zucht

Ferry
Fanatic

14 jun 2018, 17:47

Snee schreef:
14 jun 2018, 17:33
Transfergeruchten .... zucht
AZ zou interesse hebben in aanvaller Sebastian Andersson van Union Berlin.
https://www.fotbollskanalen.se/tyska-li ... -ny-klubb/

Snee
Seizoenkaarthouder
Contacteer:

14 jun 2018, 18:08

Ferry schreef:
14 jun 2018, 17:47
AZ zou interesse hebben in aanvaller Sebastian Andersson van Union Berlin.
https://www.fotbollskanalen.se/tyska-li ... -ny-klubb/
Thanks !!

Alkmaar/Zaanstreek
Invaller

14 jun 2018, 18:18

Niet meer. Hij is zojuist getransfereerd van Kaiserslautern naar Union Berlin.

adrie1979
Seizoenkaarthouder

15 jun 2018, 00:13

Wtf een gerucht van 31 minuten, we moeten wel met heel weinig tevreden zijn :lol:

Plaats reactie
  • Informatie