Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

AZ gaat met het huidige beleid, vooral gericht op opleiden en inzetten van talentvolle spelers:

-onder Slot weer stappen maken richting de top 2.
22
25%
-concurreren met Feyenoord voor de derde plek.
38
43%
-de handen vol krijgen aan koopclubs als FC Utrecht en Vitesse voor plek 4.
24
27%
-zich achter Utrecht en/of Vitesse plaatsen voor de play-offs.
3
3%
-kansloos middenmoter zijn.
2
2%

Totaal aantal stemmen: 89
Kilkenny
Moderatort

multatuli schreef:
01 jul 2020, 11:02
Boadu naar Rosenborg :mrgreen:

Maar top gedaan van Max om Midtsjo te verlengen. Als het hem nu ook nog lukt om Svensson te verlengen, 3 vd 4 (Koopmeiners, Idrissi, Stengs en Boadu) binnenboord te houden en een goede Cv te halen, dan heeft hij het zo goed gedaan, dat zijn contract ook wel met 10 jaar verlengd mag worden. AZ laat op die manier zien titelaspiraties te hebben. Als er nog wel 1 van die 4 vertrekt hoop ik op Koopmeiners, om de doodeenvoudig reden dat we daarvoor al een redelijk gelijkwaardige vervanger in huis hebben met Clasie. Idrissi is onvervangbaar en Stengs en Boadu zit nog zoveel rek in, dat zij komend seizoen echt kunnen gaan uitblinken in de eredivisie.
Volgens mij is Huiberts voor onbepaalde tijd in dienst van AZ.
multatuli
Reservespeler

Kilkenny schreef:
01 jul 2020, 12:02
Volgens mij is Huiberts voor onbepaalde tijd in dienst van AZ.
Het was ook meer een figure of speech omdat als Huiberts dat voor elkaar krijgt, hij het echt fantastisch gedaan heeft voor dit seizoen. We kunnen helaas niet verwachten dat AZ elk jaar om het kampioenschap meestrijdt, maar als je een selectie hebt zoals je nu hebt (waarvan al bewezen is dat ze zelfs in Europa kansen hebben tegen een topclub (Manchester United), dan moet je er alles aan doen om die selectie bij elkaar te houden zodat we komend seizoen serieus om het kampioenschap kunnen strijden en een kansje hebben op poulefase Championsleague. Daarna valt het team zeker uit elkaar en zal er opnieuw gebouwd moeten worden. Dan kan het zomaar weer 5 a 10 jaar duren voor je weer zo'n unieke selectie bij elkaar hebt.
AZ 4 Life
Harde Kern

pAZcal schreef:
30 jun 2020, 15:17
Bergsma is ook rechtsbenig. Dus voor links in het centrum voegt hij ook weinig tot niks toe.
Daarnaast: is hij nou zoveel beter geworden van 4 wedstrijden bij Den Bosch spelen? Die 6-4 nederlaag tegen Excelsior doet mij vermoeden van niet.
Weet ik. Ik bedoelde meer dat Weigelt gaat en Bergsma komt, dus verandert er netto gezien niks in de selectie voor de positie rechtscentraal achterin.
pAZcal
Goalscorer

Ik zit gewoon elk uur AZ.nl te verversen in de hoop dat er een linker centrumverdediger is aangetrokken.
Zijn er meer mensen met deze tic?
MO7
Beheerder

Nee, de Fanpage is doorgaans sneller :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
ForzAZ
Basisspeler

pAZcal schreef:
02 jul 2020, 15:29
Ik zit gewoon elk uur AZ.nl te verversen in de hoop dat er een linker centrumverdediger is aangetrokken.
Ik zoek elke dag een paar keer soms het hele internet af naar geruchten en nieuws. Dus een AZ-tic? Ja ik denk het wel! :lol:
salmonyappi
Technisch directeur

pAZcal schreef:
Niet elk uur, maar zeker elke dag. Je kan het een tic noemen, of verveling, of je bent gewoon een meelevend fan.......
Ik denk wel dat we nog een lange zomer te gaan hebben wat dit betreft.😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Toffee
Supporter

pAZcal schreef:
Ja hoor, no worries! Compleet herkenbaar gedrag.
Everton: Pride of Merseyside
Kilkenny
Moderatort

On topic graag.
Plaats reactie