Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

AZ gaat met het huidige beleid, vooral gericht op opleiden en inzetten van talentvolle spelers:

-onder Slot weer stappen maken richting de top 2.
22
25%
-concurreren met Feyenoord voor de derde plek.
36
40%
-de handen vol krijgen aan koopclubs als FC Utrecht en Vitesse voor plek 4.
26
29%
-zich achter Utrecht en/of Vitesse plaatsen voor de play-offs.
3
3%
-kansloos middenmoter zijn.
2
2%

Totaal aantal stemmen: 89
AZuid-Scharwoude
Fanatic

adrie1979 schreef:
29 apr 2020, 16:04
Dat zou je op een kaartje moeten sturen!
Ik zal eens kijken wat ik kan doen. Of anders misschien een boodschap met stoepkrijt achterlaten. 😉
Kilkenny
Moderatort

Ook niet elke speler zal zo afscheid willen nemen. Er zat ook duidelijk meer in, daar hadden ze graag voor willen spelen. Dat willen ze misschien nog wel eens. Met de mogelijke plaatsing voor de CL en het verplaatste EK zijn er toch wel wat argumenten aan te halen dat het best eens kan meevallen met de hoeveelheid spelers die vertrekken.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
palaver
Seizoenkaarthouder

kuifje schreef:
03 mei 2020, 09:46
Nieuwe speler bij de beloften:

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-legt-baars-vast
En hij krijgt nummer 11...?
DeZuivelDuivel
Reservespeler

kuifje schreef:
03 mei 2020, 09:46
Nieuwe speler bij de beloften:

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-legt-baars-vast
niet 'echt' nieuw.
salmonyappi
Technisch directeur

Baars.....het zegt me even niets. Weet iemand meer?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Lecompte
Reservespeler

salmonyappi schreef:
03 mei 2020, 18:37
Baars.....het zegt me even niets. Weet iemand meer?
Bij ajax als aanvoerder van de toenmalige B1 weggestuurd. Hij gaf (volgens zijn eigen zeggen) iets te veel zijn mening over hoe er gevoetbald moest worden. Direct door Man United opgepakt. Sinds begin vorig seizoen clubloos. Loopt sinds de winterstop mee bij AZ als stagiaire.
Heeft dus een contract gekregen zonder dat ik hem ooit heb zien spelen. (hoe durven ze! :D )
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
handelaar
Goalscorer

Lecompte schreef:
04 mei 2020, 04:41
Direct door Man United opgepakt.
Volgens mij was hij toen ook een aantal maanden clubloos en niet direct opgepikt door Manchester.
Wellicht is een handige makelaar met hem gaan zuilen onder het mom van 'aanvoerder jong ajax clubloos na conflict met zijn club' en heeft United hem nog niet eens zo goed op kaart gehad.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

handelaar schreef:
05 mei 2020, 08:14
Volgens mij was hij toen ook een aantal maanden clubloos en niet direct opgepikt door Manchester.
Wellicht is een handige makelaar met hem gaan zuilen onder het mom van 'aanvoerder jong ajax clubloos na conflict met zijn club' en heeft United hem nog niet eens zo goed op kaart gehad.
Volgens transfermarkt zat er zelfs een jaar tussen contracten.
Lecompte
Reservespeler

DeZuivelDuivel schreef:
05 mei 2020, 12:29
Volgens transfermarkt zat er zelfs een jaar tussen contracten.
Hij is in augustus weggaan bij ajax. Je kan dan niet zo maar van club wisselen. Het lijkt op een gelijke situatie als bij Allouch. ajax werkte daar waarschijnlijk ook niet mee aan directe overschrijving naar AZ.
AZ 4 Life
Harde Kern

palaver schreef:
03 mei 2020, 10:50
En hij krijgt nummer 11...?
Nee. Niet bij de eerste selectie althans. Spelers van Jong AZ die worden vastgelegd poseren altijd met het nummer dat bij hun positie past.
Maxhuijp
Supporter

Weet iemand hoe ver de onderhandelingen met Goudmijn zijn? Of heeft hij een optie dat het stilzwijgend verlengd kan worden? Als dat al kan.
Lecompte
Reservespeler

Maxhuijp schreef:
20 mei 2020, 16:58
Weet iemand hoe ver de onderhandelingen met Goudmijn zijn? Of heeft hij een optie dat het stilzwijgend verlengd kan worden? Als dat al kan.
Het contract is niet door AZ en Goudmijn opgezegd. Het is daarmee automatisch met een jaar verlengd.
~AZ~
Kristen

Lecompte schreef:
21 mei 2020, 04:44
Het contract is niet door AZ en Goudmijn opgezegd. Het is daarmee automatisch met een jaar verlengd.
Daar kan ik me weinig bij voorstellen. Als Goudmijn gewoon door wilt gaan lijkt het me nogal dom om het contract niet op te zeggen en AZ daarmee een betere onderhandelingspositie te geven. Vorig jaar was Maher ook opeens weg in juni.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

~AZ~ schreef:
21 mei 2020, 06:34
Daar kan ik me weinig bij voorstellen. Als Goudmijn gewoon door wilt gaan lijkt het me nogal dom om het contract niet op te zeggen en AZ daarmee een betere onderhandelingspositie te geven. Vorig jaar was Maher ook opeens weg in juni.
Het werkt ook maar in één richting. Had er geen enkele club belangstelling getoond voor Maher dan hij nog een arbeidscontract gehad van één jaar. Maar je blijft dan wel transfervrij.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
Lecompte
Reservespeler

~AZ~ schreef:
21 mei 2020, 06:34
Spelers moeten voor 15 mei aangeven dat ze het contract willen opzeggen. Indien de club niet voor 1 april opzegt en de speler niet voor 15 mei daarop reageert met een opzegging wordt het contract automatisch met een jaar verlengd.

Dat verhaal wordt bevestigd met hoe het met Maher is gelopen vorig jaar. Op 22 mei werd bekend dat Maher de arbeidsovereenkomst had opgezegd.
pAZcal
Goalscorer

Ze zullen nu wel om tafel zitten met Goumijn, nu zijn examentijd achte de rug is.
DeZuivelDuivel
Reservespeler

pAZcal schreef:
21 mei 2020, 10:53
Ze zullen nu wel om tafel zitten met Goumijn, nu zijn examentijd achte de rug is.
Ben benieuwd, het lijkt op social media een beetje op een charme-offensief.
Die jongen komt steeds nadrukkelijk naar voren via instagram bijvoorbeeld(zijn alle andere AZ jongeren gezakt voor hun eindexamen?), maar een contract ligt er blijkbaar nog niet. (< let op, nu ik dit gezegd heb tekent ie morgen ofzo :lol: )
handelaar
Goalscorer

Maakt deze corona crisis, AZ nog meer als een grote titelkandidaat voor het nieuwe seizoen?

Door deze corona crisis zie ik niet echt veel spelers vertrekken, ook heeft het AZ minder in de internationale schijnwerpers gezet dan als het al de titel had behaald waardoor de schijnwerpers er helemaal vol op stonden.
Stengs, Boadu, Idrissi, Wijndal, Midtsjo, dergelijke smaakmakers waren dan moeilijk meer te behouden geweest.
Natuurlijk is het nog allemaal afwachten maar als dit groepje daadwerkelijk nog bij elkaar blijft maakt het AZ naar mijn mening, wel tot een van de grootste titelkandidaten.
PSV en Feyenoord staan er financieel niet echt goed op om hun selecties dermate te versterken en ajax moet nog maar zien of het zijn vormgever waar het wel erg veel op leunde goed kan vervangen.

Kan ondanks dat er zware tijden in de voetballerij beleefd worden nu juist AZ, met ook nog eens hun voorrondes CL, zich nog meer nestelen in de vaderlandse top?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
salmonyappi
Technisch directeur

handelaar schreef:
24 mei 2020, 08:13
Maakt deze corona crisis, AZ nog meer als een grote titelkandidaat voor het nieuwe seizoen?

Door deze corona crisis zie ik niet echt veel spelers vertrekken, ook heeft het AZ minder in de internationale schijnwerpers gezet dan als het al de titel had behaald waardoor de schijnwerpers er helemaal vol op stonden.
Stengs, Boadu, Idrissi, Wijndal, Midtsjo, dergelijke smaakmakers waren dan moeilijk meer te behouden geweest.
Natuurlijk is het nog allemaal afwachten maar als dit groepje daadwerkelijk nog bij elkaar blijft maakt het AZ naar mijn mening, wel tot een van de grootste titelkandidaten.
PSV en Feyenoord staan er financieel niet echt goed op om hun selecties dermate te versterken en ajax moet nog maar zien of het zijn vormgever waar het wel erg veel op leunde goed kan vervangen.

Kan ondanks dat er zware tijden in de voetballerij beleefd worden nu juist AZ, met ook nog eens hun voorrondes CL, zich nog meer nestelen in de vaderlandse top?
🙏🏻
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie