Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

AZ gaat met het huidige beleid, vooral gericht op opleiden en inzetten van talentvolle spelers:

-onder Slot weer stappen maken richting de top 2.
13
16%
-concurreren met Feyenoord voor de derde plek.
37
45%
-de handen vol krijgen aan koopclubs als FC Utrecht en Vitesse voor plek 4.
27
33%
-zich achter Utrecht en/of Vitesse plaatsen voor de play-offs.
3
4%
-kansloos middenmoter zijn.
2
2%

Totaal aantal stemmen: 82
SchoorlAZ
Dagjesmens

19 sep 2019, 15:04

Lecompte schreef:
18 sep 2019, 16:32
Svensson moet nog maar zijn basisplaats weten te behouden dit seizoen. Max heeft met zijn scoutingapparaat een Japanner uit de hoge hoed getoverd die wel eens de sensatie van dit seizoen kan worden.

Geweldige inspeelpass, overzicht, snelheid en duelkracht zijn echt indrukwekkend voor een speler van nog geen 20.
Maar verdedigend echt een stuk zwakker dan Svensson.
Ook technisch een stuk minder verfijnd, de passing en aannames van Svensson zijn van een bizar hoog niveau wat geen enkele back in de Eredivisie aantikt
Antti Opdam
Co

20 sep 2019, 09:23

Centrumverdedigers!!!

- wat een drama; ik heb in jaren niet zo'n gatenkaas gezien -

#Vlexit
Jack
Technisch directeur

20 sep 2019, 09:52

Antti Opdam schreef:
20 sep 2019, 09:23
Centrumverdedigers!!!

- wat een drama; ik heb in jaren niet zo'n gatenkaas gezien -

#Vlexit
Beetje pielen voor het eigen doel is niet AZ sterkste punt.
Glory Hunter
leszz
Oude garde

22 sep 2019, 16:46

Matige aankoop voor 2 miljoen die Abouklal soort van Idrissi als hij uit vorm is. Had die bal in de 93e minuut kunnnen afleggen voor een 100% goal maar schiet zelf op de keeper. De wit ook nog niet kunnen overtuigen voor 2 miljoen.
multatuli
Oude garde

22 sep 2019, 18:17

leszz schreef:
Matige aankoop voor 2 miljoen die Abouklal soort van Idrissi als hij uit vorm is. Had die bal in de 93e minuut kunnnen afleggen voor een 100% goal maar schiet zelf op de keeper. De wit ook nog niet kunnen overtuigen voor 2 miljoen.
Dit is net zijn 2e invalbeurt. De meeste spelers hebben een half jaar tijd nodig om goed ingespeeld te raken.
Kilkenny
Moderatort

22 sep 2019, 20:51

leszz schreef:
Lekker blijven zuren! :mrgreen:
handelaar
Goalscorer

23 sep 2019, 09:18

leszz schreef:
Spelers hebben tijd nodig, kijk maar naar die witte coupe. Die is nog steeds zoekende. :mrgreen:
De Wit, Abouklal, Clasie.. we moeten het nog maar zien of ze tot de echte basisspelers gaan behoren.
Wel heb ik het gevoel dat die Hakon Evjen een schot in de roos gaat worden.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
eenjaarazalkmaar
Herry en/of Berry

02 okt 2019, 16:02

https://www.fcutrecht.nl/overig/technis ... oA9TUvS8tg

Iets voor AZ om zo'n avond te organiseren en antwoord te geven op vragen die op dit forum onbeantwoord blijven?
Kilkenny
Moderatort

02 okt 2019, 16:15

Die werden met enige regelmaat in het home van de supportersvereniging gehouden, met vrije inloop. Nu zal dat niet gaan, daarnaast, hoeveel valt er eigenlijk te vragen wat we niet al weten?

Maar de SLO zou je hierover kunnen vragen?

P.s. Je moet niet het ] achter [url weghalen, dan werkt de link niet goed meer.
eenjaarazalkmaar
Herry en/of Berry

02 okt 2019, 18:37

Kilkenny schreef:
02 okt 2019, 16:15
Die werden met enige regelmaat in het home van de supportersvereniging gehouden, met vrije inloop. Nu zal dat niet gaan, daarnaast, hoeveel valt er eigenlijk te vragen wat we niet al weten?

Maar de SLO zou je hierover kunnen vragen?

P.s. Je moet niet het ] achter [url weghalen, dan werkt de link niet goed meer.
Thanks, dit gebeurde dus al, dat wist ik niet.

Een interessante vraag die continue terugkomt is waarom er geen CV gehaald is.

Wat is SLO?
Dario Hubner
Fanatic

03 okt 2019, 05:48

eenjaarazalkmaar schreef:
02 okt 2019, 18:37
Wat is SLO?
...is op deze pagina te vinden: https://www.AZ.nl/nl/meer/club/over-ons ... rganisatie
eenjaarazalkmaar
Herry en/of Berry

03 okt 2019, 09:23

Dario Hubner schreef:
03 okt 2019, 05:48
...is op deze pagina te vinden: https://www.AZ.nl/nl/meer/club/over-ons ... rganisatie
Dank! SLO is dus Supporter Liaison Officer (Patrick Ton).
handelaar
Goalscorer

12 okt 2019, 18:10

Huibers mag in zijn handjes wrijven aldus het artikel in V.I
Als we de basiselftallen van de vijf jeugdlichtingen van Oranje (Onder-17, Onder-18, Onder-19, Onder-20 en Jong Oranje) erbij pakken, komen er van de 55 spelers er dertien van ajax en dertien van AZ. Feyenoord levert er vijf, PSV slechts twee, al hebben beide clubs nog wel een aantal huurlingen rondlopen.
Bij Jong Oranje zijn veel de bekende namen (Stengs, Boadu, Koopmeiners) de toonaangevende spelers maar vooral in Oranje Onder-18 is Taabouni de absolute smaakmaker. De zeventienjarige spelmaker trekt het spel continu naar zich toe, vindt altijd de oplossing vooruit en koppelt zijn spel ook steeds meer aan rendement: AZ heeft weer een pareltje in handen met een echte nummer 10.
SchoorlAZ
Dagjesmens

13 okt 2019, 17:19

Aankopen van Huiberts zijn voor mijn gevoel erg ondermaats.
We hebben nu ook al 6 miljoen euro uitgegeven aan zakaria, de wit en gudmundsson.
Raar dat je wil concurreren met de top 3 maar wel van die clubs afdankertjes haalt voor miljoenen.
Op zo'n manier kom je toch nooit op dat niveau?
handelaar
Goalscorer

14 okt 2019, 09:04

SchoorlAZ schreef:
We hebben nu ook al 6 miljoen euro uitgegeven aan zakaria, de wit en gudmundsson.
Raar dat je wil concurreren met de top 3 maar wel van die clubs afdankertjes haalt voor miljoenen.
Dat klopt; hij pronkt vooral met de parels die de jeugdopleiding voortbrengt.
Dure jongens als Zakaria, de Wit, Gudmundsson die toch echt tekort kwamen in de ogen van hun vorige clubs om het eerste te halen heb ik ook nooit zien zitten.
Maar voltreffers als Weghorst, Svensson, Midtsjo, Idrissi komen dacht ik ook uit zijn koker en met Evjen heb ik echt het gevoel dat dit er ook een gaat worden.
Kilkenny
Moderatort

14 okt 2019, 11:36

handelaar schreef:
Dure jongens als Zakaria, de Wit, Gudmundsson die toch echt tekort kwamen in de ogen van hun vorige clubs om het eerste te halen heb ik ook nooit zien zitten.
Maar voltreffers als Weghorst, Svensson, Midtsjo, Idrissi komen dacht ik ook uit zijn koker en met Evjen heb ik echt het gevoel dat dit er ook een gaat worden.
Voordat Huiberts TD werd was hij ook al hoofd scouting. Dus hij heeft hoe dan ook al veel langer een belangrijke rol gespeeld bij die goede aankopen. Daarbij moet je goed in ogenschouw nemen dat AZ al heel lang spelers haalt met het idee dat ze op langere termijn van waarde worden voor AZ. Berghuis is daar een goed voorbeeld van, maar ook Weghorst en Jahanbakhsh. Je kunt Zakaria, de Wit, Gudmundsson gewoon nog lang niet afschrijven. Dat zou heel dom zijn, je grote voorbeeld weet beter. Je moet aan de langere termijn denken. Daar komt nog bij dat die jongens bij PSV en ajax concurrentie hebben gehad van 10+ miljoen aankopen, wat het automatisch al heel lastig maakt om door te breken bij die clubs.
DeZuivelDuivel
Oude garde

14 okt 2019, 12:32

SchoorlAZ schreef:
Het is maar wat je wilt zien.

We gaven ook 6 miljoen uit aan Svensson, Midtsjo en Idrissi.
Ik snap je punt echter wel, maar denk niet dat iedere speler bij de top 3 eender is.
Aboukhlal heb ik momenteel enorme twijfels over bijvoorbeeld, en Gudmundsson moet echt gaan veranderen, maar mocht een Pierie of Schuurs afvallen bij ajax (grote kans) dan zie ik niet in waarom AZ die geen kans moet geven, buiten misschien het feit dat je die jongens dan aanmoedigt om AZ de volgende keer ook links te laten liggen bij hun eerste stap omhoog..

Zo kun je momenteel wel een onderscheidend lijstje maken met spelers die meer potentie hebben als ze op den duur afvallen dan anderen om bij AZ nog wat er van te maken:

ajax:
Danilo
Jensen
Kotarski
Kuhn
Pierie
Scherpen
Schuurs

PSV:
Gakpo
Gloster
Ledezma

Hoe waarsschijnlijk het is dat er hier nog jongens van gaan uitvallen is dan weer een totaal andere vraag.
AZ 4 Life
Fanpage-junk

14 okt 2019, 14:30

DeZuivelDuivel schreef:
14 okt 2019, 12:32
Het is maar wat je wilt zien.

We gaven ook 6 miljoen uit aan Svensson, Midtsjo en Idrissi.
Ik snap je punt echter wel, maar denk niet dat iedere speler bij de top 3 eender is.
Aboukhlal heb ik momenteel enorme twijfels over bijvoorbeeld, en Gudmundsson moet echt gaan veranderen, maar mocht een Pierie of Schuurs afvallen bij ajax (grote kans) dan zie ik niet in waarom AZ die geen kans moet geven, buiten misschien het feit dat je die jongens dan aanmoedigt om AZ de volgende keer ook links te laten liggen bij hun eerste stap omhoog..

Zo kun je momenteel wel een onderscheidend lijstje maken met spelers die meer potentie hebben als ze op den duur afvallen dan anderen om bij AZ nog wat er van te maken:

ajax:
Danilo
Jensen
Kotarski
Kuhn
Pierie
Scherpen
Schuurs

PSV:
Gakpo
Gloster
Ledezma

Hoe waarsschijnlijk het is dat er hier nog jongens van gaan uitvallen is dan weer een totaal andere vraag.
Scherpen met een noodgang van dat lijstje af a.u.b. :wink:
AZ 4 Life
Fanpage-junk

14 okt 2019, 14:32

handelaar schreef:
Gudmundsson en Aboukhlal kwamen in de ogen van PSV niet tekort, ze wilden beide jongens houden. De Wit werd ook niet als overbodig gezien. Als je het echt hebt over overbodige spelers dan kom je in de categorie Bergsma, Savastano etc.
SchoorlAZ
Dagjesmens

14 okt 2019, 15:09

AZ 4 Life schreef:
14 okt 2019, 14:32
Gudmundsson en Aboukhlal kwamen in de ogen van PSV niet tekort, ze wilden beide jongens houden. De Wit werd ook niet als overbodig gezien. Als je het echt hebt over overbodige spelers dan kom je in de categorie Bergsma, Savastano etc.
Het zijn ook geen jongens die nadrukkelijk op de deur klopte en alle drie zijn ze vertrokken omdat ze bij AZ meer mogelijkheden zaten.
Nogmaals ik vind het beleid van deze zomer he raar als je wilt aansluiten bij de top 3(of 2)
Koop dan geen afvallers die het daar niet redden, want die kunnen dat niveau kennelijk niet aan.
Plaats reactie