Eredivisie (clubnieuws)

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
MO7
Beheerder

Je dacht toch niet echt dat ik daarop ga klikken hè?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
salmonyappi
Algemeen directeur

MO7 schreef:
05 apr 2018, 16:55
Je dacht toch niet echt dat ik daarop ga klikken hè?
Geef een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
~AZ~
Kristen

Reiziger wint de award voor beste trainer van de JL en ajax heeft de beste jeugdopleiding. Kan ik weinig begrip voor opbrengen.
Bombaman
Fanatic

Ze kunnen natuurlijk niet helemaal zonder prijzen blijven.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Last Scout
Goalscorer

~AZ~ schreef:
11 mei 2018, 14:04
Reiziger wint de award voor beste trainer van de JL en ajax heeft de beste jeugdopleiding. Kan ik weinig begrip voor opbrengen.
Criteria voor de award zijn aangepast toch?
Bij Alkmaar begint de victorie!
salmonyappi
Algemeen directeur

Last Scout schreef:
12 mei 2018, 09:34
Criteria voor de award zijn aangepast toch?
Criterium is nu dat het woord ajax er in voor moet komen !?
Geest van Dirk
Goalscorer

~AZ~ schreef:
11 mei 2018, 14:04
De verkiezing van Reiziger is gewoon terecht.
Dat hun jeugdopleiding eerste is geworden is gewoon een aanfluiting :? en alleen gebaseerd op het talent wat daar rondloopt, maar niet op de inhoud van de opleiding en daar zou het over moeten gaan.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Dario Hubner
Ben-Sider

Geest van Dirk schreef:
13 mei 2018, 11:14
De verkiezing van Reiziger is gewoon terecht..
Hoezo? Hij had toch een, voor JL-begrippen, vreselijk dure selectie onder zijn hoede? Het verbaast me eigenlijk dat ze pas op de laatste speeldag kampioen werden.
Geest van Dirk
Goalscorer

Hij speelde met jonge onervaren spelers tegen meer ervarene tegenstanders en in de regel niet met eerste elftalspelers. Het geld zorgt dan wel voor kwaliteit bij de gekochte talenten, maar het is niet zo makkelijk als je denkt. Het is wel prof voetbal hé, de Jupiler League. Het voetbal wat ze speelden was ook gewoon goed, dat heeft hij dus gewoon goed gedaan. Er valt niet zoveel op af te dingen eigenlijk.
...... and that's what we mean by honey \:D/
pAZcal
Goalscorer

Roda out.
differentcook
Barry

pAZcal schreef:
13 mei 2018, 20:01
Roda out.
Zal niet worden betreurd door degenen die uitwedstrijden bezoeken en degenen die houden van goed voetbal en goed clubmanagement.
vi veri veniversum vivus vici
pAZcal
Goalscorer

Dat denk ik ook. Ik zal er in elk geval niet om treuren. Ik ben benieuwd of we er De Graafschap of Almere City voor terug krijgen.
Forza AZ
Beheerder
Contacteer:

differentcook schreef:
13 mei 2018, 20:28
Zal niet worden betreurd door degenen die uitwedstrijden bezoeken en degenen die houden van goed voetbal en goed clubmanagement.
Scheelt inderdaad een hoop kilometers. Al heeft Roda wel een mooi uitvak met een heel goed zicht op het veld. Dat is in Almere toch een stuk minder, al heb ik gehoord dat ze het stadion gaan verbouwen mochten ze promoveren.
salmonyappi
Algemeen directeur

Voor de eredivisie zou het beter zijn als Graafschap en Sparta er in blijven. Alhoewel Emmen inmiddels een hoop goodwill heeft in het Drents achterland. Maar Emmen en Almere.....het zou curieus zijn.
AZ 4 Life
Harde Kern

Forza AZ schreef:
13 mei 2018, 21:24
Scheelt inderdaad een hoop kilometers. Al heeft Roda wel een mooi uitvak met een heel goed zicht op het veld. Dat is in Almere toch een stuk minder, al heb ik gehoord dat ze het stadion gaan verbouwen mochten ze promoveren.
En ze krijgen weer echt gras in Almere! Maar ik vind dat Roda het dit jaar wel had verdiend om in de eredivisie te blijven. Voeren dit jaar eindelijk normaal beleid, geen paniek etc. In tegenstelling tot Sparta, waar eigenlijk een dramatisch beleid is gevoerd. Van Velthoven en Molenaar hebben het prima gedaan, zeker als je het vergelijkt met die poppenkast in Rotterdam.
salmonyappi
Algemeen directeur

AZ 4 Life schreef:
15 mei 2018, 13:49
En ze krijgen weer echt gras in Almere! Maar ik vind dat Roda het dit jaar wel had verdiend om in de eredivisie te blijven. Voeren dit jaar eindelijk normaal beleid, geen paniek etc. In tegenstelling tot Sparta, waar eigenlijk een dramatisch beleid is gevoerd. Van Velthoven en Molenaar hebben het prima gedaan, zeker als je het vergelijkt met die poppenkast in Rotterdam.
Eigenlijk kan je nu al voorspellen dat Sparta volgend jaar aan de beurt is.......
Last Scout
Goalscorer

Sparta stapte opeens van de jeugdfocus af, vreemd is dat eigenlijk.
Maar ik wordt er nu niet echt warm van om potjes tegen Almere te kijken overigens, dat vind ik wel jammer.

Misschien krijgt die club ooit nog kleur, maar voorlopig heeft het dat zeer zeker niet.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Forza AZ
Beheerder
Contacteer:

Last Scout schreef:
15 mei 2018, 17:09
Misschien krijgt die club ooit nog kleur, maar voorlopig heeft het dat zeer zeker niet.
Het is al een stuk beter dan een jaar of 5 terug. Ze hebben nu in ieder geval een groep met fanatieke supporters die ook met uitwedstrijden vaak zich laat zien. OK, niet een hele grote groep, maar zeker niet minder dan andere kleine clubs in de Eerste Divisie.
AZ 4 Life
Harde Kern

salmonyappi schreef:
15 mei 2018, 16:41
Eigenlijk kan je nu al voorspellen dat Sparta volgend jaar aan de beurt is.......
Laat ze eerst deze nacompetitie maar eens overleven, dat gaat nog zwaar genoeg worden. Al sluit ik me bij Perez aan dat Friday ze wel eens in de eredivisie kan houden. Dit zijn ideale tegenstanders voor hem.
Langedijk
Barry

Zonde van Telstar, die lieten het thuis echt liggen. Een kans als deze krijgen ze nooit meer. Doe nu Almere maar, die voeren een prima beleid. Die simpele boeren bij De Graafschap zit ik niet zo op te wachten.

De andere finale is lastiger. Emmen zou wel grappig zijn en die presteren ook gewoon goed. Sparta verdient het om te degraderen maar dat gun ik Dickie eigenlijk weer niet.
Plaats reactie