PSV

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
AZ Twello
Invaller
Contacteer:

30 aug 2018, 06:47

Dario Hubner schreef:
30 aug 2018, 06:34
Dat gaat wat ver..

We hebben middenvelders zat, toch?
We hebben 4 goede middenvelders (Til, Koopmeiners, Midstjo en Vejijnovic waarvan de laatste in de lappenmand zit, Seuntjes is ook een optie maar kwalitatief ga je er dan op achteruit. Dan zijn er nog wel mogelijkheden op spelers te verschuiven, Ouwejan en Wuytens zouden er kunnen spelen maar dat heeft niet mijn voorkeur. In Jong AZ loopt nog wel potentie maar laat dat nog maar een jaartje rijpen. MNijn inziens kan er met het oog op blessures / schorsingen best nog wel een speler bij.
handelaar
Goalscorer

30 aug 2018, 08:22

AZ Twello schreef:
30 aug 2018, 05:59
PSV heeft Gutierez gecontracteerd. Ik ken de speler niet maar met het oog op Lozano een goede zet. De CL miljoenen zijn nog niet ontvangen of ze zijn alweer uitgegeven. Was nog wel even bang dat PSV naar één van de middenvelders van AZ zou kijken of hebben ze hun les geleerd van Luckassen? PSV is nu helemaal de grote favoriet voor de titel. Is Ramselaar niet iets voor AZ?
Alleen maar goed dat PSV zich aan buitenlanders vergrijpt en niet de eredivisie weer minder maakt door daar grote talenten weg te kapen.
Van de 40 miljoen aan C.L inkomsten gaat er daar toch weer 16,5 miljoen af door de komst van linksback Aziz Behich en middenvelder Erick Gutierrez.
ajax had die 40 miljoen al besteed met de komst van Blind en Tadic, dus mochten de talenten van AZ wederom van zich doen laten spreken, loopt de top 2 nog niet heel hard weg qua financieel opzicht. Van mij mogen ze nog volop met de miljoenen blijven strooien. want het is echt niet gezegd dat zo'n linksback beter is dan Ouwejan of Wijndal of dat een middenvelder er nou zoveel beter op staat dan bijv. een Koopmeiners.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Antti Opdam
Co

30 aug 2018, 09:35

handelaar schreef:
Alleen maar goed dat PSV zich aan buitenlanders vergrijpt en niet de eredivisie weer minder maakt door daar grote talenten weg te kapen.
Van de 40 miljoen aan C.L inkomsten gaat er daar toch weer 16,5 miljoen af door de komst van linksback Aziz Behich en middenvelder Erick Gutierrez.
ajax had die 40 miljoen al besteed met de komst van Blind en Tadic, dus mochten de talenten van AZ wederom van zich doen laten spreken, loopt de top 2 nog niet heel hard weg qua financieel opzicht.
Het is toch alleen maar goed als er meer geld naar de eredivisie vloeit? Is aantrekkelijker voor de kijker van de eredivisie ook. Alles beter dan dat het geld naar de Oekraïne of Wit - Rusland gaat. Dan zie je het geld helemaal nooit meer terug.
Dario Hubner
Fanatic

30 aug 2018, 10:32

Antti Opdam schreef:
30 aug 2018, 09:35
Het is toch alleen maar goed als er meer geld naar de eredivisie vloeit? Is aantrekkelijker voor de kijker van de eredivisie ook. Alles beter dan dat het geld naar de Oekraïne of Wit - Rusland gaat. Dan zie je het geld helemaal nooit meer terug.
Dat al dat geld naar ajax of PSV gaat zorgt er wel voor dat de binnenlandse machtsverhoudingen nog verder worden scheefgetrokken. En dat dus een zeldzame verbetering van onze derde plek nog minder voor de hand ligt.

Daarnaast kunnen die twee clubs met meer gemak een Boadu of een Stengs bij ons wegplukken als ze daar zin in hebben. Ik vind het altijd wat fijner als AZ zijn beste talenten aan het buitenland verkoopt.

Voordelen zijn er ook hoor. Onze competitie krijgt weer wat aanzien. Dat is ook wel weer handig als je buitenlandse talenten wilt overtuigen hier naartoe te komen.
handelaar
Goalscorer

30 aug 2018, 10:48

Dario Hubner schreef:
30 aug 2018, 10:32
Daarnaast kunnen die twee clubs met meer gemak een Boadu of een Stengs bij ons wegplukken als ze daar zin in hebben. Ik vind het altijd wat fijner als AZ zijn beste talenten aan het buitenland verkoopt.
Exact, daarom heb ik ook veel liever dat ze van die hele dure buitenlanders halen (waarvan ook nog maar moet blijken of dat dan wel zo'n geweldenaars zijn) en zo weer wat minder te investeren hebben. Kunnen wij blijven groeien op de manier zoals we nu bezig zijn.
Antti Opdam
Co

30 aug 2018, 11:42

handelaar schreef:
16,5 miljoen af door de komst van linksback Aziz Behich en middenvelder Erick Gutierrez.
On a side note:

https://www.telegraaf.nl/sport/2497662/ ... -gutierrez

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/83 ... back-.html

= 9,7
handelaar
Goalscorer

30 aug 2018, 12:51

Ik zou dan zeggen; kopen, kopen, kopen, er is vast nog wel een Zuid Amerikaantje voor 15 miljoen te vinden. Dat die 40 miljoen aan C.L gelden maar flink mag gaan slinken, want die 9 miljoen tot nu toe schiet niet echt op. Gewoon doen zoals Feyenoord destijds die nu dolgraag Linssen zouden overnemen maar het geld domweg niet meer hebben.
AZ Twello
Invaller
Contacteer:

30 aug 2018, 13:40

handelaar schreef:
30 aug 2018, 12:51
Ik zou dan zeggen; kopen, kopen, kopen, er is vast nog wel een Zuid Amerikaantje voor 15 miljoen te vinden. Dat die 40 miljoen aan C.L gelden maar flink mag gaan slinken, want die 9 miljoen tot nu toe schiet niet echt op. Gewoon doen zoals Feyenoord destijds die nu dolgraag Linssen zouden overnemen maar het geld domweg niet meer hebben.
In dit geval moet je als Feyenoorder blij zijn dat het geld op is. Linssen lijkt me nou niet de speler die Feyenoord kampioen gaat maken.
Geest van Dirk
Goalscorer

31 aug 2018, 21:54

zeekomkommer schreef:
30 aug 2018, 11:51
Jammer dat AZ vorig seizoen zoveel knieblessures te verduren had en ook Europees voetbal gemist heeft. Deze zaken zetten een rem op de ontwikkeling van de club en zou ze de boot kunnen doen gaan missen als ajax en PSV zich afscheiden met CL geld en prestige (zoals in vele andere competities al is gebeurd met de topteams). Het CL gedrocht (eigenlijk de aard van de mens en het handige inspelen daarop door sommigen) maakt het voetbal kapot.
Komt goed. ajax en PSV hebben heel wat meer geld nodig om structureel ver te kunnen komen in de Champions League. Ze zijn gedoodverfde favorieten, dat lijkt heel wat maar in feite is het gewoon gebleven zoals het altijd al was.

AZ moet gewoon doorgaan zoals ze bezig is en dan staan we binnen 3 jaar met de schaal
...... and that's what we mean by honey \:D/
Jack
Technisch directeur

10 sep 2018, 20:03

Van Bommel heeft een speler verboden te dribbelen.

Kennelijk is dit met de speler zelf besproken en besloten. Dit vind ik een opvallende maatregel. Van Gaal verbood ook spelers te dribbelen. Wegens te veelvuldig balverlies. Ik vind dit een teken van sterke coaching, PSV wordt er sterker aan de bal door.
Glory Hunter
Langedijk
Barry

10 sep 2018, 20:41

Jack schreef:
10 sep 2018, 20:03
Ik vind dit een teken van sterke coaching, PSV wordt er sterker aan de bal door.
Bij AZ zouden ze:

- Van den Brom moeten verbieden om te coachen
- Ouwejan moeten verbieden om balletjes terug te spelen
- Til moeten verbieden om nog interviews te geven
- Hatzidiakos moeten verbieden om zijn bed uit te komen
- Van Aart moeten verbieden om de keepers te trainen

Daar wordt AZ ook beter van :wink:
Langedijk
Barry

11 sep 2018, 17:49

zeekomkommer schreef:
10 sep 2018, 20:46
Hee, als je aan Til komt, dan kom je aan mij! :evil:
Til zijn interviews zijn vaak het enige geluksmoment rond een AZ wedstrijd.
Sinds die aanvoerdersband niet meer. Zijn realistische en nuchtere analyses hebben plaatsgemaakt voor misplaatste vergelijkingen met veel betere voetballers.
Geest van Dirk
Goalscorer

15 sep 2018, 05:55

Langedijk schreef:
10 sep 2018, 20:41
Bij AZ zouden ze:

- Van den Brom moeten verbieden om te coachen
- Ouwejan moeten verbieden om balletjes terug te spelen
- Til moeten verbieden om nog interviews te geven
- Hatzidiakos moeten verbieden om zijn bed uit te komen
- Van Aart moeten verbieden om de keepers te trainen

Daar wordt AZ ook beter van :wink:
Dooddoeners.
Enkel en alleen om te verhullen dat je ontzettend slecht kunt omgaan met tegenvallers.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Jack
Technisch directeur

18 sep 2018, 16:51

PSV gewoon winnen van Barcelona. Schijt aan iedereen. GO for it.

Nederland lafaardland. Derksen voorop. De grootste lafaard.

De manier om te groeien en groot te worden is gewoon goed voetballen en met de wil om te winnen spelen.
Glory Hunter
Jack
Technisch directeur

18 sep 2018, 17:27

klote Messi.
Glory Hunter
Ferry
Oude garde

18 sep 2018, 17:30

Jack schreef:
18 sep 2018, 17:27
klote Messi.
Lullig voor PSV. Wel een erg knappe vrije trap. Die snelheid en hoogte...
Jack
Technisch directeur

18 sep 2018, 17:42

Ferry schreef:
18 sep 2018, 17:30
Lullig voor PSV. Wel een erg knappe vrije trap. Die snelheid en hoogte...
In de rust lulverhalen dat de schade meevalt.
Glory Hunter
Langedijk
Barry

18 sep 2018, 18:43

Met een fatsoenlijke spits hadden ze zomaar op 0-1 of 1-1 kunnen komen. Deze clown kan niet eens een bal aannemen en verkloot daardoor elke counter. Hendrix ook totaal ongeschikt voor dit niveau en Zoet houdt geen bal tegen. Hier zat echt wel meer in.
salmonyappi
Technisch directeur

18 sep 2018, 21:23

Langedijk schreef:
18 sep 2018, 18:43
Met een fatsoenlijke spits hadden ze zomaar op 0-1 of 1-1 kunnen komen. Deze clown kan niet eens een bal aannemen en verkloot daardoor elke counter. Hendrix ook totaal ongeschikt voor dit niveau en Zoet houdt geen bal tegen. Hier zat echt wel meer in.
Jij doet precies wat heel Nederland doet: jezelf voor de gek houden dat “er meer in zat”. Eén van de beste clubs ter wereld tegen de kampioen van Nederland. Wat had je vooraf als uitslag verwacht? Precies.........

Interviews met PSV-spelers die allemaal zeggen: “dit had niet gehoeven; we hebben het ergens laten liggen; we waren zeker niet kansloos.....”. Etc. Wees reëel en geef toe dat Barcelona eenvoudigweg drie maatjes te groot is.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
salmonyappi
Technisch directeur

18 sep 2018, 21:47

zeekomkommer schreef:
18 sep 2018, 21:31
Spelers moeten zo'n mentaliteit hebben. Met het idee 'Barcelona is drie maatjes te groot' hoef je niet aan te treden.
Klopt misschien, maar per saldo is het resultaat hetzelfde.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie