Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Langedijk
Barry

Wat een godvergeten slapjanus die Cillissen. Pure armoede, pure middelmaat. En dan die uitstraling. Onbegrijpelijk dat we in Nederland geen betere keeper hebben lopen. Prutser.
Kilkenny
Moderatort

Bizot had hem wel gehad!
DeZuivelDuivel
Reservespeler

Langedijk schreef:
09 jun 2019, 21:22
Wat een godvergeten slapjanus die Cillissen. Pure armoede, pure middelmaat. En dan die uitstraling. Onbegrijpelijk dat we in Nederland geen betere keeper hebben lopen. Prutser.
Krijg je als 2 clubs alle jonge talentvolle keepers ophokken, dan kunnen die zich niet ontwikkelen.

ajax heeft nu Scherpen gehaald weer die ze niet nodig hebben en volgens mij staan daar standaard gewoon 3 man per selectie voor doelmannen (tel maar na van het eerste tot de onder 17) hoeveel dat er zijn die elders onder de lat hadden kunnen staan. PSV is ook zo.

Het zal mij benieuwen hoe talenten als Paes die nu bij Utrecht zit en onze De Boer zich nu gaan ontwikkelen.

Scherpen zal de komende tijd namelijk wel game-over zijn, die mag eerst het ajax spel leren en dan moet hij nog maar eens die Kotarski er uit gaan keepen (om eens iemand te noemen).
Johan
Oude garde

Langedijk schreef:
09 jun 2019, 21:22
Onbegrijpelijk dat er een bankzitter onder de lat staat........
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Langedijk
Barry

Respect voor die commentator bij dat vrouwenvoetbal hoor. Dat je nog zo positief kunt blijven bij zoveel gepruts.
Jack
Algemeen directeur

Langedijk schreef:
15 jun 2019, 14:42
Respect voor die commentator bij dat vrouwenvoetbal hoor. Dat je nog zo positief kunt blijven bij zoveel gepruts.
Het commentaar bij het vrouwenvoetbal vind ik goed !! Het lijkt wel alsof het verboden is om de woorden niet en nee te gebruiken.
Wat me ook opvalt is dat ze niet hun eigen mening proberen op te dringen en dat ze acties niet afkraken.
Al het negatieve is weg lijkt het wel.

Een verademing. Zo moet het bij het mannenvoetbal ook !!!!!!!!!

Tot dit toernooi was het commentaar VERSCHRIKKELIJK bij de meeste voetbalwedstrijden.
Vooral die eikels van de NOS waren gruwelijk slecht. Met op nummer 1 die Ten Napel. Maar Snoeks en Vermeulen … dito ergerlijk.

Dit WK vrouwenvoebal laat zien dat het wel normaal kan.
Glory Hunter
~AZ~
Kristen

Strootman, Veltman... wat een armoede. Had lekker Koopmeiners geselecteerd.
AlkmaarForever
Fanatic

Strootman ??

Op basis waarvan ??
Falcx
Fanatic

~AZ~ schreef:
21 aug 2019, 11:44
Strootman, Veltman... wat een armoede. Had lekker Koopmeiners geselecteerd.
Eens. Ik zie op geen enkele manier hoe Strootman momenteel beter is dan Koopmeiners.
Ik vind het ook een raadsel waarom het vaak over Stengs gaat als optie vanuit AZ voor Oranje, maar Koopmeiners buiten beeld blijft.

Overigens ben ik ook benieuwd of hij eindelijk gaat inzien dat de Duitse publiekslieveling Weghorst meer toevoegt dan Luuk de Jong.
pAZcal
Goalscorer

Falcx schreef:
21 aug 2019, 12:55
Overigens ben ik ook benieuwd of hij eindelijk gaat inzien dat de Duitse publiekslieveling Weghorst meer toevoegt dan Luuk de Jong.
Ik word gek als straks Malen er wel bij zit en Weghorst niet.
Maxhuijp
Supporter

pAZcal schreef:
21 aug 2019, 13:12
Als dat gebeurt mag hij Weghorst gewoon niet. Wat moet hij nog meer doen om dan wel geselecteerd te worden..
pAZcal
Goalscorer

Maxhuijp schreef:
21 aug 2019, 13:27
Als dat gebeurt mag hij Weghorst gewoon niet. Wat moet hij nog meer doen om dan wel geselecteerd te worden..
Gekke hoedjes op zetten. ;)
AZ-073
Oude garde

pAZcal schreef:
21 aug 2019, 13:12
Zijn toch totaal onvergelijkbare spelers???
Verwacht dat beiden de voorselectie niet overleven (tenzij er blessures zijn voor hun posities)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
klotsen
Supporter

Falcx schreef:
21 aug 2019, 12:55
Als je de laatste 10 minuten een goal moet forceren en je hebt De Jong en Weghorst op de bank zitten, dan zou ik nu De Jong toch laten invallen.
pAZcal
Goalscorer

klotsen schreef:
21 aug 2019, 15:46
Als je de laatste 10 minuten een goal moet forceren en je hebt De Jong en Weghorst op de bank zitten, dan zou ik nu De Jong toch laten invallen.
Ik opteer voor Weghorst in de basis, Babel uit de basis en Depay op de plek van Babel.
klotsen
Supporter

pAZcal schreef:
21 aug 2019, 22:43
Ik opteer voor Weghorst in de basis, Babel uit de basis en Depay op de plek van Babel.
Weghorst kan minder aanrichten tegen topverdedigers dan Depay en Depay kan minder aanrichten vanaf de flank.
Weghorst is geen Kuyt en zelfs Kuyt heeft amper in de spits gespeeld bij het Nederlands elftal.
Falcx
Fanatic

klotsen schreef:
22 aug 2019, 10:41
Weghorst kan minder aanrichten tegen topverdedigers dan Depay en Depay kan minder aanrichten vanaf de flank.
Weghorst is geen Kuyt en zelfs Kuyt heeft amper in de spits gespeeld bij het Nederlands elftal.
Als je de wedstrijden van Weghorst ziet in Duitsland, waar hij zeker niet met de minste verdedigers te maken heeft, zie je hoeveel waarde hij toevoegt.
Hij is sinds zijn vertrek bij AZ echt weer een stuk beter geworden en ik verwacht juist dat hij het topverdedigers moeilijker maakt dan Depay. Beide spelers zouden ook goed samen kunnen spelen, want Weghorst maakt alle ruimte waar Depay van profiteert.

Als Weghorst nog zo'n seizoen draait als afgelopen jaar zit hij volgend jaar bij Dortmund om te strijden voor het kampioenschap. Hij is niet alleen publiekslieveling, hij is een voorbeeld binnen de selectie en behoort gewoon tot de betere spelers. Dat is een prestatie waar Luuk de Jong alleen maar van kan dromen.
Antti Opdam
Co

Falcx schreef:
22 aug 2019, 11:20
Als Weghorst nog zo'n seizoen draait als afgelopen jaar zit hij volgend jaar bij Dortmund om te strijden voor het kampioenschap. Hij is niet alleen publiekslieveling, hij is een voorbeeld binnen de selectie en behoort gewoon tot de betere spelers. Dat is een prestatie waar Luuk de Jong alleen maar van kan dromen.
Helaas moest hij van AZ 4 Life weg omdat hij niet het niveau had dat AZ nastreefde.

:wink:
AlkmaarForever
Fanatic

Maxhuijp schreef:
21 aug 2019, 13:27
Het is gebeurd hoor.
~AZ~
Kristen

Ook geen Bizot. Dat begrijp ik ook niet.
Plaats reactie