De topic over oud AZ-spelers II

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
AZuid-Scharwoude
Fanatic

Dario Hubner schreef:
31 jul 2020, 09:05
Dank voor de toevoeging.
Graag gedaan hoor. Maar ook dit was niet de hele tekst. Ik had het van een andere "knip- en plak -site" (voetbalprimeur) geknipt.
salmonyappi
Algemeen directeur

Emma Heesters gaat haar vriend, voetballer Wesley Hoedt, niet achterna als hij na de zomer terugkeert naar Southampton. “Dan gaan we latten”, zegt de 24-jarige zangeres in Het Parool. “Ik heb hier mijn carrière en vind het belangrijk dat je als vrouw je eigen geld verdient.”

Wesley speelde afgelopen jaar op huurbasis bij Antwerp FC in België. Sinds april wonen de twee samen in Alkmaar.
Kom Wesley, wees verstandig: kies voor de liefde! Jij en je meisje wonen nota bene al in Alkmaar......ga lekker bij AZ spelen, dan kan je op de fiets naar je werk!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
dirkjan
Basisspeler
Contacteer:

salmonyappi schreef:
01 aug 2020, 14:32
Kom Wesley, wees verstandig: kies voor de liefde! Jij en je meisje wonen nota bene al in Alkmaar......ga lekker bij AZ spelen, dan kan je op de fiets naar je werk!
Is toch nog een heel stukkie trappen hoor, naar het trainingscomplex.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Langedijk
Barry

Seuntjens waarschijnlijk naar Fortuna. Een jaartje Turkije lijkt me toch niet voldoende om volledig je zakken te vullen.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

Langedijk schreef:
12 aug 2020, 12:01
Seuntjens waarschijnlijk naar Fortuna. Een jaartje Turkije lijkt me toch niet voldoende om volledig je zakken te vullen.
Een dik salaris verspreid over drie of vier contractjaren plus een hele flinke tekenbonus zullen zijn zakken toch wel meer dan behoorlijk vullen. Hij had ook nog maar contract van een jaar.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
Langedijk
Barry

kuifje schreef:
12 aug 2020, 12:16
Een dik salaris verspreid over drie of vier contractjaren plus een hele flinke tekenbonus zullen zijn zakken toch wel meer dan behoorlijk vullen. Hij had ook nog maar contract van een jaar.
Hoe kom je bij 3 of 4 contractjaren? Hij zit er pas 1 jaar en heeft amper gespeeld. En zijn laatste jaar zal hij niet betaald krijgen tenzij Fortuna hem huurt.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

Langedijk schreef:
12 aug 2020, 20:44
Hoe kom je bij 3 of 4 contractjaren? Hij zit er pas 1 jaar en heeft amper gespeeld. En zijn laatste jaar zal hij niet betaald krijgen tenzij Fortuna hem huurt.
Ik neem aan dat Fortuna hem koopt en hij dan een meerjarig contract kan tekenen.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
Plaats reactie