Podcast 67

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
klotsen
Supporter

Antti Opdam schreef:
20 aug 2019, 06:38
Echt een hele goede uitzending dit keer.
Geinig om een stem bij een forummer te horen (klopt wel).
Laatst gewijzigd door klotsen op 20 aug 2019, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
palaver
Seizoenkaarthouder

Als ik langskom, zeggen mensen spontaan hun internetabonnement op, maar dit was wederom een plezier om naar te luisteren.

‘Het is Purmerend hè, niet Pyongyang’.
dirkjan
Basisspeler
Contacteer:

Voor het eerst naar een aflevering geluisterd, en moet zeggen, erg leuk. Ben sinds 2006 forumlid, en er kwamen een hoop bekende namen langs, erg leuk. Ik zal eens vaker gaan luisteren.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
FugAZi
Fanatic

Leuke aflevering, interessant te horen wat de geschiedenis is van het forum. Het maakte ook duidelijk hoe fanatiek mensen waren en soms dus in hun bubbel zaten, sorry dat ik later pas aansloot en mede verantwoordelijk ben enigzins "buitenstaandersbloed" (wel al 40 jaar een AZ hart) in te brengen en in die bubbel door te prikken 😎 (ook al is mijn bijdrage maar een klein).
Kilkenny
Moderatort

Antti Opdam schreef:
20 aug 2019, 06:38
Echt een hele goede uitzending dit keer.
:lol: Ik was al bang dat je ego niet meer te houden zou zijn :D
palaver
Seizoenkaarthouder

Gave aflevering weer. Heb Frits Wester in ieder geval geen moment gemist. :wink:
Dropkick Murphy
Moderatort

De titelrace was dan weer over, dan weer open, dan weer over en nu weer open. Maikel en Sander gingen in de aanloop naar ontknoping nummer zoveel op verkenning uit. En schoven aan bij de in Amsterdam woonachtige AZ'er (en tevens boekjesschrijvert) Mark van Wonderen. Wat plakt hij dan in Amsterdam? En wat trok Maikel in Amsterdam? U hoort het binnen luttele minuten.

https://podcast67.nl/23-trekken-en-plak ... amsterdam/
Aldus de papegaai van de media
Sir Robbert
Fanatic

Zal ook wat vaker gaan inschakelen, erg leuk initiatief!

Ik zie vaak dat er best wat club gerelateerde podcasts op de één of andere manier zijn aangesloten zijn bij FC Afkicken, van ex AZ TV werknemer Neal Petersen. Zijn jullie daar al eens door benaderd?
Bier.
Dropkick Murphy
Moderatort

Sir Robbert schreef:
28 feb 2020, 14:42
Zal ook wat vaker gaan inschakelen, erg leuk initiatief!

Ik zie vaak dat er best wat club gerelateerde podcasts op de één of andere manier zijn aangesloten zijn bij FC Afkicken, van ex AZ TV werknemer Neal Petersen. Zijn jullie daar al eens door benaderd?
Dank voor meedenken! We kennen Neal en FC Afkicken, maar hebben geen behoefte om onder iemand anders paraplu te gaan opnemen. Bovendien zijn ze daar veel te voetbalinhoudelijk, 8)
Dropkick Murphy
Moderatort

Als AZ-fan klamp je je vast aan vanzelfsprekendheden. Dat je de thuiswedstrijden in Alkmaar afwerkt bijvoorbeeld. Dat AZ praktisch ieder weekend in actie komt. Dat we teleurgesteld de Arena verlaten. Dat de competitie in mei eindigt. En dat Maikel en Sander maandelijks bij elkaar aanschuiven om de microfoon aan te zetten en het glas te heffen op AZ.

Maar wat als werkelijk élke vanzelfsprekendheid wegvalt? Wat biedt nog houvast? Maikel en Sander bespreken het voor de gelegenheid via Skype, wat gelijk de haperingen in het geluid verklaart (waarvoor excuses).

https://podcast67.nl/24-de-bizarre-slot ... arantaine/
Plaats reactie