Corona

Het forum waarin men naar hartelust kan discussieren op een hoogstaand niveau.
Ferry
Reservespeler

Voor degene met een stevige maag...een journaliste van RTV Rijnmond beschrijft hoe haar moeder overlijdt in een verpleeghuis en hoe er vervolgens qua protocol gehandeld wordt. Met filmpje.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/196211/D ... en-bodybag
Jack
Algemeen directeur

Hugo de Jonge, van de Corona app, gaat voor het lijsttrekkerschap van het CDA. Ik ben benieuwd of zijn 'prestigeproject' invloed op die verkiezing gaat krijgen. Er zijn weinig politici die een grondige kennis van ICT hebben.
Glory Hunter
Ferry
Reservespeler

Jack schreef:
18 jun 2020, 15:25
Er zijn weinig politici die een grondige kennis van ICT hebben.
IT en overheid - het blijft een boeiend schouwspel. De Jonge kwam begin april met grootse verhalen over een app 'binnen een maand of twee'. En vanuit mijn ervaring in het bedrijfsleven dacht ik al: 'nou....'
:lol:
Jack
Algemeen directeur

Publiek mag weer bij wedstrijden. Maar wel op anderhalf meter afstand van elkaar. En met toeters.

.. de comeback van de vuvuzela ?
Glory Hunter
Forza AZ
Beheerder
Contacteer:

Jack schreef:
24 jun 2020, 17:47
Publiek mag weer bij wedstrijden. Maar wel op anderhalf meter afstand van elkaar. En met toeters.

.. de comeback van de vuvuzela ?
Ik mag toch hopen dat de clubs die dingen verbieden. Wat een vreselijk geluid is dat.
pAZcal
Goalscorer

Lekker trommelen! :D
MO7
Beheerder

Volgens mij kom je met ongeveer 6500 mensen met Victorie Goud en mensen uit één huishouden en kinderen onder de 18 die wel bij elkaar mogen zitten een heel eind qua 1,5 meter in het station. Je zult waarschijnlijk wel behoorlijk moeten gaan schuiven met mensen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Forza AZ
Beheerder
Contacteer:

MO7 schreef:
25 jun 2020, 10:29
Volgens mij kom je met ongeveer 6500 mensen met Victorie Goud en mensen uit één huishouden en kinderen onder de 18 die wel bij elkaar mogen zitten een heel eind qua 1,5 meter in het station. Je zult waarschijnlijk wel behoorlijk moeten gaan schuiven met mensen.
Wat gaat AZ dan doen met de mensen die een gewone seizoenkaart hebben gekozen. Moeten die wachten tot er meer toeschouwers welkom zijn, of mogen die toch af en toe een wedstrijd bezoeken. Financiëel zou het gunstiger zijn om die toch af en toe een wedstrijd te laten bezoeken, omdat AZ ze dan minder korting hoeft te geven volgend seizoen.
Kilkenny
Moderatort

Forza AZ schreef:
25 jun 2020, 10:38
Wat gaat AZ dan doen met de mensen die een gewone seizoenkaart hebben gekozen. Moeten die wachten tot er meer toeschouwers welkom zijn, of mogen die toch af en toe een wedstrijd bezoeken. Financiëel zou het gunstiger zijn om die toch af en toe een wedstrijd te laten bezoeken, omdat AZ ze dan minder korting hoeft te geven volgend seizoen.
Ja die moeten wachten, want vol is vol.
dirkjan
Basisspeler
Contacteer:

Zo is het snel voor elkaar dat je maar 1/3 van je stadion vult.
2020-07-03 08_18_23-Noordhollands Dagblad.jpg
2020-07-03 08_18_23-Noordhollands Dagblad.jpg (97.5 KiB) 241 keer bekeken
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie