Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Tim
Ben-Sider

08 aug 2019, 12:22

Ik verwacht ook niet dat ajax Dani voor een appel en ei laat gaan. We kunnen hem wel huren natuurlijk, daar ben ik ook wel voorstander van.
ForzAZ
Basisspeler

08 aug 2019, 12:32

Van PSV en ajax zie ik twee opties voor ons. Respectievelijk Ramselaar en Dani de Wit. De laatste komt denk ik het dichts bij het profiel van Guus Til. Is ook jonger en meer onbekend bij het grote volk. Precies waar Huiberts het vorige week bij Fox over had.

Ik sluit niet uit dat AZ met hem en zijn club bezig is. Maar er spelen zaken met een andere speler, Donny van de Beek, die op het punt staat naar Real te gaan. ajax zal dan vervanging in huis willen hebben, voordat zij Dani de Wit laten gaan denk ik. Volgens de geruchten zijn zij bezig met Hans Vanaken van Club Brugge als opvolger Van de Beek. Dat kan nog even duren aangezien Club hem niet zomaar wil laten gaan.

Oftewel Dani de Wit kan pas naar AZ komen als bij zijn club enige andere transferzaken geregeld zijn. Ik denk zelf dat het geen slechte is voor AZ. Komt voor ajax misschien net wat te kort. Maar bij AZ krijgt ie de kans om te groeien en te bloeien! Harde werker, scorend vermogen, technisch en tactisch geschoold met de Nederlandse stijl, makkelijk inpasbaar, etc.

Een transfersom zal ajax willen voor afkoop van zijn contract. Een prijs á la Gudmundsson is te verwachten en betaalbaar lijkt mij. De Wit is net wat harder en verder in zijn ontwikkeling als Gudmundsson, dus nogmaals ik sluit niet uit dat AZ hem probeert binnen te halen.
Dario Hubner
Fanatic

08 aug 2019, 15:34

Tim schreef:
Ik verwacht ook niet dat ajax Dani voor een appel en ei laat gaan. We kunnen hem wel huren natuurlijk, daar ben ik ook wel voorstander van.
Laten we 'm bij z'n achternaam noemen.
Kilkenny
Moderatort

08 aug 2019, 16:00

Tim schreef:
Zonder optie tot koop? Met restricties? No way.
Tim
Ben-Sider

08 aug 2019, 16:20

Dario Hubner schreef:
08 aug 2019, 15:34
Laten we 'm bij z'n achternaam noemen.
Je weet over wie ik het heb, maar het spijt me. Iedereen mag F. de Jong bij zijn voornaam noemen, maar bij De Wit is dat dus blijkbaar een ander verhaal.
Tim
Ben-Sider

08 aug 2019, 16:21

Kilkenny schreef:
08 aug 2019, 16:00
Zonder optie tot koop? Met restricties? No way.
Een jaartje lenen, dan heeft ajax een De Wit die aan de Eredivisie gewend is en hebben wij met hopelijk Helmer en Taabouni een waardige vervanging. Win-win dus.
Dario Hubner
Fanatic

08 aug 2019, 16:31

Tim schreef:
08 aug 2019, 16:20
Je weet over wie ik het heb, maar het spijt me. Iedereen mag F. de Jong bij zijn voornaam noemen, maar bij De Wit is dat dus blijkbaar een ander verhaal.
Wat mij betreft gaat helemaal niemand De Jong nog bij z'n voornaam noemen. Het was die irritatie die zojuist weer boven kwam drijven. Maar, on-topic weer, ga vooral verder waar je was...
AZuid-Scharwoude
Fanatic

08 aug 2019, 16:34

MO7 schreef:
08 aug 2019, 11:52
Leo Driessen zei over hem dat hij niet de plek van Van de Beek zou gaan invullen maar naar een andere club met een A zou zijn waar net iemand vertrokken was. Dan is het op zijn minst een gerucht. Of het juist blijkt zullen we wel zien.
Geen transfergeruchten aangaande Almere City hier graag. 😉
Bombaman
Fanatic

08 aug 2019, 16:42

Tim schreef:
08 aug 2019, 16:21
Een jaartje lenen, dan heeft ajax een De Wit die aan de Eredivisie gewend is en hebben wij met hopelijk Helmer en Taabouni een waardige vervanging. Win-win dus.
Wij hebben geen reet aan een win voor die kneuzen. No go dus.
Cetero censeo birrum bibendum esse
DeZuivelDuivel
Oude garde

08 aug 2019, 21:36

Terug van bangeweest (en ik snap wel waarom, ik vergat Diemers te noemen).
In de Friese wandelgangen gaat blijkbaar het gerucht dat AZ en Feyenoord achter Van Bergen aan zouden zitten.
Tim
Ben-Sider

08 aug 2019, 21:39

DeZuivelDuivel schreef:
In de Friese wandelgangen gaat blijkbaar het gerucht dat AZ en Feyenoord achter Van Bergen aan zouden zitten.
Hoe serieus is dat gerucht? Feyenoord heeft momenteel buitenspelers genoeg namelijk.
DeZuivelDuivel
Oude garde

08 aug 2019, 21:45

Tim schreef:
08 aug 2019, 21:39
Hoe serieus is dat gerucht? Feyenoord heeft momenteel buitenspelers genoeg namelijk.
Was nog pre-Berghuis verlenging (maar kon het zoals je kon zien niet eerder delen) en daar moeten ze natuurlijk wel een schaduwlijst voor hebben ook al is hij verlengd nu.
Of het serieus te nemen is, is een tweede en of het een zinvolle transfer voor AZ zou zijn een derde, maar vond het wel noemenswaardig.
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

08 aug 2019, 21:45

ForzAZ schreef:
08 aug 2019, 12:32
Van PSV en ajax zie ik twee opties voor ons. Respectievelijk Ramselaar en Dani de Wit. De laatste komt denk ik het dichts bij het profiel van Guus Til. Is ook jonger en meer onbekend bij het grote volk. Precies waar Huiberts het vorige week bij Fox over had.

Ik sluit niet uit dat AZ met hem en zijn club bezig is. Maar er spelen zaken met een andere speler, Donny van de Beek, die op het punt staat naar Real te gaan. ajax zal dan vervanging in huis willen hebben, voordat zij Dani de Wit laten gaan denk ik. Volgens de geruchten zijn zij bezig met Hans Vanaken van Club Brugge als opvolger Van de Beek. Dat kan nog even duren aangezien Club hem niet zomaar wil laten gaan.

Oftewel Dani de Wit kan pas naar AZ komen als bij zijn club enige andere transferzaken geregeld zijn. Ik denk zelf dat het geen slechte is voor AZ. Komt voor ajax misschien net wat te kort. Maar bij AZ krijgt ie de kans om te groeien en te bloeien! Harde werker, scorend vermogen, technisch en tactisch geschoold met de Nederlandse stijl, makkelijk inpasbaar, etc.

Een transfersom zal ajax willen voor afkoop van zijn contract. Een prijs á la Gudmundsson is te verwachten en betaalbaar lijkt mij. De Wit is net wat harder en verder in zijn ontwikkeling als Gudmundsson, dus nogmaals ik sluit niet uit dat AZ hem probeert binnen te halen.
Interesse in Vanaken wordt glashard ontkent.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
MO7
Beheerder

08 aug 2019, 22:03

Heeft niets met dit topic te maken, Kuifje. Jij zou beter moeten weten.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
klotsen
Supporter

08 aug 2019, 22:33

DeZuivelDuivel schreef:
Zeer interessant! Voldoet aan de beschrijving van Slot " Ik zou nog graag een exceptioneel snelle buitenspeler met diepgang toevoegen. Die met zijn goede been aan de goede kant staat." Zal wel duur zijn, net een jaartje bij Heerenveen en nog drie jaar onder contract (Huiberts verzuchtte bij de transfer van Til dat spelers verkopen makkelijker is dan aankopen)

https://www.vi.nl/pro/overig/dit-heeft- ... 0453e05295
https://youtu.be/5ZJ1lShuRLg?t=162
Kilkenny
Moderatort

09 aug 2019, 08:51

DeZuivelDuivel schreef:
Welke wandelgangen? Digitaal? In het theehuis van Tietjerksteradeel?
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

09 aug 2019, 11:29

MO7 schreef:
08 aug 2019, 22:03
Heeft niets met dit topic te maken, Kuifje. Jij zou beter moeten weten.
Onrechtstreeks wel gezien de zeer vage link naar De Wit en de suggestie dat een eventuele transfer van Vanaken hier invloed op heeft.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

MO7
Beheerder

09 aug 2019, 18:27

Bij Belgen gaat alles altijd onrechtstreeks, toch? Maar het is tijd voor een concreet gerucht, dit gerommel schiet niet op.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

09 aug 2019, 21:57

DeZuivelDuivel
Oude garde

10 aug 2019, 02:03

Dubbele cijfers als je zijn doelpunten en assists bij elkaar optelt, bezit aardig wat snelheid en heeft het op eredivisie niveau al eens laten zien.
Past in ieder geval in het profiel dat Slot heeft geschetst lijkt me, maar wat zou het prijskaartje zijn?
Plaats reactie