Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder

11 jul 2019, 19:02

AZ 4 Life schreef:
11 jul 2019, 14:02
Dat scenario kan nu helemaal niet want je bent geen sterkhouders kwijt. Ik snap echt niet dat mensen de situatie van vorig jaar vergelijken met die van dit jaar. Vorig jaar was je met Jahanbakhsh en Weghorst 2/3 van je voorhoede kwijt en praktisch je hele doelpuntenproductie. Daar is toen niemand voor gehaald, met als resultaat dat je met Friday en Bel Hassani de EL in moest. Daarnaast moest je toen op het laatste moment met Koopmeiners gaan schuiven omdat Wuytens niet fit was.

Die problemen hebben we nu niet. Ons elftal staat en er zijn zelfs spelers teruggekomen. Maher is vertrokken maar daarvoor heb je Koopmeiners en Vejinovic terug op het middenveld. Seuntjens is weg, daarvoor heb je Boadu en Druijf. Kortom, totaal geen vergelijking met vorig jaar. Nu zijn er geen open plekken die echt accuut opgevuld moeten worden. Je kan hooguit nog wat versterkingen voor de breedte verwachten. Al zijn Clasie en eventueel Bazoer wel potentiele basisklanten.
Gelukkig ... er zijn ook nog mensen die realistisch nadenken.
ForzAZ
Invaller

11 jul 2019, 19:10

Bazoer voor vertrek, zie link hieronder:
http://www.wolfs-blog.de/vfl-wolfsburg- ... ac-moskau/

Eén van de gasten, Sascha 11 juli 2019 om 13:45 uur, schrijft:
"Trouwens, de vereniging wil de Bazoer naar het AZ Alkmaar brengen."

Voor wat het waard is uiteraard.
galblazer
Oude garde

11 jul 2019, 19:12

AZ 4 Life schreef:
11 jul 2019, 13:29
Zou voetbaltechnisch een topper zijn.. Als je die mentaal op de rit krijgt heb je goud in handen. Ik zou die gok zeker aandurven, aan zijn voetballende kwaliteiten ligt het niet. Dan is de taak aan Pusic om hem mentaal in het gareel te houden. Dicht hem ook meer kwaliteiten toe dan Clasie.

Er is trouwens nog geen directe link. Der Kicker meldt dat een niet nader te noemen Nederlandse club op het punt staat Bazoer over te nemen. Vervolgens zijn er op twitter wat accounts mee aan de haal gegaan en gaan gissen zo lijkt het. Veel opties heb je inderdaad niet. ajax zal het niet zijn, Feyenoord verwacht ik ook niet, PSV ligt niet heel voor de hand al kunnen die hem wel gebruiken op het middenveld. Die zullen toch niet nog een jaar gaan spelen met Rosario, Sadilec en Hendrix? Dan heb je nog de subtop, Utrecht kan hem niet betalen, Vitesse en AZ wel..
Zoals gewoonlijk ben jij weer fan van spelers met een waardeloze mentaliteit. Je doet het er om, he ?
Heeft iemand Kees gezien?
DeZuivelDuivel
Oude garde

11 jul 2019, 20:00

handelaar schreef:
11 jul 2019, 18:35
Vind je Vejinovic ook een loser, want die is hier niet echt mislukt. Sterker, ik vraag me af als hij niet geblesseerd was geweest hij gewoon hier basisspeler was gebleven.
Was nota bene meteen hier na zijn komst tot speler van de maand verkozen! Maar toch wordt de ene na de andere middenvelder, die het bij diverse clubs niet hebben gemaakt, genoemd omdat Slot meer een agressief aanjagertje wil hebben, zodat menigeen denkt dat we ook daadwerkelijk nog middenvelders nodig hebben.
Maar goed, het betreffen dan ook slechts geruchten op Clasie na dan.
Dit is weer volledig off-topic.
Tim
Ben-Sider

11 jul 2019, 20:08

[quote=handelaar post_id=676817 time=1562870138 user_id=7555]
Vind je Vejinovic ook een loser, want die is hier niet echt mislukt. Sterker, ik vraag me af als hij niet geblesseerd was geweest hij gewoon hier basisspeler was gebleven.
Was nota bene meteen hier na zijn komst tot speler van de maand verkozen! Maar toch wordt de ene na de andere middenvelder, die het bij diverse clubs niet hebben gemaakt, genoemd omdat Slot meer een agressief aanjagertje wil hebben, zodat menigeen denkt dat we ook daadwerkelijk nog middenvelders nodig hebben.
Maar goed, het betreffen dan ook slechts geruchten op Clasie na dan.
[/quote]

Tja vejinovic heeft net zoveel laten zien als jouw aartsvijand Gudmundsson. Maar hem zie je liever branden in de hel, dan presteren voor AZ. Dus als anderen kritiek hebben op Vejinovic ben jij echt wel de allerlaatste die erop mag reageren.
ForzAZ
Invaller

11 jul 2019, 20:14

Bazoer naar Vitesse volgens Telegraaf zojuist.

Ik weet ook niet of hij met zijn 'wankele' mentaliteit wel bij AZ zou passen. Utrechters ook niet overtuigt van zijn optredens lees ik op forum.

Dus we gaan weer voor voluit voor Jordy Clasie. Het is wachten dat Southampton hem echt wil lozen en AZ hem voor een prikkie kan overnemen Max kennende.
~AZ~
Kristen

11 jul 2019, 20:18

De vlag kan uit. Wat een opluchting.
Bob Ross
Reservespeler
Contacteer:

11 jul 2019, 20:40

Tja vejinovic heeft net zoveel laten zien als jouw aartsvijand Gudmundsson. Maar hem zie je liever branden in de hel, dan presteren voor AZ. Dus als anderen kritiek hebben op Vejinovic ben jij echt wel de allerlaatste die erop mag reageren.
Vejinovic en Gudmondsson zijn inderdaad vergelijkbaar. Wel wat voetbaltechnische aanknopingspunten maar nog maar de vraag of het basismateriaal is. Daar moet nog echt een verbetering bij.
Robin
Glory-hunter

11 jul 2019, 20:53

~AZ~ schreef:
Ja, joepie! Lekker genieten van Clasie volgend jaar, de man zonder restwaarde die al jaren geen pepernoot meer heeft geraakt. Geef mij dan maar Bazoer.
I did not choose myself, I was chosen.
Tim
Ben-Sider

11 jul 2019, 21:12

Bob Ross schreef:
11 jul 2019, 20:40
Vejinovic en Gudmondsson zijn inderdaad vergelijkbaar. Wel wat voetbaltechnische aanknopingspunten maar nog maar de vraag of het basismateriaal is. Daar moet nog echt een verbetering bij.
Gudmundsson is wel wat jaartjes jonger natuurlijk he, maar is hier blijkbaar een groep die Gudmundsson liever keihard ziet falen dan dat ze AZ zien presteren. Handelaar en Dirk Scheringa behoren daar zeker onder, handelaar vond het zelfs jammer dat Gudmundsson had gescoord tegen Brugge. Ik had jou eerlijk gezegd beter ingeschat, maar als jullie haat tegen een enkele speler, die niks kwaad heeft gedaan, boven de clubliefde gaat, dan zijn jullie het supporter zijn van AZ niet waard.
MO7
Beheerder

11 jul 2019, 21:14

~AZ~ schreef:
Dat.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
pAZcal
Goalscorer

11 jul 2019, 22:25

galblazer schreef:
Zoals gewoonlijk ben jij weer fan van spelers met een waardeloze mentaliteit. Je doet het er om, he ?
Soort zoekt soort. ;) ;)
pAZcal
Goalscorer

11 jul 2019, 22:39

Tim schreef:
Gudmundsson is wel wat jaartjes jonger natuurlijk he, maar is hier blijkbaar een groep die Gudmundsson liever keihard ziet falen dan dat ze AZ zien presteren. Handelaar en Dirk Scheringa behoren daar zeker onder, handelaar vond het zelfs jammer dat Gudmundsson had gescoord tegen Brugge. Ik had jou eerlijk gezegd beter ingeschat, maar als jullie haat tegen een enkele speler, die niks kwaad heeft gedaan, boven de clubliefde gaat, dan zijn jullie het supporter zijn van AZ niet waard.
Om deze reden staat Dirk Scheringa als enige persoon ooit in mijn vijandlijst op dit forum.
pAuluZ
Invaller

12 jul 2019, 03:14

Nah Bazoer dus naar vitesse. Was te verwachten natuurlijk, stel je eens voor dat AZ iemand haalt van boven de 20. Next!
mAgNaVoX oDySsEy
AZ Twello
Invaller
Contacteer:

12 jul 2019, 05:58

Robin schreef:
11 jul 2019, 20:53
Ja, joepie! Lekker genieten van Clasie volgend jaar, de man zonder restwaarde die al jaren geen pepernoot meer heeft geraakt. Geef mij dan maar Bazoer.
Nee Bazoer heeft lekker lopen ballen de afgelopen 2 jaar.... :? Bij FC Utrecht heeft hij afgelopen half jaar toch ook niks gepresteerd? Terwijl je daar met Advocaat een coach hebt die blind gaat op prestaties uit het verleden. Wat potentie betreft een prima voetballer Bazoer maar dat was Bel Hassani ook. Laat ze dan Leroy Fer maar voor de neus van Feyenoord wegkapen. Die kan ook centraal achterin spelen. Beer van een vent, goede tackle.
Bob Ross
Reservespeler
Contacteer:

12 jul 2019, 06:41

Tim schreef:
Bij mij is er geen haat hoor, ik juich hem toe. Dat hij zich vanuit de KKD nog door moet ontwikkelen is ook geen schande. Gudmondsson heeft in de 2e seizoenshelft ook wel groei laten zien al, dus ik heb best goede hoop voor hem. Ik hoop dat hij er dit seizoen 30 maakt en ons naar de CL schiet.

Ontopic: geen ramp dat Bazoer niet komt. Middenvelders genoeg en een arrogante gozer die niet in Alkmaar past.
Kilkenny
Moderatort

12 jul 2019, 07:04

pAuluZ schreef:
12 jul 2019, 03:14
Nah Bazoer dus naar vitesse. Was te verwachten natuurlijk, stel je eens voor dat AZ iemand haalt van boven de 20. Next!
Johnson was vorig jaar 26, Clasie (als die komt) is 27. Leeftijdsdiscussie is onzin.
MO7
Beheerder

12 jul 2019, 08:55

Maar heb je ook zo iets als voetbalintelligentieleeftijd?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZ 4 Life
Fanpage-junk

12 jul 2019, 09:08

galblazer schreef:
Neehoor, ik kijk gewoon naar potentie en voetbalkwaliteiten. En soms moet je eens gokjes nemen. Utrecht heeft dat ook een aantal keer gedaan. Soms pakt dat goed uit (Labyad) en soms niet (Tannene).
AZ 4 Life
Fanpage-junk

12 jul 2019, 09:10

AZ Twello schreef:
12 jul 2019, 05:58
Nee Bazoer heeft lekker lopen ballen de afgelopen 2 jaar.... :? Bij FC Utrecht heeft hij afgelopen half jaar toch ook niks gepresteerd? Terwijl je daar met Advocaat een coach hebt die blind gaat op prestaties uit het verleden. Wat potentie betreft een prima voetballer Bazoer maar dat was Bel Hassani ook. Laat ze dan Leroy Fer maar voor de neus van Feyenoord wegkapen. Die kan ook centraal achterin spelen. Beer van een vent, goede tackle.
Lekker kort door de bocht, heeft werkelijk nog nooit centraal achterin gespeeld ook... En Bazoer heeft afgelopen half jaar wel degelijk goed gespeeld, zeker in de slotfase van de competitie.
Plaats reactie