AZ-Royal Antwerp (do 22 aug, 20.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Ikkyu-San
Supporter

Mmm, ik heb geluid (beeld misschien ff aanklikken) en geen advertenties behalve die er naast staat (wel uBlock aan). Op rojadirecta staat nog wel een andere link waarbij ik inderdaad geen geluid kon krijgen...
OT: Stengs kon het feit dat hij me weer gek maakt de eerste 20 minuten in 1 klap goedmaken, maar voerde zijn actie (2x) te ver door
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
~AZ~
Kristen

Lekker Hatzidiakos. Tweede keer dat hij er naast zit, nu is het fataal.
Ikkyu-San
Supporter

Pff, die Belgische commentator is nu wel irritant
salmonyappi
Technisch directeur

Eerste tegengoal dit seizoen. Heel slecht nieuws want nu wordt het een erg moeilijk verhaal.. ....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZRickGrimesAZ
Oude garde

Ikkyu-San schreef:
22 aug 2019, 19:10
Gebruik gewoon de stream op kijk.nl, is gratis.
Langedijk
Barry

Daarom bezoek ik geen wedstrijden meer. Omdat dit soort figuren nog steeds niet afgeserveerd is. Topsportklimaat is niet aanwezig.
Maxhuijp
Supporter

Ikkyu-San schreef:
22 aug 2019, 19:10
De presentator via KIJK zegt elke keer als antwerp over de middelijn komt "nu moet AZ opletten!"
Ikkyu-San
Supporter

Als AZ die handrem er nu even afhaalt en 3 keer scoort, kan ik die Belg vast wat meer waarderen.
salmonyappi
Technisch directeur

AZRickGrimesAZ schreef:
22 aug 2019, 19:11
Gebruik gewoon de stream op kijk.nl, is gratis.
Die werkt niet in Frankrijk.....
SimonPoulsen
Supporter

Het meest frusterende is nog wel dat die griek de corner makkelijk had kunnen voorkomen, maar hem gewoon vertikte binnen te houden.
Denniz
Fanatic

AZ combineert tot ze helemaal scheel ziet. Goede Stengs en Svensson. Fysiek worden we helemaal afgetroefd. Die gasten zijn 30 cm langer. Doelpunt door mis-timing van onze bekende Griek. Mag echt niet. :(
Jack
Algemeen directeur

~AZ~ schreef:
22 aug 2019, 17:14
#%€&* weer Hatzidiakos basis.
Hij geeft gemakkelijk een hoekschop weg. En hij verloor een kopduel waardoor de tegengoal tot stand kwam.
ZUCHT.
Glory Hunter
Smit260
Seizoenkaarthouder

Onnodige goal maar bij AZ moet in die laatste fase het tempo wat hoger, desniettemin ook wat kansen gehad.
Persoonlijk schat ik Antwerp gewoon wat hoger in dan AZ over twee duels, en het zou dus geen schande zijn om tegen hun eruit te liggen.
sister of mercy
Ben-Sider
Contacteer:

Hatzikidee weer met een belangrijke fout en wellicht een hele dure fout. Ga nou eens een goede cv halen. Dit is al jaren een probleem. Waarom speelt AZ met de handrem?
Weer een wedstrijd tussen de lieve jongens en de kerels.
Jack
Algemeen directeur

kutzooi. Waarom schiet AZ niet vaker op de goal. Moet het per sé via de zijlijnen van het veld lopen allemaal. Of wacht AZ expres tot er 11 belgen in het 16 meter gebied staan.
Glory Hunter
klotsen
Supporter

sister of mercy schreef:
22 aug 2019, 19:20
Hatzikidee weer met een belangrijke fout en wellicht een hele dure fout. Ga nou eens een goede cv halen. Dit is al jaren een probleem. Waarom speelt AZ met de handrem?
Weer een wedstrijd tussen de lieve jongens en de kerels.
Die handrem is nodig omdat de knip al jaren gesloten blijft voor goede nieuwe centrale verdedigers.
Denniz
Fanatic

SimonPoulsen schreef:
22 aug 2019, 19:17
Het meest frusterende is nog wel dat die griek de corner makkelijk had kunnen voorkomen, maar hem gewoon vertikte binnen te houden.
Hij had die bal gewoon naar buiten moeten werken, ging er niet eens voor en had hem gemakkelijk kunnen hebben. Laks. Het mis-timen waardoor er de de goal valt is ongvergeeflijk. Ook hier laks, hij dacht echt dat hij relax een hoge bal uit eigen sfrafschopgebied mocht koppen. Nog even koffie gehaald, niet druk gemaakt, even koppen... ja ja.
Ikkyu-San
Supporter

salmonyappi schreef:
22 aug 2019, 19:15
Die werkt niet in Frankrijk.....
VPN er op zetten en op NL zetten. Tenminste op je laptop (setupvpn aan Mozilla voegen). Voor mobiel heb ik nog geen goede gratis VPN-tip.

AZ beter dan tegen Groningen, maar zoekende. Boadu, Stengs en Idrissie hebben nog weinig in te brengen. Alles gaat door het midden. Toch wat kansjes gehad, maar of te ver doorgecombineerd (Stengs), of niet genoeg killer-instinct (Boadu). Druijff en meer over de flanken spelen, werkt misschien beter tegen Antwerp. Hun spelers zijn allemaal twee keer zo breed en lang als de onze (als je Vlaar niet meetelt).
kuifje
Goalscorer
Contacteer:

Het leek wel zoals Jong AZ deze week. Stel smurfen en lichtgewichten tegen normale jongens. AZ combineert bij tijd en wijlen wel aardig en had ook wat mogelijkheden maar je weet gewoon dat zij loeren op het moment dat ze hun surplus aan fysiek en lengte in de strijd kunnen gooien. Heb ook de indruk dat Slot totaal verrast is door Boloni en niet had verwacht dat Antwerp zo veel druk ging zetten. AZ wist er totaal geen raad mee. Ik verwacht dat in de competitie meer teams dit gaan doen of zou alleen Willem II zo slim zijn?
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
salmonyappi
Technisch directeur

Ikkyu-San schreef:
22 aug 2019, 19:24
VPN er op zetten en op NL zetten. Tenminste op je laptop (setupvpn aan Mozilla voegen). Voor mobiel heb ik nog geen goede gratis VPN-tip.

AZ beter dan tegen Groningen, maar zoekende. Boadu, Stengs en Idrissie hebben nog weinig in te brengen. Alles gaat door het midden. Toch wat kansjes gehad, maar of te ver doorgecombineerd (Stengs), of niet genoeg killer-instinct (Boadu). Druijff en meer over de flanken spelen, werkt misschien beter tegen Antwerp. Hun spelers zijn allemaal twee keer zo breed en lang als de onze (als je Vlaar niet meetelt).
Dank voor het meedenken. Ik heb alleen iPhone en iPad mee....... Maar zo te lezen mis ik niks.
Plaats reactie