Calvin Stengs

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
ForzAZ
Invaller

08 feb 2019, 21:40

Geest van Dirk schreef:
08 feb 2019, 21:31
Tenenkrommend weer dat naar AZ toe respectloze doorzagen van die verslaggever. :evil:
Mooi antwoord van Stengs en hij meende het ook denk ik :D
Ik hoorde iets anders tussendoor. Hij is overgestapt naar Mino Raiola als zaakwaarnemer. Die is ook de zaakwaarnemer van Myron Boadu. Bij ajax ligt deze zaakwaarnemer niet zo goed! =D>

AZ kan het volgens mij wel vinden met Raiola. Huiberts moet met hem een plan maken om onze jonge toppers Stengs en Boadu nog een jaar samen bij AZ te laten ballen. Dus Huiberts verbeter en verleng het contract van Stengs! [-o<

handelaar
Basisspeler

08 feb 2019, 22:20

multatuli schreef:
08 feb 2019, 21:20
Stengs zijn antwoord op de vraag of hij Ziyech moet opvolgen bij ajax:
"Ik blijf bij AZ" en "AZ is mijn cluppie"
Was dat bij Fox, want dat heb ik gemist?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.

Kilkenny
Moderatort

08 feb 2019, 22:21

Geest van Dirk schreef:
08 feb 2019, 21:31
Tenenkrommend weer dat naar AZ toe respectloze doorzagen van die verslaggever. :evil:
Mooi antwoord van Stengs en hij meende het ook denk ik :D
Het is nou eenmaal wat er leeft en daar gaat Stengs zo prima mee om. Hoort erbij. En ik maak me nog steeds geen zorgen. 8)

Kilkenny
Moderatort

08 feb 2019, 22:24

ForzAZ schreef:
Ik hoorde iets anders tussendoor. Hij is overgestapt naar Mino Raiola als zaakwaarnemer. Die is ook de zaakwaarnemer van Myron Boadu. Bij ajax ligt deze zaakwaarnemer niet zo goed! =D>

AZ kan het volgens mij wel vinden met Raiola. Huiberts moet met hem een plan maken om onze jonge toppers Stengs en Boadu nog een jaar samen bij AZ te laten ballen. Dus Huiberts verbeter en verleng het contract van Stengs! [-o<
Ik denk dat AZ al heel lang prima contact heeft met Raiola. Ik weet niet precies waarom, maar er is nooit sprake van het vroegtijdig wegtrekken van talent bij AZ, terwijl er dacht ik nog wel meer bij hem zitten. In ieder geval hebben ze met hem toen die tijdelijke overgang van die verdediger van PSG voor jong AZ geregeld, dat was een goed teken.

kuifje
Basisspeler
Contacteer:

08 feb 2019, 22:28

ForzAZ schreef:

Zit Owen ook niet bij Raiola? Die heeft ook bewust voor AZ gekozen.
En José zit ook in dit kamp en is goed bevriend met AZ en natuurlijk AZ-minded.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.

ForzAZ
Invaller

08 feb 2019, 22:31

Kilkenny schreef:
08 feb 2019, 22:24
Ik denk dat AZ al heel lang prima contact heeft met Raiola. Ik weet niet precies waarom, maar er is nooit sprake van het vroegtijdig wegtrekken van talent bij AZ, terwijl er dacht ik nog wel meer bij hem zitten. In ieder geval hebben ze met hem toen die tijdelijke overgang van die verdediger van PSG voor jong AZ geregeld, dat was een goed teken.
Owen Wijndal zit ook bij Raiola. Ook Panta.

https://www.deondernemer.nl/nieuwsberi ... ar-spelers

Kilkenny
Moderatort

08 feb 2019, 22:32

Dank voor de aanvullende info Kuifje en ForzAZ.

ForzAZ
Invaller

08 feb 2019, 22:33

Kilkenny schreef:
08 feb 2019, 22:32
Dank voor de aanvullende info Kuifje en ForzAZ.
Graag gedaan Kilkenny!

multatuli
Ben-Sider

09 feb 2019, 03:24

handelaar schreef:
08 feb 2019, 22:20
Was dat bij Fox, want dat heb ik gemist?
Was inderdaad bij fox.

Voltreffer Vick
Oude garde

09 feb 2019, 06:59

ForzAZ schreef:
Ook Panta.
Zelfs Raiola ziet het dus niet altijd goed.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste

MO7
Beheerder

09 feb 2019, 07:20

ForzAZ schreef:
Ook Panta.
Proest. On topic maar weer.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?

~AZ~
Barry

09 feb 2019, 09:20

ForzAZ schreef:
Owen Wijndal zit ook bij Raiola. Ook Panta.

https://www.deondernemer.nl/nieuwsberi ... ar-spelers
Dat kan nog wel eens een reden zijn waarom hij kans na kans in het eerste heeft gekregen.

Pherai is vroegtijdig vertrokken naar Dortmund onder Raiola, dus een echt patroon is er volgens mij niet te ontdekken. Het is wel bekend dat Raiola en Huiberts bevriend zijn.

Kilkenny
Moderatort

09 feb 2019, 10:53

Voltreffer Vick schreef:
09 feb 2019, 06:59
Zelfs Raiola ziet het dus niet altijd goed.
Wedden dat hij er toch geld mee gaat verdienen? Dan ziet hij het goed genoeg.

Kilkenny
Moderatort

09 feb 2019, 10:58

~AZ~ schreef:
Pherai is vroegtijdig vertrokken naar Dortmund onder Raiola, dus een echt patroon is er volgens mij niet te ontdekken. Het is wel bekend dat Raiola en Huiberts bevriend zijn.
Dat klopt. Maar als een jeugdspeler zonder contract ècht weg wil hou je dat niet tegen. Maar er zijn geen vertrekken van jonge spelers met een contract geforceerd voor zover ik weet en daar draait het in het geval van Stengs om. Ik maak me nog steeds geen zorgen.

AZA'dam
Fanatic

09 feb 2019, 12:59

De manier waarop Romero vertrok, en ook Jonathas, heeft er voor gezorgd dat AZ bepaald niet louter goede ervaringen heeft met Raiola, om het voorzichtig uit te drukken.
Gelukkig begrijpt iedereen, inclusief Stengs zelf, dat het na die paar wedstrijden in het eerste nog lang geen tijd is voor een volgende stap.

Last Scout
Goalscorer

09 feb 2019, 13:44

~AZ~ schreef:
Dat kan nog wel eens een reden zijn waarom hij kans na kans in het eerste heeft gekregen.

Dortmund is in het hedendaagse voetbal natuurlijk wel andere koek dan zelfs een ajax natuurlijk.
Bij Alkmaar begint de victorie!

~AZ~
Barry

09 feb 2019, 13:49

Last Scout schreef:
09 feb 2019, 13:44
Dortmund is in het hedendaagse voetbal natuurlijk wel andere koek dan zelfs een ajax natuurlijk.
Voor Boadu zal ook wel de Engelse top op de stoep hebben gestaan, dat betekent niet dat je ervoor moet gaan. Pherai speelt nu in de onder 19 van Dortmund, maar had bij AZ waarschijnlijk al bij het eerste gezeten. De vraag of het een beter is dan het ander kan alleen de speler zelf beantwoorden.

kuifje
Basisspeler
Contacteer:

09 feb 2019, 14:34

Ik kan me niet voorstellen dat zo’n Dortmund of een andere topclub inhoudelijk en qua visie meer te bieden heeft dan AZ. Nu kan ik wel inschatten dat ze in Duitsland ook de zaakjes goed voor elkaar hebben en zeker faciliteir heel ver staan maar ik denk niet dat je bij Dortmund een betere voetballer wordt dan bij AZ. De voornaamste keuze is geld. Als zo’n jongen een paar ton per jaar krijgt is dat een wezenlijk verschil.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.

Last Scout
Goalscorer

09 feb 2019, 17:52

~AZ~ schreef:
09 feb 2019, 13:49
Voor Boadu zal ook wel de Engelse top op de stoep hebben gestaan, dat betekent niet dat je ervoor moet gaan. Pherai speelt nu in de onder 19 van Dortmund, maar had bij AZ waarschijnlijk al bij het eerste gezeten. De vraag of het een beter is dan het ander kan alleen de speler zelf beantwoorden.
Daar ben ik het ook gewoon mee eens, maar het neemt niet weg dat het een van de grotere clubs van de afgelopen 10-15 jaar is en in de regel gewoon een titelkandidaat.
Dat geld inderdaad ook voor engelse clubs, bij Boadu zou Arsenal op de stoep gestaan hebben natuurlijk en het is mooi dat hij dat afgewezen heeft.
Ik zeg niet dat ze het moeten doen, maar ik begrijp het eerder als een speler zich uiteindelijk toch laat verleiden door een topclub uit een van de grote drie topcompetities dan dat ie de competitie aan wilt gaan in Amsterdam.

Vergelijk Pherai bijvoorbeeld ook met Bijleveld, Bijleveld maakt minuten bij Jong ajax, maar die had hij ook gemaakt bij Jong AZ of het eerste en Schouten is inmiddels alweer enigzins afgeserveerd en verhuurd aan Volendam (dat is bij ajax meestal een teken dat ze je niet hoeven) die had bij ons kunnen wisselen tussen Jong AZ en de bank want we hebben geen backup op rechts.

Gelukkig zitten Huiberts en Brandeburg er momenteel wel dicht op om talenten goed duidelijk te maken wat hun kansen zijn om door te breken bij AZ ten opzichte van bijvoorbeeld een Manchester City, de analyse gaat iets van 41% van de speelminuten bij AZ werd ingevuld door jongens uit de jeugd afgelopen seizoen ten opzichte van 0,03% bij Manchester City (die nummers staan mij niet exact bij dus daar mag iemand me op corrigeren die het stukje uit zijn hoofd kent).
Bij Alkmaar begint de victorie!

handelaar
Basisspeler

11 feb 2019, 11:11

Nadat de verslaggever van Fox al zo doorzanikte, doet RTL7 ook nog een duit in het zakje.
Krijgen we nu elke week dit soort interviews of weet men het nu wel onderhand?

Link: http://www.youtube.com/watch?v=ux5kzxaSRMM
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.

Plaats reactie
  • Informatie