John van den Brom

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Ferry
Ben-Sider

06 dec 2018, 08:35

Dirk Scheringa schreef:
05 dec 2018, 22:28
Met alle respect met onderstaand elftal speel je geen top 6

---------------------------------------------Bizot------------------------------------------------
---Svensson---------Vlaar---------Hatzidiakos-------Ouwejan-----
------------------------Midtsjo---------------------------Koopmeiners-------------------
---------------------------------------------Til-----------------------------------------------
-------Gudmundsson--------------------------Johnsen-----------------------Idrissi----------------
Tja - zijn de selecties van VVV en Utrecht zoveel beter? Vlaar is oud-international; Til is/was jeugdinternational; Johnsen was vorig jaar tweede topscorer van NL. Gudmundsson valt net buiten de selectie van de landskampioen. Alleen die Griek....daar heb ik geen verhaal bij...

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

06 dec 2018, 08:46

Ferry schreef:
Tja - zijn de selecties van VVV en Utrecht zoveel beter? Vlaar is oud-international; Til is/was jeugdinternational; Johnsen was vorig jaar tweede topscorer van NL. Gudmundsson valt net buiten de selectie van de landskampioen. Alleen die Griek....daar heb ik geen verhaal bij...
Vervang Hatzidiakos door Wuytens en Gudmundsson door een fitte/vrije Stengs en je wereld ziet er al heel anders uit denk ik. Kan je Til nog inwisselen voor Maher en Johnsen door Boadu. Dan heb je niet eens een elftal dat (heel veel) minder is dan Feyenoord. Sowieso beter dan Utrecht en VVV. Maar goed, je mist dus gewoon een pion of vier.

Ferry
Ben-Sider

06 dec 2018, 09:12

AZ 4 Life schreef:
Vervang Hatzidiakos door Wuytens en Gudmundsson door een fitte/vrije Stengs en je wereld ziet er al heel anders uit denk ik. Kan je Til nog inwisselen voor Maher en Johnsen door Boadu. Dan heb je niet eens een elftal dat (heel veel) minder is dan Feyenoord. Sowieso beter dan Utrecht en VVV. Maar goed, je mist dus gewoon een pion of vier.
Die pion of vier missen.....je wist dit aan het begin van het seizoen - en de club had erop geacteerd. Feit is wel dat dan heel duidelijk wordt hoe hard de aankopen van de technische staf hier falen. Voor het begin van het seizoen wist je dat Wuytens, Stengs en Boadu er nog niet 'waren'. En de club had met o.a. Johnsen en Gudmundsson vervangers ingekocht. Til was de revelatie van vorig seizoen.

kuifje
Basisspeler
Contacteer:

06 dec 2018, 09:27

Dirk Scheringa schreef:
05 dec 2018, 22:28
Simpel, alsnog goed inspelen op het vertrek van Alireza en Weghorst en in willen zien dat onze c.v. echt niet kan. Huiberts weet ook wel dat hij het allemaal verkeerd heeft ingeschat of gelooft hij nog steeds in een omkeer met een terugkeer van Boadu, Stengs, Wuijtens!?
Nu ook ballen tonen. Gewoon aangeven wat de ondergrens is.
Vanaf wanneer mogen we wel de technische staf erop aanspreken?
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

06 dec 2018, 10:02

Ferry schreef:
06 dec 2018, 09:12
Die pion of vier missen.....je wist dit aan het begin van het seizoen - en de club had erop geacteerd. Feit is wel dat dan heel duidelijk wordt hoe hard de aankopen van de technische staf hier falen. Voor het begin van het seizoen wist je dat Wuytens, Stengs en Boadu er nog niet 'waren'. En de club had met o.a. Johnsen en Gudmundsson vervangers ingekocht. Til was de revelatie van vorig seizoen.
Ja en nee. Wuytens had men op gerekend. Boadu ook. Johnsen is, buiten zijn kwaliteiten, ook minder fit dan verwacht. Maar die had je als stormram achter Boadu kunnen gebruiken. Dus dat zijn echt onvoorziene zaken. Stengs had je wel kunnen verwachten, al denk ik dat men stieken wel had gehoopt op een sneller herstel.

Ferry
Ben-Sider

06 dec 2018, 11:48

AZ 4 Life schreef:
06 dec 2018, 10:02
Ja en nee. Wuytens had men op gerekend. Boadu ook. Johnsen is, buiten zijn kwaliteiten, ook minder fit dan verwacht. Maar die had je als stormram achter Boadu kunnen gebruiken. Dus dat zijn echt onvoorziene zaken. Stengs had je wel kunnen verwachten, al denk ik dat men stieken wel had gehoopt op een sneller herstel.
Niet om oeverloos te willen discussiëren: ik denk dat weinigen voorafgaand aan het seizoen verwacht hadden dat Boadu al 'basis' zou zijn. Kijk naar Kairat.

Jack
Technisch directeur

06 dec 2018, 16:01

daar moeten we heen jongens.jpg
daar moeten we heen jongens.jpg (38.1 KiB) 317 keer bekeken
Glory Hunter

Dirk Scheringa
Seizoenkaarthouder

06 dec 2018, 16:11

AZ 4 Life schreef:
Precies, dat is nu wat ik al tijden roep..
Het lijkt erop dat de versterkingen dan ook zijn gehaald met wel in het achterhoofd dat een Boadu en Stengs feitelijk de ware opvolgers van een Alireza en Weghorst zouden zijn. Met een Johnsen zou je dan als de wedstrijd erom vraagt eventueel nog een ander spelletje kunnen spelen, maar ik heb echt de indruk dat deze twee aanvallers nooit zijn gehaald uit het oogpunt dat deze als de opvolgers van Jahanbakshs en Weghorst moesten gelden..
Mocht dit dan ook werkelijk het geval zijn, kun je je afvragen of dit wel bij een club thuis hoort dit structureel top 3 a top 4 wil spelen om je aankoopbeleid te laten leiden voor twee tieners die nog niet hebben laten zien langdurig te kunnen presteren. En nota bene er meer dan een jaar te hebben uit gelegen, met alle risco's van dien hebben we reeds kunnen zien.

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

06 dec 2018, 16:27

Ferry schreef:
06 dec 2018, 11:48
Niet om oeverloos te willen discussiëren: ik denk dat weinigen voorafgaand aan het seizoen verwacht hadden dat Boadu al 'basis' zou zijn. Kijk naar Kairat.
Klopt hoor. Johnsen was de beoogde eerste man, maar met de wetenschap van nu zou je een heel aardige voorhoede hebben met Idrissi, Boadu en een fitte/vrije Stengs. Zoals Dirk Scheringa zegt zou je dan met Johnsen een goede stormram hebben, iets dat je vorig jaar bijvoorbeeld niet had.

zeekomkommer
Reservespeler

06 dec 2018, 17:04

Dirk Scheringa schreef:
06 dec 2018, 16:11
Het lijkt erop dat de versterkingen dan ook zijn gehaald met wel in het achterhoofd dat een Boadu en Stengs feitelijk de ware opvolgers van een Alireza en Weghorst zouden zijn.
Precies. Zie hier het probleem van beleid voeren met twee toptalenten die door blessures stagneren. Heel AZ stagneert (of valt terug).
Mijn kennis van de feiten is ontoereikend om hier iets van te vinden :-k
Winnen is voor losers

Dirk Scheringa
Seizoenkaarthouder

06 dec 2018, 17:16

zeekomkommer schreef:
06 dec 2018, 17:04
Precies. Zie hier het probleem van beleid voeren met twee toptalenten die door blessures stagneren. Heel AZ stagneert (of valt terug).
En hoort dit thuis bij een club die structureel top 3/ top 4 wil spelen en in 5 seizoenen tegen de 80 miljoen heeft binnen gehaald?

zeekomkommer
Reservespeler

06 dec 2018, 17:29

Dirk Scheringa schreef:
06 dec 2018, 17:16
En hoort dit thuis bij een club die structureel top 3/ top 4 wil spelen en in 5 seizoenen tegen de 80 miljoen heeft binnen gehaald?
Moeilijk te zeggen. Vergeet hierbij niet dat Boadu en Stengs waarschijnlijk iets is voorgespiegeld/belooft (zonder weet van blessures) toen ze ervoor kozen bij AZ een contract te tekenen ipv van bij een of andere hoogvlieger.
Winnen is voor losers

ForzAZ
Invaller

06 dec 2018, 17:53

kuifje schreef:
Nu ook ballen tonen. Gewoon aangeven wat de ondergrens is.
Het hele seizoen al. Huiberts is als baas verantwoordelijk voor het totale technische beleid, dus incl. het aankoopbeleid. Van den Brom is medeverantwoordelijk, want hij heeft een stem bij de aankopen. Dus ik zou weleens meer willen horen van Huiberts en Van den Brom over dit aankoopbeleid. Hoe zijn ze gekomen tot deze aankopen en wat was hun visie daarbij. Wat vinden ze er zelf van tot op heden, met het oog op de toekomst om niet weer dezelfde miskleunen te maken.

En vergelijkingen in spelersmateriaal met andere ploegen om ons heen als VVV enzo. mag je doen en zeggen dat AZ veel beter zou moeten zijn. Maar om succes te hebben in het voetbal gaat het meestal niet om de beste 11 individuele voetballers, maar om het beste team. Kijk nog eens naar hoe ´het team´ zaterdag acteerde. Misschien heeft VVV op dit moment wel een veel beter team. En dat zou morgen voor Fortuna ook kunnen gelden.

Ook dat mag de technische staf zich aanrekenen trouwens. Nu lees ik weer dat Johnny zei dat wij zaterdag 34 keer in de zestien geweest zijn en 16 kansen hebben gecreëerd. Ik weet niet wat hij onder een kans verstaat, maar de tweede helft heeft die keeper van Willem II bijna geen bal op doel gehad. Bovendien ontbrak juist te vaak de laatste bal op de man in kansrijke positie. Johnny vergeet te zeggen dat er in het veld en samenspel veel te veel dingen fout gaan en komt weer met een lulverhaal om zijn eigen straatje schoon te poetsen. Totaal niet passend bij een topsportmentaliteit, waarbij de goede dingen zeker mag zeggen, maar zeker niet de verkeerde dingen moet verbloemen. Of is dit weer 'wij houden de vuile was binnen.....'? Ik heb liever dat ie er niet omheen lult en gewoon zegt wat goed gaat en niet goed gaat. Ik ben niet blind op de tribune!

Denniz
Fanatic

06 dec 2018, 18:47

kuifje schreef:
Zsm. Met een mooi en passend lied.

Last Scout
Goalscorer

06 dec 2018, 19:13

Ferry schreef:
jeugdinternational
Bij Alkmaar begint de victorie!

handelaar
Invaller

06 dec 2018, 23:10

Ferry schreef:
Vlaar is oud international maar is inmiddels goed versleten, Til was jeugdinternational maar er zijn bij Utrecht, Heerenveen, Vitesse, etc. ook jeugdinternationals dat zegt allemaal niet zoveel, Johnsen heeft even een half jaar gepikt maar daar waren al grote twijfels over of dat niet eenmalig zou zijn, Gudmundsson had volgens mij nog twee spelers voor hem om bij de selectie van de landskampioen te komen en de kansen die hij kreeg in beker en dergelijke maakte hij het ook niet waar.
Ik wil niet zeggen dat een Utrecht en dergelijke een betere selectie hebben maar slechter toch ook bepaald niet.
Ik vind het allemaal niet zo geweldig wat hier rond loopt om maar even te zeggen dat we voor een top 4 plek kunnen spelen, wellicht als zo'n Stengs en Boadu de verwachtingen gaan waar maken en de boel naar een hoger niveau kunnen gaan brengen anders zijn we echt niet beter dan een utrecht, Heerenveen, Vitesse, etc.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.

zeekomkommer
Reservespeler

07 dec 2018, 09:38

handelaar schreef:
Til was jeugdinternational
Til is 'gewoon' international bij het grote Oranje
Afbeelding
Winnen is voor losers

pAZcal
Basisspeler

07 dec 2018, 10:58

zeekomkommer schreef:
07 dec 2018, 09:38
Til is 'gewoon' international bij het grote Oranje
Afbeelding
Als die sleutelhanger van een mini-Kluivert hem op tijd had afgegeven, had Til zelfs gescoord bij zijn debuut.

AZ 4 Life
Gewoon Dirk

07 dec 2018, 11:30

handelaar schreef:
Gudmundsson had volgens mij nog twee spelers voor hem om bij de selectie van de landskampioen te komen en de kansen die hij kreeg in beker en dergelijke maakte hij het ook niet waar.
Dat laatste is niet helemaal waar. Speelde negen wedstrijd (174 minuten) en was daarin goed voor drie assists. Menig PSV supporter baalde ook stevig toen hij hierheen kwam.

Bob Ross
Oude garde
Contacteer:

07 dec 2018, 16:33

Notitie voor de haters: ook nu doet vd Brom geen rare wisselingen. Gudmondsson en Hatzidiakos eraf en Vlaar en Stengs erin. Oppertunisten die nu opeens Bergsma na 3 redelijke ballen zonder druk in de basis willen hebben te weinig wedstrijden van jong AZ gezien. Seuntjes of Druijf kan je over twisten.

Plaats reactie
  • Informatie