Schop een Mod

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
~AZ~
Barry

23 mei 2019, 16:49

Waar is het topic “Complimenteer een mod”? Uitstekend hoe je met die droeftoeters op deze sociale werkplaats omgaat om de boel hier nog een beetje dragelijk te houden.

pAZcal
Goalscorer

28 mei 2019, 14:59

~AZ~ schreef:
23 mei 2019, 16:49
Waar is het topic “Complimenteer een mod”? Uitstekend hoe je met die droeftoeters op deze sociale werkplaats omgaat om de boel hier nog een beetje dragelijk te houden.
Idem. Wat is het lekker rustig nu he? Heerlijk.

Kilkenny
Moderatort

01 jun 2019, 08:35

FugAZi schreef:
14 mei 2019, 13:11
gewoon accountje erbij maken en de 1 beheerder maken en de ander achter het sifonnetje.
Dit gaan 'we' in ieder geval niet doen, elke keer in en uit moeten loggen voor een account om als moderator of forummer te reageren is niet te doen. Dat je dan regelmatig met zijn mening als forummer zit opgescheept is dan een geval pech hebben. Ik irriteer me ook vaak aan zijn uitlatingen als forummer (de 'kwinkslagen' gaan aan mij ook vaak verloren of ik vind ze simpelweg niet grappig) maar het is beter om daar in schop een forummer op te reageren.

Ik waardeer wel de tijd die MO7 er nog steeds insteekt want er is verder ook niemand meer over, alhoewel Forza zijn inbreng op het informatieve vlak ook geweldig is. Ik ben er nu dan zo af en toe weer even, maar de algehele negatieve tendens hier bevalt me niet zo goed. Maar dat is schop een forum(mer) materiaal.

FugAZi
Fanatic

01 jun 2019, 11:58

Kilkenny schreef:
01 jun 2019, 08:35
Dit gaan 'we' in ieder geval niet doen, elke keer in en uit moeten loggen voor een account om als moderator of forummer te reageren is niet te doen. Dat je dan regelmatig met zijn mening als forummer zit opgescheept is dan een geval pech hebben. Ik irriteer me ook vaak aan zijn uitlatingen als forummer (de 'kwinkslagen' gaan aan mij ook vaak verloren of ik vind ze simpelweg niet grappig) maar het is beter om daar in schop een forummer op te reageren.

Ik waardeer wel de tijd die MO7 er nog steeds insteekt want er is verder ook niemand meer over, alhoewel Forza zijn inbreng op het informatieve vlak ook geweldig is. Ik ben er nu dan zo af en toe weer even, maar de algehele negatieve tendens hier bevalt me niet zo goed. Maar dat is schop een forum(mer) materiaal.
Dank voor je reactie, ja ik had ook al bedacht dat er dan in en uit gelogd moet worden en dat het dan best onhandig is. Je wil als beheerder toch ook een beetje aan het forum meedoen als je de topics doorlees.

Je verwijzing naar schop een forumer is juist maar ik ageerde vooral tegen de dubbelrol en het niet kunnen blokken. Blij te lezen dat het team divers is en dat het wel of niet begrijpen van de kwinkslagen niet universeel is. De negativiteit is echt wel een dingetje hier, maar ook wel weer mooi dat mensen nog echt oprecht boos kunnen zijn omdat ze geloven dat AZ "veel" beter kan.
Respect heeft hier ook vaak een dubbel moraal, er zijn er genoeg die helemaal over de rooie zullen gaan als de dingen die ze zelf schrijven over hun familie geschreven zou worden.

Nogmaals dank voor jullie inzet, jammer te horen dat het maar op een paar schouders rust. Ik heb alleen heel lang terug een keer een wervingscampagne gezien. Misschien kunnen jullie een poll maken om uit te zoeken onder welke voorwaarden mensen bv wel bereid zijn om zich in te zetten. De ene persoon wil bv alleen in het weekend, de ander een week op week af of een vaste dag in de week, etc.

Fijn weekend..

pAZcal
Goalscorer

11 aug 2019, 20:43

Moeilijk om een topic te kiezen, maar ik doe het hier maar:

Als je hier kijkt, zie je dat Jahanbakhsh de speler-van-het-jaar--prijs in 2018 kreeg.
Is de prijs in 2019 niet uitgerijkt, of zijn jullie vergeten dit bij te werken?

Plaats reactie
  • Informatie