Anti 020 Topic IV

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
Perry
Oude garde

04 jun 2019, 08:39

Aan de ene kant arrogant, aan de andere kant de reden dat ze steeds verder uit zicht raken..

~AZ~
Barry

04 jun 2019, 08:48

Perry schreef:
04 jun 2019, 08:39
Aan de ene kant arrogant, aan de andere kant de reden dat ze steeds verder uit zicht raken..
Arrogant lijkt me niet helemaal het juiste woord. “Bedriegers”, “Huichelaars” of “Leugenaars” past denk ik beter. Als jij met elkaar aan tafel gaat zitten en aan elkaar beloofd iets niet te doen en dat dan toch doet, dan dekt arrogant niet de lading. Het is ook heel erg vreemd, omdat ze net zo goed niet die belofte hadden kunnen maken.

Joostess
Seizoenkaarthouder

04 jun 2019, 08:58

Dat akkoord is er om juist het Nederlandse voetbal, en daarmee iedere club afzonderlijk, sterker te maken waardoor je op termijn betere resultaten in Europa boekt. En dat is financieel weer interessant. Maar er is een keer de halve finale gehaald van de CL en afspraken zijn kennelijk niets meer waard omdat ajax haar ware aard weer laat zien.

ajax heeft toch niet voor niets ingestemd? Was dan op voorhand al niet akkoord gegaan. Was je tenminste een echte heer geweest ipv deze achterbakse houding

Dan maar zonder ajax met een constructie die het voor jeugdvoetballers juist minder interessant maakt naar ajax te gaan

G-Vak
Reservespeler
Contacteer:

04 jun 2019, 08:59

De afspraak gaat het volgend seizoen pas in,maar de reactie van Overmars vind ik stuitend.
We doen toch waar we zelf zin in hebben en fuck de rest.

Dario Hubner
Seizoenkaarthouder

04 jun 2019, 16:01

Joostess schreef:
04 jun 2019, 08:58
Dan maar zonder ajax met een constructie die het voor jeugdvoetballers juist minder interessant maakt naar ajax te gaan
Wat voor constructie had je hier in gedachten?

DeZuivelDuivel
Fanatic

04 jun 2019, 16:58

Echt een stel huichelaars. dan moeten er maar hele zware regels komen om dit te voorkomen.

Overigens herenakkoord ten spijt: ze hebben ook gelijk even het toptalent van Sparta en NEC uit ieders jeugdopleiding meegenomen.
Zo gaat de hele structuur van het Nederlandse voetbal aan gort joh. waar moeten andere clubs hun spelers halen als ajax jaarlijks een sloot aan de beste 16 jarigen gaat weghalen overal?

Ik wil eigenlijk niet weten waar de teller op staat maar inclusief de jongens die ze bij AZ hebben gehaald zijn het momenteel minimaal 5.

AZuid-Scharwoude
Seizoenkaarthouder

04 jun 2019, 19:33

Ze hebben ook een reservekeeper van Benfica gehuurd met een optie tot koop. Nou is die optie 5 miljoen en willen ze hem wel kopen maar niet voor de contractueel vastgelegde 5 miljoen. Nogmaals een bewijs dat je geen afspraken kunt maken met die club. Zelfs een officieel ondertekend document proberen ze nog naar eigen zin aan te passen. Totaal onbetrouwbaar. Maar dat was natuurlijk al langer bekend.

~AZ~
Barry

04 jun 2019, 20:05

AZuid-Scharwoude schreef:
04 jun 2019, 19:33
Ze hebben ook een reservekeeper van Benfica gehuurd met een optie tot koop. Nou is die optie 5 miljoen en willen ze hem wel kopen maar niet voor de contractueel vastgelegde 5 miljoen. Nogmaals een bewijs dat je geen afspraken kunt maken met die club. Zelfs een officieel ondertekend document proberen ze nog naar eigen zin aan te passen. Totaal onbetrouwbaar. Maar dat was natuurlijk al langer bekend.
We hebben hier allemaal een hekel aan ajax, maar dit lijkt me nou niet zo’n heel erg groot probleem.

Joostess
Seizoenkaarthouder

04 jun 2019, 20:31

Dario Hubner schreef:
04 jun 2019, 16:01
Wat voor constructie had je hier in gedachten?
Ik had er geen in gedachten. Die creativiteit laat ik aan de clubs :-). Je kan dit toch niet laten gebeuren. Dan kan dat hele akkoord nog voor de eerste eredivisiewedstrijd al de prullenbak in.

Overigens gaat dat akkoord officieel pas 1 juli in dus andere clubs hebben geen poot om op te staan (straks volgens mij ook niet). Maar wat een kloteclub ben je als je alleen maar ja zit te knikken als het om dit akkoord gaat waarbij het niet weghalen van talenten juist bijdraagt aan een sterkere eredivisie om vervolgens voor de deadline nog ff snel aan landje pik te doen. Fatsoen heet dat maar dat kennen ze duidelijk niet.

Idee zou kunnen zijn om die wedstrijden tegen ajax te boycotten en helemaal niet te spelen of je stelt een team op die 3 jaar jonger is als de KNVB moeilijk doet. Heb je er als gejatte speler van ajax ook geen moer aan dat je voor de allergrootste =P~ speelt

~AZ~
Barry

08 jun 2019, 11:20

Maar dus het genie Heitinga was op het idee gekomen om die criminele fans uit te nodigen en de kop van die operationeel directeur is er door dit voorval af gegaan omdat hij goedkeuring had gegeven. Of zoiets, ik ga geen lange stukken over 020 lezen. Gezonde boel daar.

DeZuivelDuivel
Fanatic

20 jun 2019, 12:24

God wat zijn die Amsterdammers toch een gruwelijke figuren, lijkt net Trump.

Zij halen onze 3 minderjarige toptalenten nog voor ze een profcontract kunnen tekenen weg.
Wij kopen een 17 jarige contractspeler van Twente en ze staan gelijk overal te loeien dat wij niet mogen klagen.

Kilkenny
Moderatort

20 jun 2019, 16:17

DeZuivelDuivel schreef:
20 jun 2019, 12:24
God wat zijn die Amsterdammers toch een gruwelijke figuren, lijkt net Trump.

Zij halen onze 3 minderjarige toptalenten nog voor ze een profcontract kunnen tekenen weg.
Wij kopen een 17 jarige contractspeler van Twente en ze staan gelijk overal te loeien dat wij niet mogen klagen.
Je maakt een grote fout door te denken dat dat Amsterdammers zijn. Het zijn internetboertjes uit de polder, die geen verstand hebben. Lekker laten waaien.

~AZ~
Barry

27 jun 2019, 07:09

Real Madrid zou Donny van der Beek over willen nemen voor 50 miljoen. Gratis geld. Het is een aardige knul maar dat zal echt een koninklijke fout zijn. Pure hype, die heeft niets op dat niveau te zoeken.

G-Vak
Reservespeler
Contacteer:

04 jul 2019, 14:13

~AZ~ schreef:
Real Madrid zou Donny van der Beek over willen nemen voor 50 miljoen. Gratis geld. Het is een aardige knul maar dat zal echt een koninklijke fout zijn. Pure hype, die heeft niets op dat niveau te zoeken.
Nou,aardige knul ? Die gebaartjes en die uitstraling van
het miskende genie daar ben ik wel even klaar mee.Reserve staan
en in de tweede helft scoren en dan met de armen over elkaar
heel dramatisch de tribune inkijken.Dat gedoe en zo.

pAZcal
Goalscorer

04 jul 2019, 20:10

G-Vak schreef:
04 jul 2019, 14:13
Nou,aardige knul ? Die gebaartjes en die uitstraling van
het miskende genie daar ben ik wel even klaar mee.Reserve staan
en in de tweede helft scoren en dan met de armen over elkaar
heel dramatisch de tribune inkijken.Dat gedoe en zo.
Net als Tankovic? Dat vond ik toendertijd wel grappig eigenlijk.

Kilkenny
Moderatort

05 jul 2019, 08:10

Lekker discussiëren over donny vd beek. #-o

Weet je wat ik anti 020 vind? Dit topic lekker sluiten en er nooit meer over praten. :D

Maar in ieder geval niet over 020 praten als het helemaal níets met AZ te maken heeft. [-X

Dario Hubner
Seizoenkaarthouder

05 jul 2019, 11:51

Kilkenny schreef:
05 jul 2019, 08:10
Lekker discussiëren over donny vd beek. #-o

Weet je wat ik anti 020 vind? Dit topic lekker sluiten en er nooit meer over praten. :D

Maar in ieder geval niet over 020 praten als het helemaal níets met AZ te maken heeft. [-X
Inderdaad zo snel mogelijk sluiten. En anders een normale naam geven zoals bij het topic van Feyenoord en PSV. Ik denk namelijk dat je met deze naamgeving, net als met het niet willen afdrukken van een hoofdletter van de clubnaam, ajax juist veel groter maakt en veel te veel aandacht geeft. Ik ben al zo klaar met de Nederlandse voetbalmedia die ajax zo disproportioneel veel aandacht geven, maar op dit forum is dat exact hetzelfde.

K*t, nu heb ik zelf alweer teveel woorden aan ze besteed

Tim
Fanatic

05 jul 2019, 19:09

~AZ~ schreef:
50 miljoen, en Til vond zichzelf nog wel gelijkwaardig aan Donny. :lol:

~AZ~
Barry

08 jul 2019, 19:27

Geestig:

G-Vak
Reservespeler
Contacteer:

09 jul 2019, 12:57

Plaats reactie
  • Informatie